Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Hoi

Ik breek even in bij jullie volledig Off-topic.

Maar wat krijgen jullie veel gezeur hier zeg! (krijgen, dus bedoel niet jullie zelf) en dat poffertje heeft geschreven dat het vorige topic niet storm liep/loopt, dat klopt want die had ik geopend en heb mij daarna ergens anders bijgevoegd.

Naja wilde eigenlijk alleen even kwijt dat ik het vervelend voor jullie vind. en heel eerlijk gezegd niet begrijp dat forummers zo op elkaar letten en 'klikken'.
@Xasi. dank je wel. Wij vonden het ook niet leuk, maar nu zijn we weer helemaal terug zonder lastige mensen

@Meiske1981. Ik ben alleen pas verkouden sinds gisteren. Echt super kriebel in m keel. Hele dag hoesten! staat vast wel ergens op internet over die miskramen. Zal s googlen!
Hoi iedereen!

Nou gisteravond laat getest en negatief. Ik vind het jammer, maar veel vervelender vind ik waar blijft die nou??? Zo irritant, want nu zit ik maar te wachten en te wachten.... Nog nooit zo uitgekeken naar mijn ongesteldheid.

Ik vond het wel spannend die test, maar eigenlijk wist ik al dat het geen zwangerschap kon zijn. Ruim en week overtijd en nul komma nul klachten.

Ik baal er zo van dat die ongesteldheid maar niet komt, ook geen enkel teken van kramp of iets. Was net even aan het Googlen en zag allemaal verhalen over vrouwen die 7 maanden niet ongesteld zijn geweest, hoop dat het zo ver niet komt.

@liedje & Tatli Ik hoop zo dat er deze week bij jullie goed nieuws komt! Weten jullie al meer?

@Toad haha nou ik kan het wel proberen! Inprincipe gaat het om de bekkenbodem spieren dus dat is mijn vak! Maar ja dat puffen moet ik nog even verzinnen hoe dat in de cursus te verwerken
He wat leuk, kan nu ook met je mobiel forummen! Eens kijken of het lukt.
@korrel: wat jammer! Ben je helemaal zeker dat je goed hebt getest?

Hier nog geen nieuws.
if we all light up, we can scare away the dark...
Jammer Tatli en Korrel! Heb jij de pil geslikt Korrel?
ja 10 jaar en de laatste maand de nuvaring. Ik weet wel dat het vaker voorkomt, vriendin van mij werd pas na een half jaar ongesteld, maar zo lang wil ik niet wachten!

En jullie Tatli en Liedje, ook de pil?
Nee, dat kan ik me heel goed voorstellen.

Heeft iemand trouwens wel eens gehoord van iemand die spierpijn kreeg als zwangerschapssymptoom? Ik heb op onverklaarbare wijze spierpijn in mijn billen en bovenbenen. Nooit last van en ook niet gesport deze week. Ja ik weet t, ik ben er teveel mee bezig!

Groetjes
Yep, lang de pil gebruikt. Het kan dus zomaar een tijdje duren voordat het op gang komt. Op zich zit ik natuurlijk nog in een normale cyclus termijn dus geen stress hier. Zo tegen het einde van de week, ga ik eens verder denken/testen.
Rot he, als je niet weet waar je aan toe bent! Ik heb nooit de pil geslikt, dus ik moet gewoon al lang ongesteld zijn.
nee nog nooit gehoord dat spierpijn een symptoon kan zijn van een zwangerschap. Misschien ben jij de eerste?

Heb je ook niet in de tuin gewerkt of gefietst?
Nee, echt niets anders dan normaal. Dus ik snap echt niks meer van mezelf, dat begrijp je.
quote:Liedjepiedje schreef op 17 maart 2009 @ 17:28:

@Meiske1981. Ik ben alleen pas verkouden sinds gisteren. Echt super kriebel in m keel. Hele dag hoesten! staat vast wel ergens op internet over die miskramen. Zal s googlen!

Als je wat hebt gevonden, wil je het hier dan laten weten?

(ik had het zelf nog niet gevonden op het inet)
@Korrel: Ik heb in ronde 4 (ben nu met ronde 6 bezig) gehad dat mijn ongesteldheid een week later kwam dan normaal. Dus misschien bij jou ook wel?!
Hey!

@Muppet balen joh die blaasontstekingen! Hopelijk is het snel helemaal over!

@ Korrel balen zeg dat hij negatief was, maar je weet nog maar nooit. Je cyclus kan wel wat van slag zijn door slikken pil. Misschien duurt het 40 dagen of wat korter of langer, hoeft niet gelijk 6 maanden te duren toch?

@ Paulita; fijn dat je nog niet zoveel klachtjes hebt, wel vervelend die moeheid, maar je mag er zoveel mogelijk aan toe geven, je bent tenslotte zwanger!!

En ja ik mag gelukkig nu echt mee doen. Ik dacht dat ik afgelopen maandagochtend ongesteld werd, maar het zet niet door. Ik ben ook flink verkouden, misschien daardoor? We wachten maar weer af zucht.

@ Miss Toch wel balen he Miss die klachten, hopelijk wen je snel aan de zwangerschapshormonen!

@ Duplex; ik heb het verkeerd neer gezet met m'n duffe kop, ik heb ruim 2 weken geleden mijn eisprong gevoeld op zaterdagavond. Nu dacht ik dus dat ik maandagochtend ongesteld werd. Ik had een paar druppels bloedverlies. Verder heel de dag door buikkrampen, maar geen bloed?! Ach ja heb het vaker gehad zonder pil, zal een dezer dagen wel komen. Ben ook flink verkouden de afgelopen dagen, dat schijnt t ook tegen te kunnen houden?? Ik wacht ongeduldig af haha.

Ik hoop dat de tijd snel voor je gaat!

Mijn man krijgt het soms benauwd en hij is er veel minder mee bezig dan ik. Wel is hij zich steeds meer aan het voorbereiden praktisch gezien. Zo van straks slapen we misschien op zolder en waar moet dit dan en dat haha, leuk hoor.

Succes iedereen met wachten, testen en zwanger zijn!
Hey ladies,

Een drukke dag vandaag en dan schrijven jullie super veel!

@ toadette, wat een goed idee! Met zijn allen op zwangerschapsgym bij korrel!! hihi lijkt mij best gezellig om jullie allemaal in het echt te ontmoeten als we allemaal een bolle buik hebben!!

@peach, ik ben gisteren begonnen om maar eens een beeld van mezelf te krijgen. Dit omdat ik volgens mij ook niets voel.... En ik geen zin heb om de ovulatie te missen Vriendlief wordt al een beetje gek van me.. hihi...

@paulita, goed hoor dat je je lekker zwanger voelt. Lijkt me echt een heerlijk gevoel! Kijk je al uit naar de eerste echo?

@tatli, dat zijn vervelende berichten.... Ik hoorde vandaag dat een vader van een goeie vriend een zeer zware hersenbloeding heeft gehad. Ze zijn nu bezig met afscheid nemen... Moeilijk hoor al die klote berichten in je omgeving....

@ster, vervelend hoor zo'n ontsteking. Ik moest toen van de huisarts een overdosis Vitamine C slikken. Teveel plas je uit en de onsteking schijnt niet goed tegen het zuur van vitamine C te kunnen.....

@duplex, ik ga je datum aanpassen!

@ xasi lieve reactie! Beetje kansloos die mensen en dan lopen ze er ook nog moeilijk te doen op het moderator forum. Ik kom alleen maar hier om gewoon gezellig te beppen over zwanger worden.....Hebben die lui niets anders te doen.... zo jammer! Ga je druk maken over andere zaken en niet over ons gezellige forum.

@korrel, wat jammer dat je test negatief was... Als een test dan negatief blijft...wordt dan maar gewoon ongesteld. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent!!

@iedereen...Isa, Emmie en Remmie eruit gehaald hoor! Mochten ze zich nog melden dan kunnen ze er nog bij!

Fijne avond allemaal! En dan een tipje van de sluier.....

x

M. alias Poffertjes
@korrel, wat jammer zeg weer negatief, maar hopen dat je ongesteldheid dan maar snel komt!

@liedje, snap wel hoor dat je er veel mee bezig bent. Ik ben erg benieuwd als je van het weekend gaat testen, hoop het voor je!

@poffertjes, ik ga ook maar op dag 8 beginnen met testen, wil hem idd ook niet missen!

@miss, wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de VK, en leuk dat je het je ouders hebt verteld!: )

@giorra, fijn dat je nu echt mee kan gaan doen!

Mijn vriend is er trouwens steeds meer mee bezig, heeft het boekje van kluun gelezen, en ik zag hem op internet kijken naar sites over vader worden:)
@peach, mijn vent was natuurlijk jarig en ik heb hem een boekje gegeven.. Een wolk van een vader! Erg grappig! Heb hem zelf ook gelezen en een hele grappige manier van schrijven.
@poffertjes, was hij gisteren jarig? of vandaag? in ieder geval gefeliciteerd!!!!! was het gezellig?

Is dat boekje ook van kluun?
Nee boekje is niet van kluun, moet even kijken! Maar ben vanavond gewoon te lui om even naar boven te lopen! HIj was vorige week donderdag jarig! 33 is hij geworden en ook helemaal klaar om papa te worden.. zo leuk dat hij ook enthousiast is!
ooh en het weekend heb je het gevierd omdat je allemaal lekkere dingen aan het maken was?!

Ja is idd er leuk als je vriend ook enthousiast wordt/is.

Mijn vriend word over 1,5 week 25. Nog wel erg jong, maar geloof wel dat hij er aan toe is. Ik ben 2 jaar ouder als hem, maar gelukkig is hier niets van te merken.
@allen: mijn man doet er niet moeilijk over. Trouwen en kinderen krijgen hoort er wat hem betreft gewoon bij. Bijna al zijn vrienden zijn getrouwd en hebben kinderen of hun vrouw is zwanger/ bezig zwanger te raken. Dat hele 'ik ben er nog niet klaar voor op mn vierendertigste' is toch wel een beetje een Nederlandse uitvinding volgens mij.

@Poffer! Nog een overeenkomst

Slaap lekker dames!

tatli, ook wel: M.
Goede avond!

@Poffer wat een rot nieuws zeg! Jij krijgt wel een hoop te verwerken te laatste tijd. (f) Hoe voel jij je er onder?

Bedankt voor jullie lieve reacties Ik loop al de hele dag te balen. Ik hoop dat ik snel ongesteld word... Loop nu echt 10x per dag naar de wc met hoop op een rood vlekje.

Vriendjelief vind dat ik zeur en er over op moet houden gelukkig kan ik hier wel mijn ei kwijt. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn vriend nooit echt een prater over gevoelens is geweest.

@ Peach ik heb ook dat boekje van Kluun! Na het lezen van de eerste bladzijde lag ik al in een deuk! Vriendjelief is er nog niet in begonnen, eerlijk gezegd heeft hij nog nooit een boek gelezen, behalve 'komt een vrouw bij de dokter'ook van Kluun.

Leuk om te lezen dat jullie mannen wel ok bezig zijn met de aanstaande zwangerschap, hoop dat dat hier ook ooit gaat gebeuren!
Mijn man is er niet echt 'mee bezig' hoor. Ik denk dat hij een boek over vader worden ook in de hoek zou leggen. Hij leest wel veel, maar met name romans over minder praktische onderwerpen (literatuur dus). En het leuke is: hij schrijft zelf ook. Nu nog in het Turks, dus over de kwaliteit kan ik niet veel zeggen Maar misschien is hij wel supergoed en wordt hij (wij) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rijk en beroemd
Hallo, wat is er weer veel geschreven.

Had net al een heel verhaal geschreven, wilde ik even naar een blz ervoor gaan, alle tekst weg. Grrrr

Nu dus nog maar even mijn verhaaltje opnieuw.

@Poffer, het schema ziet er weer helemaal overzichtelijk uit. Mijn nieuwe nod is 10april, wil je hem weer invullen?

Ook ik voel geen eisprong en ga de sensi testen ook bestellen via internet. En voor mij dus ook over een paar daagjes dippen maar!

Succes met het huis!

@Korrel, ik snap dat je graag ongesteld wil worden. Ik was de eerste keer na mijn pilstop ook zo opgelucht.

In mijn beleving (en ik weet dus niet of dit klopt, misschien weet iemand dit wel) word je ook sneller zwanger als je een regelmatige cycles hebt. Vandaar dat ik afgelopen zondag zo blijf was dat ik ongesteld werd. Hopelijk komt je ongesteldheid snel en krijg je daarna een regelmatige cycles.

Ook ben ik augustus met mijn wielrenner gevallen en had daarvan een grote bult op mijn heup overgehouden. Na veel onderzoek zijn ze erachtergekomen dat het een bult ingekapseld littekenweefsel is. Deze bult drukt tegen mijn zenuwen aan en dat is erg pijnlijk. Ik moet daarom een echo laten maken (voor de zekerheid) en daarna word de bult operatief verwijderd.

Vandaar dat mijn hardlopen ook op een laag pitje staat, wat ik wel jammer vind maar het is even niet anders.

Mijn dieet (ik wilde dus even terugkijken wie dit gevraagd had) is een lang verhaal. Heb al heel veel medicatie gekregen hiervoor tot aan prednison toe maar niets hielp.

Deze allergie heb ik hoofdzakelijk in de zomer en afgelopen zomer heb ik dus zo'n streng dieet gevolgd. En de hele zomer heb ik geen last gehad.

Ik heb een zeer heftige vorm van netelroos en daardoor zitten geregeld mijn ogen helemaal dicht, opgezwollen oren, lippen of voeten. Dikke bulten onder mijn bh bandje, tussen mijn haren en noem maar op.

Deze bulten blijven dan zo'n 1,5dag aanwezig en daarna zijn ze weer verdwenen, het kost mijn lichaam ontzettend veel energie om dit allemaal te verwerken en daardoor ben ik afgelopen jaren de hele zomer moe geweest. Kon dus onmogelijk hardlopen en geregeld moest ik mijn werk afbellen omdat ik niets kon zien of geen schoenen aankon.

Kortom heel lang verhaal maar daarom heb ik dus graag zo'n dieet om bultvrij door de zomer te komen.

Maar hopelijk heb ik aankomende zomer een hele grote bult!

@Tatlitiatli, leuk dat je man schrijft en knap dat het Nederlands hem al zo goed afgaat.

@Liedjepietje, geduld is een schone zaak, zullen we maar zeggen! Maar klets maar lekker tegen ons aan hoor, wij hebben engelen geduld.

@Peach, wat leuk dat je man zelf op internet zocht over papa worden!

Nou dames, zal over jullie waken. Morgenvroeg lekker mijn bedje in en dan s'middags lekker naar het bos met de hond.

Tot snel weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven