Wat wil hij

09-12-2018 19:32 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb sinds de zomer leuk contact gehad met een jongen, en in oktober hebben we samen geslapen. Sinds toen hebben we niet meer echt veel contact als voorheen, iets waar ik eerst mee zat en het nog wel zocht maar ben ik er op een gegeven moment mee gestopt. Prima als hij niet wil.

Maar nu sinds vorige week krijg ik soms een appje (vaak over voetbal) en dan specifiek een club bij mij in de buurt wat voor hem eigenlijk niet relevant is maar oké. ik zag dat hij sindskort een vriendin heeft. Ik weet niet zo goed of ik er iets achter moet zoeken. Of dat ik het moet vragen. Ik zie hem nog wel zitten, maar heb absoluut geen zin om ergens tussen te staan.

Iemand tips?
Bel hem en vraag het.
I wanna live my life with the volume full!
tips? :facepalm:
Tip: niets mee doen. Hij heeft een vriendin. Duidelijk toch? Die appjes stellen niets voor.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
hij heeft een vriendin en jij wil daar niet tussen zitten.
het maakt dus niet uit wat hij wil... toch? of wil je er wel tussen zitten?
Wat wil jij?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Wat wil jij van deze man?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Mijn glazen bol zegt dat hij een neukertje erbij wil. Als je dat ziet zitten, ga er lekker voor. Als je dat niet wilt, dan doe je dat niet. Verwacht in ieder geval niets serieus van hem.
Niet er achter aan lopen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven