Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
woensdag 18 maart 2009 om 17:12
Vriend reageerde echt heel verbaasd!!!Ik had de test even onder de krant verstopt,pakt meneer de krant en valt de test natuurlijk op de grond.Wanneer ga je testen?Ik zeg nou dat heb ik al gedaan...Echt niet,jawel.Kijk maar......
Dan zul je wel niet zwanger zijn anders ben je niet zo koeltjes!Jawel,echt!!!
Hij vond het echt helemaal leuk(wel een verbaasde blik).
Meteen nadenken wat nu wel en niet meer mag enzo,echt grappig!!
Ik vindt het nog steeds echt onwerkelijk.
Dan zul je wel niet zwanger zijn anders ben je niet zo koeltjes!Jawel,echt!!!
Hij vond het echt helemaal leuk(wel een verbaasde blik).
Meteen nadenken wat nu wel en niet meer mag enzo,echt grappig!!
Ik vindt het nog steeds echt onwerkelijk.
woensdag 18 maart 2009 om 17:26
Party, enorm GEFELICITEERD!
Ik vind het zo super voor je na wat je hebt meegemaakt!
Geniet ervan met je mannetje!
Ik ga dus morgen naar Londen met vriend. Helemaal zin in. Baal wel van mijn ongesteldheid, maar vind het ook wel weer fijn dat ik gewoon een wijntje kan gaan drinken straks. Anders had ik in Londen bij broer echt wel even een goede smoes moeten verzinnen. 4 dagen daar zonder een wijntje of biertje, dat zou wel echt opvallen. Dus zo probeer ik toch maar weer 't voordeel in te zien en ga vol goede moed op naar de volgende ronde. Vind het fijn dat vriend in ieder geval nu ook wel enthousiast is over dit hele baby gebeuren.
Iedereen die een piesdatum dichtbij heeft: succes! Ik duim voor jullie!
Voor degenen die ongesteld zijn: jullie zijn niet alleen.
Ik vind het zo super voor je na wat je hebt meegemaakt!
Geniet ervan met je mannetje!
Ik ga dus morgen naar Londen met vriend. Helemaal zin in. Baal wel van mijn ongesteldheid, maar vind het ook wel weer fijn dat ik gewoon een wijntje kan gaan drinken straks. Anders had ik in Londen bij broer echt wel even een goede smoes moeten verzinnen. 4 dagen daar zonder een wijntje of biertje, dat zou wel echt opvallen. Dus zo probeer ik toch maar weer 't voordeel in te zien en ga vol goede moed op naar de volgende ronde. Vind het fijn dat vriend in ieder geval nu ook wel enthousiast is over dit hele baby gebeuren.
Iedereen die een piesdatum dichtbij heeft: succes! Ik duim voor jullie!
Voor degenen die ongesteld zijn: jullie zijn niet alleen.
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
woensdag 18 maart 2009 om 17:50
PARTY: tranen hier!!! Wat ontzettend gaaf zeg, het is jullie zo gegund, na al die ellende…
Van harte gefeliciteerd. Leuk zeg die reactie van je vriend, kan me voorstellen dat jullie er even aan moeten wennen, als je al zo lang heel graag wilt!
Aah Becky wat ontzettend jammer zeg, dikke knuffel van mij!
Ooh shit zeg ook nog ongesteld, en niet zo tactisch van je zusje, maar dat weet zij weer niet.
Rainbow: Goed zeg dat je weer een beetje uitgerust bent, en leuk dat je er weer bent.Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, dat scheelt alweer.
He Momo ben al dagen aan het denken hoe het met wang zou zijn, maar vergat het steeds te vragen.
En Charlotte leuk kapsel gevonden? Fijn dat het beter met je gaat.
Annika: Jee wat jammer zeg, dikke knuffel van mij. Lekker genieten in London dan.
Wbm: Vervelend zeg, kan me voorstellen dat je het onderhand wel een beetje zat begint te worden.
Fanatic: jij hebt wel mooi weer in je vakantie he???
Duim, duim voor Mariss Mulan en Gw.
Ooh Yaya misschien is niks voelen een heeel goed teken, moeten we echt nog zo lang wachten??? Altijd leuk die spannende momentjes hier.
Veel beterschap gewenst IK.
Marriss: Mijn nieuwe p-day is trouwens 8 April.
Van harte gefeliciteerd. Leuk zeg die reactie van je vriend, kan me voorstellen dat jullie er even aan moeten wennen, als je al zo lang heel graag wilt!
Aah Becky wat ontzettend jammer zeg, dikke knuffel van mij!
Ooh shit zeg ook nog ongesteld, en niet zo tactisch van je zusje, maar dat weet zij weer niet.
Rainbow: Goed zeg dat je weer een beetje uitgerust bent, en leuk dat je er weer bent.Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, dat scheelt alweer.
He Momo ben al dagen aan het denken hoe het met wang zou zijn, maar vergat het steeds te vragen.
En Charlotte leuk kapsel gevonden? Fijn dat het beter met je gaat.
Annika: Jee wat jammer zeg, dikke knuffel van mij. Lekker genieten in London dan.
Wbm: Vervelend zeg, kan me voorstellen dat je het onderhand wel een beetje zat begint te worden.
Fanatic: jij hebt wel mooi weer in je vakantie he???
Duim, duim voor Mariss Mulan en Gw.
Ooh Yaya misschien is niks voelen een heeel goed teken, moeten we echt nog zo lang wachten??? Altijd leuk die spannende momentjes hier.
Veel beterschap gewenst IK.
Marriss: Mijn nieuwe p-day is trouwens 8 April.
woensdag 18 maart 2009 om 18:57
woensdag 18 maart 2009 om 19:09
woensdag 18 maart 2009 om 19:20
Jeeeeehhhh!!! Party, helemaal te gek meisje! Wat goed zeg! Ik ben zo blij voor jou en Partyman! Ha ha, dat kun je wel een geslaagde operatie noemen zeg!
Wat spannend om te lezen, die live-zwangerschapstesten! En dat ze t hier wisten voor je vriend aan de beurt was, fantastisch! Ha ha, alles wordt hier uit je getrokken!
Becky en Annika, da's echt dikke vette jammer zeg.. Had nog wel zulke goeie hoop met die kwaaltjes van jullie.. Wat kan ons lichaam ons toch vreselijk in de steek laten zeg, echt gemeen!
WBM, tja, op den duur is de lol van dat playen wel een beetje af ja.. Dan is het in jouw geval misschien toch wel handig om te weten wanneer je ei is.. Anders blijf je maar aan het prijsschieten..
Momo, ik heb ook al een paar liter gier ingeademd.. Fijn dat het seizoen weer begonnen is..
Duvel: een tupperwareparty? Serieus? Bestaat dat nog? Nou, veel plezier dan maar!
Ga even koken, tot later!
Wat spannend om te lezen, die live-zwangerschapstesten! En dat ze t hier wisten voor je vriend aan de beurt was, fantastisch! Ha ha, alles wordt hier uit je getrokken!
Becky en Annika, da's echt dikke vette jammer zeg.. Had nog wel zulke goeie hoop met die kwaaltjes van jullie.. Wat kan ons lichaam ons toch vreselijk in de steek laten zeg, echt gemeen!
WBM, tja, op den duur is de lol van dat playen wel een beetje af ja.. Dan is het in jouw geval misschien toch wel handig om te weten wanneer je ei is.. Anders blijf je maar aan het prijsschieten..
Momo, ik heb ook al een paar liter gier ingeademd.. Fijn dat het seizoen weer begonnen is..
Duvel: een tupperwareparty? Serieus? Bestaat dat nog? Nou, veel plezier dan maar!
Ga even koken, tot later!
woensdag 18 maart 2009 om 20:10
PARTY!!!! GEFELICITEERD!!! Ben heel erg blij voor je en wat fijn dat het zo snel weer raak was, joehoe!!!!
Een knuffel voor diegenen met de rode duivels... nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar en hopen dat het de volgende ronde raak is!
Ik: beterschap!!
Annika veel plezier in Londen! Het voordeel is dat je nu gewoon alle pubs in kunt duiken.
Hoe zou het zijn met GW'tje?
Hier alles goed, kijk nog steeds dagelijks zwaar verliefd naar de echo!
Liefs voor allemaal, Leonor
Een knuffel voor diegenen met de rode duivels... nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar en hopen dat het de volgende ronde raak is!
Ik: beterschap!!
Annika veel plezier in Londen! Het voordeel is dat je nu gewoon alle pubs in kunt duiken.
Hoe zou het zijn met GW'tje?
Hier alles goed, kijk nog steeds dagelijks zwaar verliefd naar de echo!
Liefs voor allemaal, Leonor
woensdag 18 maart 2009 om 20:35
Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, tijd voor een feestje. Wat superleuk voor jullie. Je zal de test er nog wel vaak bijpakken om te zien of er nog steeds een + staat. Maar die gaat niet meer weg hoor.
Voor de andere dames die ongesteld zijn geworden of verwachten ongesteld te worden maar hou de moed er in. Het gaat lukken de volgende ronde.
Wat een nieuwe auto's hebben jullie allemaal. Wij hebben er maar 1 en dat is een ragbak uit 1994. Ik hoop dat hij nog tot oktober meegaat. Dan moeten ze maar weer eens zien want een 5-deurs lijkt me toch wel erg handig.
Ik ben nog steeds erg moe, misselijk niet meer de hele tijd maar meer met vlagen. Zoetigheid staat me tegen maar ik heb veel zin in zuivelproducten.
Maandag naar de verloskundige. Ik heb heel erg behoefte aan bevestiging. Daarna mag iedereen het weten.
Voor de andere dames die ongesteld zijn geworden of verwachten ongesteld te worden maar hou de moed er in. Het gaat lukken de volgende ronde.
Wat een nieuwe auto's hebben jullie allemaal. Wij hebben er maar 1 en dat is een ragbak uit 1994. Ik hoop dat hij nog tot oktober meegaat. Dan moeten ze maar weer eens zien want een 5-deurs lijkt me toch wel erg handig.
Ik ben nog steeds erg moe, misselijk niet meer de hele tijd maar meer met vlagen. Zoetigheid staat me tegen maar ik heb veel zin in zuivelproducten.
Maandag naar de verloskundige. Ik heb heel erg behoefte aan bevestiging. Daarna mag iedereen het weten.
woensdag 18 maart 2009 om 21:02
annika veel plezier in londen!
party hoe gaat 'ie? kun je het al een beetje bevatten?
murron spannend dat je maandag naar de verloskundige gaat. kan me voorstellen dat je graag bevestiging wilt. die wil ik nu ook al wel maar dat duurt nog een paar weken
duvel hoe was de tupperware party? heb nog nooit een tupperware party gehad, maar waarschijnlijk schat men mij niet in als iemand die dat interessant vindt
yaya al nieuws aan die kant? ik blijf hier voor je duimen!
en hoe zou het toch met onze vakantieganger zijn...
ik heb vandaag (in de auto, stel je voor dat iemand op kantoor mij zou horen...) toch maar eens naar de kinderopvang gebeld, daar adviseren ze mij als de sodemieter in te schrijven omdat er dus inderdaad een jaar wachtlijst is ongeveer. dus moet ik morgen terug bellen om een afspraak te maken en dan moet ik daar langs, gaan ze alles uitleggen hoe het in z'n werk gaat en dan kun je een inschrijfformulier invullen. wel een gek idee hoor om daar langs te gaan terwijl je nog niets merkt, geen bevestiging hebt dat alles goed is, en het verder nog helemaal niet bekend hebt gemaakt!
party hoe gaat 'ie? kun je het al een beetje bevatten?
murron spannend dat je maandag naar de verloskundige gaat. kan me voorstellen dat je graag bevestiging wilt. die wil ik nu ook al wel maar dat duurt nog een paar weken
duvel hoe was de tupperware party? heb nog nooit een tupperware party gehad, maar waarschijnlijk schat men mij niet in als iemand die dat interessant vindt
yaya al nieuws aan die kant? ik blijf hier voor je duimen!
en hoe zou het toch met onze vakantieganger zijn...
ik heb vandaag (in de auto, stel je voor dat iemand op kantoor mij zou horen...) toch maar eens naar de kinderopvang gebeld, daar adviseren ze mij als de sodemieter in te schrijven omdat er dus inderdaad een jaar wachtlijst is ongeveer. dus moet ik morgen terug bellen om een afspraak te maken en dan moet ik daar langs, gaan ze alles uitleggen hoe het in z'n werk gaat en dan kun je een inschrijfformulier invullen. wel een gek idee hoor om daar langs te gaan terwijl je nog niets merkt, geen bevestiging hebt dat alles goed is, en het verder nog helemaal niet bekend hebt gemaakt!
woensdag 18 maart 2009 om 21:09
Oh, ik ben al helemaal plaatsvervangend nerveus voor de volgende pieserts in rij
Ik heb de hele dag al lage rugpijn...om moe van te worden! Hoop maar dat het of een ei of een zwangerschapsteken is Had het vorige zwangerschappen ook, maar vorige cyclus ook, dus tja
Wij hebben trouwens een Peugeot 206 station 2005 met 36000 km...tenminste ik heb die van mn vent gekregen en hij heeft een werkbus (is eigen ondernemer) geen idee uit welk jaar of hoeveel km eigenijk.
Ik heb de hele dag al lage rugpijn...om moe van te worden! Hoop maar dat het of een ei of een zwangerschapsteken is Had het vorige zwangerschappen ook, maar vorige cyclus ook, dus tja
Wij hebben trouwens een Peugeot 206 station 2005 met 36000 km...tenminste ik heb die van mn vent gekregen en hij heeft een werkbus (is eigen ondernemer) geen idee uit welk jaar of hoeveel km eigenijk.
t zal wel
woensdag 18 maart 2009 om 21:10
Ja joh, de kinderopvang, dat moet je echt op tijd regelen! Maar lijkt me inderdaad een raar gevoel om nu al mee bezig te zijn. Vriendin heeft hun (ongeboren) kind ingeschreven bij 6 (!) verschillende KDV's in Groningen en pas sinds vorige week ofzo bevestiging dat ze bij 1 ervan terecht kan! (7 maanden zwanger)
Tupperware party? Hmm, lijkt me niet helemaal mijn ding. Maar veel plezier Duvel!
Party, ben je alweer geland op aarde? ben echt zo blij voor je!
Murron, goed weer iets van je te horen. Fijn dat de ergste misselijkheid over is!
Op zich geloof ik dat het bij de zwangeren hier wel meevalt met de zwangerschapsklachten, of niet? Charlotte had veel last (nu minder?), maar verder hoor ik niet veel geklaag. Gelukkig maar!!
Ik ben ook zo benieuwd naar GW! Mocht het raak zijn, dat zou ze vast alle mogelijke moeite doen om ons als eerste op de hoogte te stellen!
Annika, lekker genieten in Londen!
Zwaai naar de rest!
Tupperware party? Hmm, lijkt me niet helemaal mijn ding. Maar veel plezier Duvel!
Party, ben je alweer geland op aarde? ben echt zo blij voor je!
Murron, goed weer iets van je te horen. Fijn dat de ergste misselijkheid over is!
Op zich geloof ik dat het bij de zwangeren hier wel meevalt met de zwangerschapsklachten, of niet? Charlotte had veel last (nu minder?), maar verder hoor ik niet veel geklaag. Gelukkig maar!!
Ik ben ook zo benieuwd naar GW! Mocht het raak zijn, dat zou ze vast alle mogelijke moeite doen om ons als eerste op de hoogte te stellen!
Annika, lekker genieten in Londen!
Zwaai naar de rest!