Testen na icsi wanneer?

12-10-2018 08:43 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,
Ik heb al verschillende ervaringen met proberen zwanger te worden .
1 ste maal 5 jaar geleden icsi 1 embryo TP en gelijk zwanger van de eerste keer .
Vorige jaar voor een 2 de gegaan .
Echter na TP ook 1 embryo na de 4 de dag bloedingen gekregen en dus niet zwanger.
Maand erna ineens terug geprobeerd en hebben moeten afbreken wegens over stimulatie door de hormonen.
Nu in terug gestart ik had 4 oktober TP en ze hebben dit keer 2 embryo geplaatst .
Tot nu toe geen bloedverlies maar heb vanochtend zelf toch maar een test gedaan omdat ik zo curieus ben maar deze was negatief.
Ben ik te vroeg voor zelf te testen? Zou dinsdag 16 de bloedname moeten doen .
Ben er niet gerust in .....
Heb je in het ziekenhuis niet te horen gekregen wanneer je mag testen dan?

Ik kreeg van het ziekenhuis de instructie om op dag 15 na de terugplaatsing te testen. Vandaag testen lijkt mij dus nog wel erg vroeg. Helaas is het enige wat je kunt doen afwachten. Ik wens je veel succes.
Als je embryo’s op 4 oktober 3 dagen oud waren, zijn ze nu 11 dagen. Beetje aan de vroege kant nog voor de meeste zwangerschappen. Over drie dagen kun je redelijk betrouwbaar testen. Succes!!
Spannend!! Welke test heb je gedaan? Ik testte met 2 voor 5 van kruidvat.
Probeer rustig af te wachten, hoe moeilijk ook. Ik weet er helaas alles van. Ook al zou je nu positief testen kan er nog van alles misgaan.
Sterkte met het wachten, die weken zijn echt killing :hug:
Het is wel wat aan de vroege kant. Zoals hierboven al gezegd, als je embryo 3 dagen was, is t nu 11 dagen. Ik zou morgen iig niet testen en dan mis zondag of maandag nog eens.

Super spannend zeg! Ik heb gister negatieve bloedtest gehad na een cryo tp via icsi. Nog 2 in de vriezer. Succes!
Hey iedereen ,
Ja in het ziekenhuis hadden ze gezegd de 16 de testen .
Heb zelf vrijdag nog gebeld met ziekenhuis en ze hebben me ook gezegd dat het nog te vroeg was.
Had getest met clear blue en duurde heel lang eer er iets op kwam .
Het ziekenhuis zei van nog even af te wachten tot deze dinsdag en als ik dit weekend men regels moest krijgen van dan maandag terug te bellen maar tot nu toe nog geen regels wel wat pijn in de onderbuik en sinds vandaag draaierig en heel slapjes .
Ik heb nog 1testje liggen mischien morgenvroeg toch nog is proberen als ik het niet kan volhouden tot dinsdag 😁
Test je met cb digitaal?? Want die hebben best veel hcg nodig voor die positief worden. Beter een gewone test doen.
En, Liesje? Gaat het nog??
Pff wanhoop nabij dames !
Vanmorgen een gewone test van
Kruidvat getest en negatief 😔
Moet morgen bloed gaan testen heb
Nog steeds geen regels ???
Ik denk niet dak zwanger ben maar wil het laatste stukje hoop nog niet opgeven
Ooh, wat herkenbaar!
Probeer echt rustig te blijven, al is dat zò moeilijk! :hug:
Bekend gevoel idd. Sterkte morgen!
Sterkte!
Succes vandaag!!
Dames ,
Net telefoon gehad en zo als gedacht niet zwanger ,........😔
Had me erop voorbereid maar toch komt het nog aan .
Nu een maandje rust en dan weer er tegen aan .
Dikke Mercie voor alle steun en lieve woorden 😘
😒😒😒 wat ontzettend balen. Ik duim voor je dat het volgende keer raak is.
Hoi iedereen,
Ik weet niet of jullie her nog volgen maar we zijn dus aan de volgende poging bezig .
2 dec TP gehad dus we beginnen weer aan 2 hele zware weken.
Had 21 eicellen bij de pick up waarvan 18 goede . Van die 18 waren en 10 bevrucht en maar 2 die 6 delig waren en die hebben ze dan ook terug geplaatst .

We gaan er weer vol goede moed tegenaan!

Grtjs
Liesbeth
Spannend! Heel veel sterkte met wachten.
Spannend liesje! Wanneer mag je testen? Of heb je dat inmiddels al gedaan?
Veel eicellen! Heel jammer dat er dan maar twee 6-celligen uitkomen.. hebben ze nog wel iets kunnen invriezen voor het geval dat deze twee kanjers niet blijven zitten? Ik duim ontzettend dat het niet nodig zal zijn... maar toch... alle strohalmen aangrijpen, toch?! Succes de komende dagen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven