Iemand noemde mij..
maandag 10 december 2018 om 11:34
Dat mag net zoals dat ik dat niet hoef te begrijpen.huurvrouwtje schreef: ↑10-12-2018 11:30Zou ik aub op een openbaar forum zelf mogen weten wanneer ik een topic aan maak daar is een forum voor toch of niet?
maandag 10 december 2018 om 11:46
[...]
Als dat t geval was dan kun je 60% van de topics hier wel bannen...
Er worden hier heel veel open deuren ingetrapt hoor en vragen gesteld die leiden naar de bekende weg...
Moet het forum dan maar opgedoekt worden?
Vaak is het nl zo dat dergelijke vragen nog kunnen leiden tot leuke discussies. En btw jouw reactie is ook een non reactie
Zeg dan lekker niets als t je zo stoort! Turn the page...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-12-2018 12:04
Reden: Ongepast.
1.69% gewijzigd
maandag 10 december 2018 om 11:56
maandag 10 december 2018 om 11:59
[...]godfried schreef: ↑10-12-2018 11:46[...]
Als dat t geval was dan kun je 60% van de topics hier wel bannen...
Er worden hier heel veel open deuren ingetrapt hoor en vragen gesteld die leiden naar de bekende weg...
Moet het forum dan maar opgedoekt worden?
Vaak is het nl zo dat dergelijke vragen nog kunnen leiden tot leuke discussies. En btw jouw reactie is ook een non reactie
Zeg dan lekker niets als t je zo stoort! Turn the page...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-12-2018 12:04
6.21% gewijzigd
maandag 10 december 2018 om 13:03
maandag 10 december 2018 om 13:05
maandag 10 december 2018 om 13:13
Bij weelderig denk ik aan een compliment.
Even opgezocht en zie oa luxueus, overdadig, wulps, prachtig, rijk.
Je bent niet volslank schrijf je dus werd er waarschijnlijk zoiets als bovenstaande bedoeld.
Bij weelderig denk ik ook geenszins aan volslank, wel aan bv een weelderige boezem, haardos.
Even opgezocht en zie oa luxueus, overdadig, wulps, prachtig, rijk.
Je bent niet volslank schrijf je dus werd er waarschijnlijk zoiets als bovenstaande bedoeld.
Bij weelderig denk ik ook geenszins aan volslank, wel aan bv een weelderige boezem, haardos.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 13:17
5.03% gewijzigd
maandag 10 december 2018 om 13:33
Aanpraten dat een woord betekent wat het betekent? En nogmaals, het is een complimentHet-groepje schreef: ↑10-12-2018 13:04Weelderig kan toch ook luxepopje zijn, of duiden op een weelderige bos haar of alleen weelderige tieten ofzo.
Waarom gelijk to aanpraten dat iemand haar dik vond.
Als ze het tegen mij zeggen weet ik wel hoe laat het is maar als je niet dik bent?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
maandag 10 december 2018 om 13:40
Weelderig als luxepopje klopt volgens mij niet. Dat zal vast de link met “weelde” zijn, maar bij weelderig als beschrijving van een mens wordt dat toch echt niet bedoeld. Je hoort ook nooit: “een weelderige man”. Het gaat echt om die rondingen.Het-groepje schreef: ↑10-12-2018 13:04Weelderig kan toch ook luxepopje zijn, of duiden op een weelderige bos haar of alleen weelderige tieten ofzo.
Als ze het tegen mij zeggen weet ik wel hoe laat het is maar als je niet dik bent?
Je kunt wel een weelderig leven leiden.
maandag 10 december 2018 om 13:48
Antwoord op de vraag: nee, over het algemeen weet ik wel wat woorden betekenen. Heb dan ook een ruime woordenschat.
Weelderig word ik ook wel genoemd ja, heb dan ook een flinke bos hout voor de deur en een grote kont. Ook wat teveel op het middel helaas, maar ja, dat is dan maar zo. Ik snap niet waarom je daar beledigd over zou moeten zijn, zoveel vrouwen, zoveel vormen.
Weelderig word ik ook wel genoemd ja, heb dan ook een flinke bos hout voor de deur en een grote kont. Ook wat teveel op het middel helaas, maar ja, dat is dan maar zo. Ik snap niet waarom je daar beledigd over zou moeten zijn, zoveel vrouwen, zoveel vormen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 10 december 2018 om 13:49
Ik haal dat werkelijk nergens uit?Het-groepje schreef: ↑10-12-2018 13:04Weelderig kan toch ook luxepopje zijn, of duiden op een weelderige bos haar of alleen weelderige tieten ofzo.
maandag 10 december 2018 om 14:15
kkkkksssst
maandag 10 december 2018 om 14:30
Zo vrij als jij bent om allerhande topics te openen op dit forum, ben ik dat om hier te reageren.