Op welke dag word jij uitgelogd?

24-10-2018 22:08 208 berichten

Ik op woensdag op elke device waarop ik ingelogd ben.

Totaal aantal stemmen: 148

Maandag (10%)
Dinsdag (7%)
Woensdag (19%)
Donderdag (15%)
Vrijdag (5%)
Zaterdag (9%)
Zondag (5%)
Nooit (14%)
Dagelijks (17%)
Alle reacties Link kopieren
Het wordt een beetje saai, op mijn telefoon wederom op zondag. Laptop heb ik nog geen patroon kunnen ontdekken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Voor de verandering word ik nu 2 x per week uitgelogd.....
Afgelopen zondag en nu weer.
Weeeeeer op donderdag. Wel steeds paar uur later.
Ik kreeg dus een bericht van de CM in het bugtopic en in een PB met de suggestie alsof ik zo'n beetje de enige was die dit regelmatig overkomt.... heel apart.
Sinds dit topic houd ik het in de gaten.

ALTIJD op zaterdag. Iedere zaterdag heel trouw. Nooit op een andere dag.
Op mijn telefoon ineens op donderdag. Het was altijd woensdag.
Inmiddels al 5 weken telkens op dinsdag, het tijdstip is wel verschoven van vroeg in de ochtend naar laat in de ochtend.
Allemaal in het bugtopic zetten want blijkbaar denken ze dat ik de enige ben :facepalm:
Link het topic maar :D
Pc nu op zowel zondag, maandag als vrijdag. Inmiddels scoor ik al 3 x per week dus. Vrij irritant wel.
En ook al op maandag. Het weekend niet op forum gezeten via pc maar volgens mij is het zowat dagelijks dat ik word uitgelogd.
Aneso schreef:
03-12-2018 06:29
En ook al op maandag. Het weekend niet op forum gezeten via pc maar volgens mij is het zowat dagelijks dat ik word uitgelogd.
Je kan beter typen wanneer niet :hihi:
redbulletje schreef:
29-11-2018 20:14
Inmiddels al 5 weken telkens op dinsdag, het tijdstip is wel verschoven van vroeg in de ochtend naar laat in de ochtend.

Volgens mij wordt je uitgelogd op het tijdstip dat je de week ervoor inlogde. Als je niet de hele dag continu op het forum zit, schuift de tijd dus steeds iets op naar later.
Net. Eerder dus dan vorige week.
Nemaìn’ schreef:
03-12-2018 20:12
Je kan beter typen wanneer niet :hihi:
Vandaag hoefde ik niet in te loggen! :yes:
Aneso schreef:
04-12-2018 07:44
Vandaag hoefde ik niet in te loggen! :yes:
Nog niet.... kan bij mij ook zo een keer overdag gebeuren wanneer ik al lang had geforumd die dag
Andersom schreef:
03-12-2018 20:25
Volgens mij wordt je uitgelogd op het tijdstip dat je de week ervoor inlogde. Als je niet de hele dag continu op het forum zit, schuift de tijd dus steeds iets op naar later.
Maar ik kijk er sowieso altijd op als ik wakker word dus vrij vroeg. Vandaag, dinsdag dus wederom, om 10 uur uitgelogd maar al vanaf ca half 8 online.
Vanmorgen op telefoon.
ja hoor net weer, was ook al weer een week geleden dus het werd wel weer tijd ervoor.
Ha, ik begin weer op te schuiven, van half 11 naar bijna 12 uur vandaag.
Niemand is onmisbaar
Nemaìn’ schreef:
03-12-2018 21:04
Net. Eerder dus dan vorige week.
Zelfde dag, klein uurtje later.
Nou snap ik er helemaal niks meer van, moest net inloggen, zondagskind nu dus.
Niemand is onmisbaar
Ik had vandaag ook m'n eerste spontane uitlog (naast de reguliere wekelijkse). Hoor ik nu bij een of andere club? :jump:
RikM schreef:
23-12-2018 13:51
Ik had vandaag ook m'n eerste spontane uitlog (naast de reguliere wekelijkse). Hoor ik nu bij een of andere club? :jump:
De zondagskinderenclub :biggrin:
Niemand is onmisbaar
Vorige week dinsdag om 12.00 uur, nu net om 13 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven