Testen na icsi wanneer?
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:43
Hoi ,
Ik heb al verschillende ervaringen met proberen zwanger te worden .
1 ste maal 5 jaar geleden icsi 1 embryo TP en gelijk zwanger van de eerste keer .
Vorige jaar voor een 2 de gegaan .
Echter na TP ook 1 embryo na de 4 de dag bloedingen gekregen en dus niet zwanger.
Maand erna ineens terug geprobeerd en hebben moeten afbreken wegens over stimulatie door de hormonen.
Nu in terug gestart ik had 4 oktober TP en ze hebben dit keer 2 embryo geplaatst .
Tot nu toe geen bloedverlies maar heb vanochtend zelf toch maar een test gedaan omdat ik zo curieus ben maar deze was negatief.
Ben ik te vroeg voor zelf te testen? Zou dinsdag 16 de bloedname moeten doen .
Ben er niet gerust in .....
Ik heb al verschillende ervaringen met proberen zwanger te worden .
1 ste maal 5 jaar geleden icsi 1 embryo TP en gelijk zwanger van de eerste keer .
Vorige jaar voor een 2 de gegaan .
Echter na TP ook 1 embryo na de 4 de dag bloedingen gekregen en dus niet zwanger.
Maand erna ineens terug geprobeerd en hebben moeten afbreken wegens over stimulatie door de hormonen.
Nu in terug gestart ik had 4 oktober TP en ze hebben dit keer 2 embryo geplaatst .
Tot nu toe geen bloedverlies maar heb vanochtend zelf toch maar een test gedaan omdat ik zo curieus ben maar deze was negatief.
Ben ik te vroeg voor zelf te testen? Zou dinsdag 16 de bloedname moeten doen .
Ben er niet gerust in .....
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:14
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:28
zondag 14 oktober 2018 om 18:35
Hey iedereen ,
Ja in het ziekenhuis hadden ze gezegd de 16 de testen .
Heb zelf vrijdag nog gebeld met ziekenhuis en ze hebben me ook gezegd dat het nog te vroeg was.
Had getest met clear blue en duurde heel lang eer er iets op kwam .
Het ziekenhuis zei van nog even af te wachten tot deze dinsdag en als ik dit weekend men regels moest krijgen van dan maandag terug te bellen maar tot nu toe nog geen regels wel wat pijn in de onderbuik en sinds vandaag draaierig en heel slapjes .
Ik heb nog 1testje liggen mischien morgenvroeg toch nog is proberen als ik het niet kan volhouden tot dinsdag
Ja in het ziekenhuis hadden ze gezegd de 16 de testen .
Heb zelf vrijdag nog gebeld met ziekenhuis en ze hebben me ook gezegd dat het nog te vroeg was.
Had getest met clear blue en duurde heel lang eer er iets op kwam .
Het ziekenhuis zei van nog even af te wachten tot deze dinsdag en als ik dit weekend men regels moest krijgen van dan maandag terug te bellen maar tot nu toe nog geen regels wel wat pijn in de onderbuik en sinds vandaag draaierig en heel slapjes .
Ik heb nog 1testje liggen mischien morgenvroeg toch nog is proberen als ik het niet kan volhouden tot dinsdag
woensdag 5 december 2018 om 22:52
Hoi iedereen,
Ik weet niet of jullie her nog volgen maar we zijn dus aan de volgende poging bezig .
2 dec TP gehad dus we beginnen weer aan 2 hele zware weken.
Had 21 eicellen bij de pick up waarvan 18 goede . Van die 18 waren en 10 bevrucht en maar 2 die 6 delig waren en die hebben ze dan ook terug geplaatst .
We gaan er weer vol goede moed tegenaan!
Grtjs
Liesbeth
Ik weet niet of jullie her nog volgen maar we zijn dus aan de volgende poging bezig .
2 dec TP gehad dus we beginnen weer aan 2 hele zware weken.
Had 21 eicellen bij de pick up waarvan 18 goede . Van die 18 waren en 10 bevrucht en maar 2 die 6 delig waren en die hebben ze dan ook terug geplaatst .
We gaan er weer vol goede moed tegenaan!
Grtjs
Liesbeth
maandag 17 december 2018 om 12:42