Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
woensdag 18 maart 2009 om 21:55
Hey meiden.
Ben net bij vriendin op verjaardag geweest,zij is ook zwanger.Dus natuurlijk het kamertje uitgebreid bekeken!Is zo leuk al dat spul.
Verder geloof ik het nog steeds niet echt.Moet van de week ook nog eens de gyn bellen,dat moest ik als ik zwanger zou zijn.Denk als ik daar ben geweest dat ik dan echt helemaal los ga met gevoelens etc....
X
Ben net bij vriendin op verjaardag geweest,zij is ook zwanger.Dus natuurlijk het kamertje uitgebreid bekeken!Is zo leuk al dat spul.
Verder geloof ik het nog steeds niet echt.Moet van de week ook nog eens de gyn bellen,dat moest ik als ik zwanger zou zijn.Denk als ik daar ben geweest dat ik dan echt helemaal los ga met gevoelens etc....
X
woensdag 18 maart 2009 om 22:06
zoiets party: http://www.youtube.com/watch?v=T-ru6jGYBdA
woensdag 18 maart 2009 om 22:08
Mm Lekker geurtje dan momo; echte gezonde boerenlucht!
Oooh sorry Rainbow, het spijt me heeeeel erg, beetje te vlug gelezen dan. Wel jammer zeg was veel leuker geweest als je er wel een goed gevoel over had gehad. Dikke knuffel om het goed te maken???
Ooh Duvel had ik dat geweten had nog wel wat op mijn tupperware lijstje staan!
Doe heel hard voor je duimen hoor WBM.
Tot morgen allemaal ga weer gauw verder keukenlaatjes in elkaar zetten!
Oooh sorry Rainbow, het spijt me heeeeel erg, beetje te vlug gelezen dan. Wel jammer zeg was veel leuker geweest als je er wel een goed gevoel over had gehad. Dikke knuffel om het goed te maken???
Ooh Duvel had ik dat geweten had nog wel wat op mijn tupperware lijstje staan!
Doe heel hard voor je duimen hoor WBM.
Tot morgen allemaal ga weer gauw verder keukenlaatjes in elkaar zetten!
woensdag 18 maart 2009 om 22:12
Duvel,Ik heb het niet zo op tupperwareparty's,heb wel een boel ingeslagen op de huishoudbeurs.Was nog voordeliger ook!!!Het is zo'n makkelijk spul!
Annika,Londen....heerlijk shopen.Geniet ervan met een lekker wijntje in de pub!
Specu,irritant dat wachten op een positieve ovutest....
wbm,duim voor jouw!
beterschap voor jouw IK!!
Ga zo maar eens lekker zonnebanken en douchen...
'Spreek' jullie morgen weer!!!
Annika,Londen....heerlijk shopen.Geniet ervan met een lekker wijntje in de pub!
Specu,irritant dat wachten op een positieve ovutest....
wbm,duim voor jouw!
beterschap voor jouw IK!!
Ga zo maar eens lekker zonnebanken en douchen...
'Spreek' jullie morgen weer!!!
woensdag 18 maart 2009 om 22:12
donderdag 19 maart 2009 om 06:44
Goedemorgen!!
Erine: ik heb me weer zo'n party aan laten praten.. dus als je nog wat nodig hebt, in juni is er 1 bij mij
Ik vind het echt verschrikkelijk zo'n party, zo''n kippenhok met van die kletsende vrouwen.. hahaha, maar het was bij mijn schoonzus.. dus had beloofd dat ik zou komen.. Heb ene paar handige bewaarbakjes besteld en zo'n bakje waar je flesvoedingen in kan doen.. met 3 van die vakjes.. Maar men, wat is die zooi duur zeg!!
Party, een beetje kunnen slapen?
Spannend hoor, nu nog wachten op yaya en gw toch?
Werkse iedereen!
Erine: ik heb me weer zo'n party aan laten praten.. dus als je nog wat nodig hebt, in juni is er 1 bij mij
Ik vind het echt verschrikkelijk zo'n party, zo''n kippenhok met van die kletsende vrouwen.. hahaha, maar het was bij mijn schoonzus.. dus had beloofd dat ik zou komen.. Heb ene paar handige bewaarbakjes besteld en zo'n bakje waar je flesvoedingen in kan doen.. met 3 van die vakjes.. Maar men, wat is die zooi duur zeg!!
Party, een beetje kunnen slapen?
Spannend hoor, nu nog wachten op yaya en gw toch?
Werkse iedereen!
donderdag 19 maart 2009 om 07:40
Goedemorgen!
Party: gefeliciteerd!!!
En Marriss: zet mijn nieuwe piesdag maar op 20 april want ik ben gewoon ongesteld geworden. En het mooie is: ik heb er deze maand niet zoveel moeite mee. Het komt wel een keer, die hysterische smiley. We gaan gewoon ontspannen verder.
Komend weekend lekker papa en mama spelen voor mijn kleine neefjes, kan ik daar al mijn liefde in kwijt .
Een fijne dag voor iedereen!
Party: gefeliciteerd!!!
En Marriss: zet mijn nieuwe piesdag maar op 20 april want ik ben gewoon ongesteld geworden. En het mooie is: ik heb er deze maand niet zoveel moeite mee. Het komt wel een keer, die hysterische smiley. We gaan gewoon ontspannen verder.
Komend weekend lekker papa en mama spelen voor mijn kleine neefjes, kan ik daar al mijn liefde in kwijt .
Een fijne dag voor iedereen!
donderdag 19 maart 2009 om 07:46
donderdag 19 maart 2009 om 08:54
Haha Duvel die party’s zijn ook echt verschrikkelijk maar vind de spulletjes wel altijd heel handig! Dus ehh count me in!
Jammer zeg Mulan, dikke knuff van mij.
Husky: We zijn tot 11.30 uur bezig geweest en daarna ben ik gelijk mijn bed in gedoken, vandaag is weer een nieuwe dag he.
Zo ik vertrek nu naar Utrecht dus ik ben waarschijnlijk vanavond pas weer hier.
Die Gw mag wel eens van zich laten horen zeg!!!!
Tot straks allemaal, niet te veel schrijven he, ook een beetje werken……
Jammer zeg Mulan, dikke knuff van mij.
Husky: We zijn tot 11.30 uur bezig geweest en daarna ben ik gelijk mijn bed in gedoken, vandaag is weer een nieuwe dag he.
Zo ik vertrek nu naar Utrecht dus ik ben waarschijnlijk vanavond pas weer hier.
Die Gw mag wel eens van zich laten horen zeg!!!!
Tot straks allemaal, niet te veel schrijven he, ook een beetje werken……

donderdag 19 maart 2009 om 09:03
**11 down, 14 to go**
Party! Lekker geslapen of helemaal hyper?? Je hebt een hoor! Jiehoe!!
Mulan, jammer!! Goed van je dat je er aardig relaxed onder bent...
Momo, lekker geslapen in de strontmeur? Woon je naast een boerderij ofzo? Of is het mensenstront? :puke:
Duvel, helemaal los gegaan op de t-party? hahah! Ik heb een keer een dildoparty gehad met vriendinnen, de moderne tupperware party zeg maar. Was echt superleuk en we weten nu allemaal van elkaar wat er in de nachtkastjes ligt
Wbm, vervelend zeg, die rupgijn. Hoop zo voor jou dat het een zwangerschapsteken is!! Kan me goed voorstellen dat het seksen op commando op een gegeven moment echt niet leuk meer is... maar ja, zonder seks word je natuurlijk nooit zwanger!!
Hoe is het nu met je? (en dan doel ik dus op datgene wat je vorige week op hyves vertelde)
Annika, wanneer vertrek je?? Veel plezier!! Ben er nog nooit geweest maar staat nog wel op mn lijstje (zoals de halve wereld )
Ik, wat vervelend dat je ziek bent... beterschap!!!
Mexxgirl, heeel veeeel plezier vandaag bij de 20-weken echo!! En aangezien je de eerste bent van ons allen, ben je ons verplicht om tot in de kleinste detail te vertellen hoe het was WIllen jullie het geslacht ook weten??
Hier geen nieuws! Ik wacht nog maar af... voel he-le-maal NIETS.
Ik ga werken, doegggg
Party! Lekker geslapen of helemaal hyper?? Je hebt een hoor! Jiehoe!!
Mulan, jammer!! Goed van je dat je er aardig relaxed onder bent...
Momo, lekker geslapen in de strontmeur? Woon je naast een boerderij ofzo? Of is het mensenstront? :puke:
Duvel, helemaal los gegaan op de t-party? hahah! Ik heb een keer een dildoparty gehad met vriendinnen, de moderne tupperware party zeg maar. Was echt superleuk en we weten nu allemaal van elkaar wat er in de nachtkastjes ligt
Wbm, vervelend zeg, die rupgijn. Hoop zo voor jou dat het een zwangerschapsteken is!! Kan me goed voorstellen dat het seksen op commando op een gegeven moment echt niet leuk meer is... maar ja, zonder seks word je natuurlijk nooit zwanger!!
Hoe is het nu met je? (en dan doel ik dus op datgene wat je vorige week op hyves vertelde)
Annika, wanneer vertrek je?? Veel plezier!! Ben er nog nooit geweest maar staat nog wel op mn lijstje (zoals de halve wereld )
Ik, wat vervelend dat je ziek bent... beterschap!!!
Mexxgirl, heeel veeeel plezier vandaag bij de 20-weken echo!! En aangezien je de eerste bent van ons allen, ben je ons verplicht om tot in de kleinste detail te vertellen hoe het was WIllen jullie het geslacht ook weten??
Hier geen nieuws! Ik wacht nog maar af... voel he-le-maal NIETS.
Ik ga werken, doegggg
anoniem_74566 wijzigde dit bericht op 19-03-2009 09:07
Reden: nog niet helemaal wakker!!
Reden: nog niet helemaal wakker!!
% gewijzigd
donderdag 19 maart 2009 om 09:08
donderdag 19 maart 2009 om 09:15
Erine, tuurlijk is het nu weer goed! En aangezien je nu toch in Utrecht bent en ik in Utrecht werk kun je die knuffel wel even persoonlijk geven.....
Ik, beterschap!
Mulan, mmm jammer zeg. Maar je bent er zelf erg nuchter onder deze keer. En da's alleen maar goed zullen we maar zeggen. Maar toch een dikke knuffel.
Mexx, succes bij de verloskundige. En inderdaad wel een verslag straks hoor!
Mariss, je voelt helemaal niets??? Nou, da's ook een voorteken toch?
Werkse allemaal vandaag.
Ik, beterschap!
Mulan, mmm jammer zeg. Maar je bent er zelf erg nuchter onder deze keer. En da's alleen maar goed zullen we maar zeggen. Maar toch een dikke knuffel.
Mexx, succes bij de verloskundige. En inderdaad wel een verslag straks hoor!
Mariss, je voelt helemaal niets??? Nou, da's ook een voorteken toch?
Werkse allemaal vandaag.
donderdag 19 maart 2009 om 09:45
Mulan, jammer hoor! Maar je hebt er wat minder moeite mee, ik was even teleurgesteld maar nu eigenlijk niet meer. Op naar de volgende ronde. Ik ben juist erg blij dat de ovulatietesten precies aangeven wanneer mijn playdagen zijn, want ik testte op mijn bedachte piesdag (door ovutesten) en werd een half uur later ongesteld.
Mexxgirl heeft vandaag haar 20 weken echo!!! die is gewoon al op de helft!
Erine, erg he klussen en weinig slapen, hoewel je er ontzettende energie van kan krijgen.
Husky, hoe voel jij je?
Mexxgirl heeft vandaag haar 20 weken echo!!! die is gewoon al op de helft!
Erine, erg he klussen en weinig slapen, hoewel je er ontzettende energie van kan krijgen.
Husky, hoe voel jij je?
donderdag 19 maart 2009 om 09:48
Paaaaaaaaaaaaaaartttttttttttttttttttttyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Wat goed meid !! Het is je echt super gegund !!
Ben ik ff 1 middagje super huishoudelijk bezig en s'avonds naar de bios en dan gebeurt er zoiets!
Hier alles okee, werd vannacht bijna kotsend wakker, had teveel popcorn gegeten in de bios (halve bak, normaal eet ik een hele haha) waardoor ik een beetje misselijk was geworden. Maar goed, gelukkig ben ik weer in slaap gevallen.
Dat is eigenlijk het enige kwaaltje wat ik tot nu toe heb, dat ik steeds zo snel vol zit
Wat goed meid !! Het is je echt super gegund !!
Ben ik ff 1 middagje super huishoudelijk bezig en s'avonds naar de bios en dan gebeurt er zoiets!
Hier alles okee, werd vannacht bijna kotsend wakker, had teveel popcorn gegeten in de bios (halve bak, normaal eet ik een hele haha) waardoor ik een beetje misselijk was geworden. Maar goed, gelukkig ben ik weer in slaap gevallen.
Dat is eigenlijk het enige kwaaltje wat ik tot nu toe heb, dat ik steeds zo snel vol zit