Is dit vreemd?
maandag 10 december 2018 om 12:38
Hoihoi,
Ik heb sinds drie maanden een relatie wat heel goed gaat. Er is alleen één dingetje wat ik raar vind maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Vandaar dat ik hier om meningen vraag.
Mijn vriend is heel actief op facebook, geeft zelf aan dat hij ervan wil afkicken. Mij maakt het niet uit hoe lang hij op facebook zit, ik laat hem lekker. Wat ik wel een beetje raar vind is dat hij zijn status niet wil aanpassen. Die staat op vrijgezel namelijk. Toen ik vroeg waarom niet toen zei hij dat hij niet weet hoe hij dat moet veranderen. Daarmee is voor hem de kous af. Hij blijft dus "vrijgezel" op facebook.
Is dit raar of niet?
Ik heb sinds drie maanden een relatie wat heel goed gaat. Er is alleen één dingetje wat ik raar vind maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Vandaar dat ik hier om meningen vraag.
Mijn vriend is heel actief op facebook, geeft zelf aan dat hij ervan wil afkicken. Mij maakt het niet uit hoe lang hij op facebook zit, ik laat hem lekker. Wat ik wel een beetje raar vind is dat hij zijn status niet wil aanpassen. Die staat op vrijgezel namelijk. Toen ik vroeg waarom niet toen zei hij dat hij niet weet hoe hij dat moet veranderen. Daarmee is voor hem de kous af. Hij blijft dus "vrijgezel" op facebook.
Is dit raar of niet?
maandag 10 december 2018 om 13:30
Als ik 3 maanden in een relatie zit hoef ik geen man die roept dat hij vrijgezel is.
Ik heb niks met Facebook, maar hij heeft niet geen status, maar een vrijgezellenstatus, en zelfs na er op te zijn aangesproken wil hij zichzelf als vrijgezel blijven profileren.
maandag 10 december 2018 om 13:35
maandag 10 december 2018 om 14:14
Ik vraag mij dan af waarom je wil dat anderen denken dat je nog vrijgezel bent?Sproetjespost schreef: ↑10-12-2018 13:44Ik ben ook vrijgezel op Facebook maar ben dolgelukkig met mijn vriend. Alsof FB je leven moet beheersen... Nein, niks voor ons![]()
maandag 10 december 2018 om 14:21
maandag 10 december 2018 om 14:37
Ik heb het gewoon nooit aangepast. In het begin waren we er ons niet bewust van, later toen ik een keer voor de grap van mijn zus een vraag kreeg of ik weer single was kreeg ik het in de gaten. Dus ja, de behoefte om ook nog op FB te moeten laten zien dat ik bezet ben hoeft niet. Overigens staan er foto's van mij met mijn vriend op.
maandag 10 december 2018 om 14:44
Precies, het is maar Facebook. Hoezo tillen mensen daar zo zwaar aan?Sproetjespost schreef: ↑10-12-2018 13:44Ik ben ook vrijgezel op Facebook maar ben dolgelukkig met mijn vriend. Alsof FB je leven moet beheersen... Nein, niks voor ons![]()
En TO (en anderen) zit je vriend op FB om te daten ofzo? Wat maakt het anders uit. Misschien hebben vage kennissen van de middelbare school op FB wel niks te maken met wat hij in zn vrije tijd doet en laat ie t lekker zo staan.
Hij is toch met jou en dat weten jullie beiden en de mensen in zijn/jou omgeving neem ik aan ook dus wat is er zo belangrijk aan de status op FB.
maandag 10 december 2018 om 15:52
Mandine38 schreef: ↑10-12-2018 14:21Ik vind het gewoon een beetje raar dat hij op vrijgezel wil blijven staan op facebook. Hij heeft veel vrienden op facebook en zit er heel veel op zegt hij. Dan krijg ik daar een beetje een onderbuikgevoel van als iemand nog als vrijgezel bekend wil blijven staan.
Dat vind jij raar, ik niet. Zeker niet naar nog maar 3 maanden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 10 december 2018 om 15:59
Hij hoeft toch helemaal niet te zeggen dat hij bezet is? Bewust op vrijgezel blijven staan terwijl zijn partner heeft aangegeven het vervelend te vinden is een beetje aso alshij de status ook kan verwijderen en dus niemand weet wat zijn status is. Dat kan zelfs zonder dat mensen daar melding van krijgen.Ndun schreef: ↑10-12-2018 14:44Precies, het is maar Facebook. Hoezo tillen mensen daar zo zwaar aan?
En TO (en anderen) zit je vriend op FB om te daten ofzo? Wat maakt het anders uit. Misschien hebben vage kennissen van de middelbare school op FB wel niks te maken met wat hij in zn vrije tijd doet en laat ie t lekker zo staan.
Hij is toch met jou en dat weten jullie beiden en de mensen in zijn/jou omgeving neem ik aan ook dus wat is er zo belangrijk aan de status op FB.
Maar misschien vindt hij het ook geen probleem als to haar status verandert naar in een relatie met man-die-niet-haar-vriend-is. Dan snap ik zijn punt.
maandag 10 december 2018 om 16:12