Entertainment alle pijlers

90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

26-10-2018 21:39 3028 berichten
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)

De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
07-12-2018 22:03
Jeetje die Leida. Verwacht echt dat hij zijn dochter op straat zet voor haar. Het erge vind ik dat ik dat ook nog zo zie gebeuren ook. Heel sneu voor zijn dochter.
Wat een lef inderdaad. Ze wil dat Tasha 'vandaag nog' vertrekt. Pardon? En u bent?
Eric mag voor haar zoon gaan zorgen, maar mag zijn eigen kind op straat zetten.

En wat is die man onaantrekkelijk. Elke keer die moeilijke gezichten, dat gezweet en dat gewiebel in die schommelstoel. Man, waar zijn je ballen? Zo'n onderdanige houding. Doet me denken aan David van Annie. Steeds die benauwde blikken als het vrouwtje ontevreden is.
Wat een gedoe toch met al die koppels.
Die vooruitblik van Kilana en Ansuelu. Het geeft wel precies weer hoe zij erover denkt. Dat het slechts haar kind is.
Ik had echt even zoiets van Leida waar bemoei je je mee?! Je zet straks toch ook niet je zoon zonder pardon op straat omdat je nieuwe lover dat wil?! En ze zijn nog niet getrouwd of zij wil al inzicht in zijn financien en is boos dat hij zijn dochter helpt wat logisch is. Ze is gewoon jaloers dat zij haar geld uitgeeft, alleen het is niet haar geld.

En joh Asuelu geeft aan dat een kind in de nek nemen normaal is in Samoa en dan maar door blijven zagen dat dat niet normaal en veilig is. Net of de Amerikaanse manier altijd beter is. Echt je weet dat ze in Samoa andere gebruiken hebben maar je vertikt het om hem goede uitleg te geven waarom dingen in Amerika anders worden bekeken. Nee in plaats daarvan geef je hem een uitbrander als hij is doet wat voor hem normaal is maar in Amerika als gevaarlijk wordt gezien. :facepalm:
hmm heb niet veel gemist zo te lezen een hoop ergenis vooral
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zou Jay straks ook zo doordraaien als Luis van Molly? Ik zie wel parallellen: jonge man in de bloei van zijn leven vol met feesten en vrouwen, wordt opgesloten in huis terwijl de oudere vrouw de hele dag weg is en geen begrip kan opbrengen voor zijn 'heimwee' (Heeft Ashley trouwens ook geen kinderen? Heb ze nog niet gezien.)
Dit is toch ook geen leven voor een jongen van 20? Serieus..
Rouge__ schreef:
07-12-2018 23:14
:rofl:
Ik val elke keer in slaap tijdens de reklame op één of andere manier is het niet boeiend genoeg en er zit zoveel reklame tussen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
LieveMona schreef:
08-12-2018 18:03
Zou Jay straks ook zo doordraaien als Luis van Molly? Ik zie wel parallellen: jonge man in de bloei van zijn leven vol met feesten en vrouwen, wordt opgesloten in huis terwijl de oudere vrouw de hele dag weg is en geen begrip kan opbrengen voor zijn 'heimwee' (Heeft Ashley trouwens ook geen kinderen? Heb ze nog niet gezien.)
Dit is toch ook geen leven voor een jongen van 20? Serieus..
Ashley heeft twee kinderen. Ik meen dat ze de kinderen niet in de serie wil of ze grotendeels niet bij haar wonen. Herinner het me niet meer exact.
Rouge__ schreef:
07-12-2018 23:14

What’s New? ;-D

Ik heb het ook niet gekeken. Volgens mij wordt het zondag om 22 uur herhaald, maar dat gaat hem ook niet worden denk ik. Oh well, ik heb jullie commentaar :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
viva-amber schreef:
08-12-2018 18:20
Ik val elke keer in slaap tijdens de reklame op één of andere manier is het niet boeiend genoeg en er zit zoveel reklame tussen.
Ik doe terugkijk tv, kan ik altijd doorspoelen als het reclame is.
viva-amber schreef:
08-12-2018 18:20
Poker schreef:
08-12-2018 20:39
Same :-D
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Tijdschriftenverslindster schreef:
08-12-2018 18:22
Ashley heeft twee kinderen. Ik meen dat ze de kinderen niet in de serie wil of ze grotendeels niet bij haar wonen. Herinner het me niet meer exact.
Denk dat inderdaad dat ze niet vast bij haar wonen. Anders zou dit ook zo'n stiefvaderverhaal zijn geworden.
Dat scheelt dan weer voor Jay. Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook kinderen, maar de jongen is 20. TWINTIG.
Ik kijk nu terug maar wat irritant van die Larissa : colti, biggi, stoppi , talki , wifi-I

Wat is dat met die “ I” ????
Honing14 schreef:
09-12-2018 14:40
Ik kijk nu terug maar wat irritant van die Larissa : colti, biggi, stoppi , talki , wifi-I

Wat is dat met die “ I” ????
Volgens mij denkt ze zelf dat het heel erg sexy is; let maar eens op hoe ze met haar ogen doet als ze die woorden uitspreekt.
Maar ja; ooit van sexy wifi gehoord? Misschien droomt ze van een sexy wifi-installateur. ;)
Ja ik bedoel wife-I
Of wifey
Honing14 schreef:
09-12-2018 15:41
Ja ik bedoel wife-I
Of wifey
himalaya schreef:
08-12-2018 18:26
What’s New? ;-D

Ik heb het ook niet gekeken. Volgens mij wordt het zondag om 22 uur herhaald, maar dat gaat hem ook niet worden denk ik. Oh well, ik heb jullie commentaar :)
Hehe maar vaak is het leedvermaak ergenis

Hmm missg ga ik vanaaf kijken maar HHBT begint ook weer :lol:
man is irritant vandaag, loopt de hele tijd op zijn Larissa’s te praten. Inclusief grote ogen :rofl:
himalaya schreef:
09-12-2018 18:10
man is irritant vandaag, loopt de hele tijd op zijn Larissa’s te praten. Inclusief grote ogen :rofl:
binkie schreef:
07-12-2018 20:54
Bah Steven begint me aardig de keel uit te hangen. Wat een engerd.
Ik zag Olga zo moeizaam lopen vanuit de auto en voelde weer exact hoe ik me toen voelde na de keizersnee. En dan te bedenken hoe hard en hobbelig hij reed man man.
Erg he.
Ik had geen keizersnede echter van vermoeidheid, uitputting en bloedverlies kon ik na een week zelfs max. 15 minuten in auto zitten zonder out te gaan.
Je voelt gewoonweg hoe machteloos die meid zich voelt. Ze doet het heel goed. Rust, kalmte en volgens mij heel verstandig.
Dat geschreeuw/stemverheffing van Olga en Steven zo vlak bij dat kind stoort me ook.
Coltieeeeeeeeee, geen fan van hem echter jee.....hij laat het ook wel echt lijken alsof die troela enkel een assecoire is. Ik bedoel.....serieus neemt hij haar niet, toch??

En Ashley heeft kids? Dat wist ik niet. Ik dacht juist dat het al fijn is dat daar geen kids bij betrokken zijn.
En dat Larissa zegt dat Colteee flirt met die vrouw in die cakeshop, omdat hij zei dat de cake erg lekker was/er mooi uit zag.. koekoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven