90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

vrijdag 26 oktober 2018 om 21:39
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.
GEEN SPOILERS S.V.P.
De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)
De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.
GEEN SPOILERS S.V.P.
De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)
De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
vrijdag 7 december 2018 om 22:12
Wat een lef inderdaad. Ze wil dat Tasha 'vandaag nog' vertrekt. Pardon? En u bent?Severus_Snape schreef: ↑07-12-2018 22:03Jeetje die Leida. Verwacht echt dat hij zijn dochter op straat zet voor haar. Het erge vind ik dat ik dat ook nog zo zie gebeuren ook. Heel sneu voor zijn dochter.
Eric mag voor haar zoon gaan zorgen, maar mag zijn eigen kind op straat zetten.
En wat is die man onaantrekkelijk. Elke keer die moeilijke gezichten, dat gezweet en dat gewiebel in die schommelstoel. Man, waar zijn je ballen? Zo'n onderdanige houding. Doet me denken aan David van Annie. Steeds die benauwde blikken als het vrouwtje ontevreden is.

vrijdag 7 december 2018 om 22:49
Ik had echt even zoiets van Leida waar bemoei je je mee?! Je zet straks toch ook niet je zoon zonder pardon op straat omdat je nieuwe lover dat wil?! En ze zijn nog niet getrouwd of zij wil al inzicht in zijn financien en is boos dat hij zijn dochter helpt wat logisch is. Ze is gewoon jaloers dat zij haar geld uitgeeft, alleen het is niet haar geld.
En joh Asuelu geeft aan dat een kind in de nek nemen normaal is in Samoa en dan maar door blijven zagen dat dat niet normaal en veilig is. Net of de Amerikaanse manier altijd beter is. Echt je weet dat ze in Samoa andere gebruiken hebben maar je vertikt het om hem goede uitleg te geven waarom dingen in Amerika anders worden bekeken. Nee in plaats daarvan geef je hem een uitbrander als hij is doet wat voor hem normaal is maar in Amerika als gevaarlijk wordt gezien.
En joh Asuelu geeft aan dat een kind in de nek nemen normaal is in Samoa en dan maar door blijven zagen dat dat niet normaal en veilig is. Net of de Amerikaanse manier altijd beter is. Echt je weet dat ze in Samoa andere gebruiken hebben maar je vertikt het om hem goede uitleg te geven waarom dingen in Amerika anders worden bekeken. Nee in plaats daarvan geef je hem een uitbrander als hij is doet wat voor hem normaal is maar in Amerika als gevaarlijk wordt gezien.

zaterdag 8 december 2018 om 18:03
Zou Jay straks ook zo doordraaien als Luis van Molly? Ik zie wel parallellen: jonge man in de bloei van zijn leven vol met feesten en vrouwen, wordt opgesloten in huis terwijl de oudere vrouw de hele dag weg is en geen begrip kan opbrengen voor zijn 'heimwee' (Heeft Ashley trouwens ook geen kinderen? Heb ze nog niet gezien.)
Dit is toch ook geen leven voor een jongen van 20? Serieus..

zaterdag 8 december 2018 om 18:20

zaterdag 8 december 2018 om 18:22
Ashley heeft twee kinderen. Ik meen dat ze de kinderen niet in de serie wil of ze grotendeels niet bij haar wonen. Herinner het me niet meer exact.LieveMona schreef: ↑08-12-2018 18:03Zou Jay straks ook zo doordraaien als Luis van Molly? Ik zie wel parallellen: jonge man in de bloei van zijn leven vol met feesten en vrouwen, wordt opgesloten in huis terwijl de oudere vrouw de hele dag weg is en geen begrip kan opbrengen voor zijn 'heimwee' (Heeft Ashley trouwens ook geen kinderen? Heb ze nog niet gezien.)
zaterdag 8 december 2018 om 18:26
What’s New?

Ik heb het ook niet gekeken. Volgens mij wordt het zondag om 22 uur herhaald, maar dat gaat hem ook niet worden denk ik. Oh well, ik heb jullie commentaar

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 8 december 2018 om 20:39
Ik doe terugkijk tv, kan ik altijd doorspoelen als het reclame is.viva-amber schreef: ↑08-12-2018 18:20Ik val elke keer in slaap tijdens de reklame op één of andere manier is het niet boeiend genoeg en er zit zoveel reklame tussen.
zaterdag 8 december 2018 om 20:39
Ik doe terugkijk tv, kan ik altijd doorspoelen als het reclame is.viva-amber schreef: ↑08-12-2018 18:20Ik val elke keer in slaap tijdens de reklame op één of andere manier is het niet boeiend genoeg en er zit zoveel reklame tussen.
zondag 9 december 2018 om 08:04
Denk dat inderdaad dat ze niet vast bij haar wonen. Anders zou dit ook zo'n stiefvaderverhaal zijn geworden.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑08-12-2018 18:22Ashley heeft twee kinderen. Ik meen dat ze de kinderen niet in de serie wil of ze grotendeels niet bij haar wonen. Herinner het me niet meer exact.
Dat scheelt dan weer voor Jay. Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook kinderen, maar de jongen is 20. TWINTIG.

zondag 9 december 2018 om 14:42
Volgens mij denkt ze zelf dat het heel erg sexy is; let maar eens op hoe ze met haar ogen doet als ze die woorden uitspreekt.
Maar ja; ooit van sexy wifi gehoord? Misschien droomt ze van een sexy wifi-installateur.

zondag 9 december 2018 om 16:33
Hehe maar vaak is het leedvermaak ergenis
Hmm missg ga ik vanaaf kijken maar HHBT begint ook weer

Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 9 december 2018 om 18:47
Erg he.
Ik had geen keizersnede echter van vermoeidheid, uitputting en bloedverlies kon ik na een week zelfs max. 15 minuten in auto zitten zonder out te gaan.
Je voelt gewoonweg hoe machteloos die meid zich voelt. Ze doet het heel goed. Rust, kalmte en volgens mij heel verstandig.

zondag 9 december 2018 om 18:53