Zwanger maar er niks van voelen

30-04-2017 10:52 34 berichten
....... niet meer van toepassing
anoniem_6490cd8a190d0 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 08:32
Reden: Is oud bericht
93.70% gewijzigd
Ik ben ook net zwanger en heb energie voor 100! Ik voel zo weinig dat ik het gewoon echt vergeet...

Wel heel relax zo hoor vorige zwangerschap was ik mega moe vanaf dag1.

Dus geniet en weet je je kunt er toch niets aan veranderen. Als het niet goed is kun je het met piekeren niet beter maken ofzo

Succes!
Hoi Kaatje het klopt ook wel wat je zegt hoor je kan er inderdaad niks aan veranderen. Ma ik was vanmiddag zo in een soort van paniek dat ik er heel angstig van werd. Nu door voel ik mij veel geruster door alle positieve verhalen. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens
Als je een miskraam hebt gehad kan je ook vragen wat eerder de echo te maken om je wat gerust te stellen.
Ja dat klopt dat mag ik ook van de vk. Als het goed is mag ik met 3 weken al een vroeger echo.
Shit oud topic. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
Ben 39 weken zwanger en geen dag misselijk geweest. Net als jij was ik in het begin erg op zoek naar bevestiging, maar het is gewoon per persoon per zwangerschap verschillend. Was wel meer moe dan normaal, dat ging met ups en downs.

Ben een van de lucky ones die er tot nu toe gemakkelijk doorheen is gerold. Blijven werken tot 36 weken en voel me zo op het einde van de zwangerschap eigenlijk nog steeds best prima :biggrin:

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Niet te veel zorgen maken, want je kunt er toch niks aan veranderen hoe het loopt ;-)

(zie nu pas dat het een oud topic is, ben benieuwd hoe het gaat)
sombrerito schreef:
18-05-2017 14:31
Ben 39 weken zwanger en geen dag misselijk geweest. Net als jij was ik in het begin erg op zoek naar bevestiging, maar het is gewoon per persoon per zwangerschap verschillend. Was wel meer moe dan normaal, dat ging met ups en downs.

Ben een van de lucky ones die er tot nu toe gemakkelijk doorheen is gerold. Blijven werken tot 36 weken en voel me zo op het einde van de zwangerschap eigenlijk nog steeds best prima :biggrin:

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Niet te veel zorgen maken, want je kunt er toch niks aan veranderen hoe het loopt ;-)

(zie nu pas dat het een oud topic is, ben benieuwd hoe het gaat)
Hoi hoi

De eerste keer weer dat ik inlog na zo lange tijd. De zwangerschap vond ik verschrikkelijk en bevallen was zo gebeurd. Alles is uit eindelijk goed gegaan en onze kleine man is alweer bijna een jaar oud. Hoe gaat het met de rest van de dames die ook zwanger waren in dit topik ?
Ha grappig dit. Prima zwangerschap gehad en een kerngezonde zoon van ondertussen 13 maanden
Alle reacties Link kopieren
Lissie88 schreef:
09-12-2018 10:38
Hoi hoi

De eerste keer weer dat ik inlog na zo lange tijd. De zwangerschap vond ik verschrikkelijk en bevallen was zo gebeurd. Alles is uit eindelijk goed gegaan en onze kleine man is alweer bijna een jaar oud. Hoe gaat het met de rest van de dames die ook zwanger waren in dit topik ?

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. Hier is ook alles goed gegaan en idd onze man is ook bijna een jaar. Ik vond zwanger zijn heerlijk en bevallen ook niet heel erg.. ik vond het genezen naar de bevalling het ergste wat duurde dat lang :-? .
Gelukkig nu geen klachten meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven