twijfel tindermatch

14-12-2018 12:34 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na maanden meelezen maak ook ik nu een topic aan.

Ik had twee dagen geleden een tindermatch met een jongen.

Na een cliché beginnetje met : ''hee alles goed?'' '' ja hoor met jou?'' begon hij meteen te vragen wat ik zoek in een man, en ik gaf als antwoord :

Ik zoek in een man iemand die mijn partner, maar tegelijkertijd ook mijn beste maatje is. Iemand waarbij je volledig jezelf kunt zijn, en het altijd geaccepteerd wordt. Iemand waarmee je kunt lachen, maar bij wie je ook kunt uithuilen op zijn schouder.

Toen ik vroeg ; waar ben jij naar op zoek in een vrouw dan? Zei hij :

Iemand die lief en aardig is, en waarmee de seks fantastisch is.

Nu weet ik dat mannen en vrouwen over het algemeen hier een andere reactie op geven als je die vraag stelt, en dat ik niet zo'n zoetsappig antwoord als die van mij terug hoef te verwachten.... maar toen ik zijn antwoord las trok ik een zuur gezicht alsof ik een hele citroen in een keer naar binnen aan het werken was, en dacht ik.. o ja.. heb je weer zo'n Japie waarbij het om één ding draait.

Nu is mijn vraag.. Reageer ik te heftig dat ik hier op afknap?

Wat zouden jullie hier van vinden/ hoe zouden jullie hier op reageren?
je kunt vragen of het hem alleen om de seks gaat of om een relatie..

Maar als hij al bij jou in de allergie zit zal hij weinig kunnen doen om daar uit te komen
annabellaa schreef:
14-12-2018 12:34
Hallo allemaal,

Na maanden meelezen maak ook ik nu een topic aan.

Ik had twee dagen geleden een tindermatch met een jongen.

Na een cliché beginnetje met : ''hee alles goed?'' '' ja hoor met jou?'' begon hij meteen te vragen wat ik zoek in een man, en ik gaf als antwoord :

Ik zoek in een man iemand die mijn partner, maar tegelijkertijd ook mijn beste maatje is. Iemand waarbij je volledig jezelf kunt zijn, en het altijd geaccepteerd wordt. Iemand waarmee je kunt lachen, maar bij wie je ook kunt uithuilen op zijn schouder.

Toen ik vroeg ; waar ben jij naar op zoek in een vrouw dan? Zei hij :

Iemand die lief en aardig is, en waarmee de seks fantastisch is.

Nu weet ik dat mannen en vrouwen over het algemeen hier een andere reactie op geven als je die vraag stelt, en dat ik niet zo'n zoetsappig antwoord als die van mij terug hoef te verwachten.... maar toen ik zijn antwoord las trok ik een zuur gezicht alsof ik een hele citroen in een keer naar binnen aan het werken was, en dacht ik.. o ja.. heb je weer zo'n Japie waarbij het om één ding draait.

Nu is mijn vraag.. Reageer ik te heftig dat ik hier op afknap?

Wat zouden jullie hier van vinden/ hoe zouden jullie hier op reageren?

Ja je reageert beetje uit onzekerheid.
Had en heb ik ook soms.
Mannen zijn eerlijk meestal en zeggen het zoals hij het zegt.

Aan de andere kant hebben ze ook gelijk. Want wat heb je zonder goeie sex/intimiteit.
Het is anders als het ter sprake komt, en jij aangeeft ik wil
Je eerst beter kennen voordat we intiem worden. Dit zou ik niet via app doen, maar in een date.
Dus als je elkaar ziet vragen hoe hij kijkt naar relaties en zichzelf ...

Denk dat je dan zelf aanvoelt of hij bij je past!

Ik kreeg van me vorige date te horen dat heel veel dames sexueel direct zijn op tinder. Soms is de 2e zin al wil je op me gezicht zitten...
Reageren met "oké, is seks ook wat je hier zoekt of zoek je iets serieuzers?"
Ik zou ook afknappen op zo'n antwoord eerlijk gezegd maar hij is wel eerlijk. Dat is wel een pluspunt.
anoniem_380123 wijzigde dit bericht op 14-12-2018 13:26
31.61% gewijzigd
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Je zit op Tinder. Dit soort antwoorden zijn daar standaard.
Als je serieuze antwoorden wilt, dan denk ik dat je beter naar een datingsite kunt gaan waar je voor moet betalen.
Daar zal je serieuzere mensen ontmoeten.
Seks is een belangrijke factor in een relatie. Geen gekke 'eis', maar misschien niet zo tactisch om dat zo te zeggen.
anoniem_372787 wijzigde dit bericht op 14-12-2018 13:31
Reden: foutje
0.85% gewijzigd
Tsja, dat is toch voor iedereen verschillend?
Ik zou het antwoord van je match prima vinden, jouw antwoord vind ik dan weer een verzameling cliches en zou zo erg in mn allergie zone zitten dat ik de match weer zou opheffen.
Lijkt me duidelijk dat ik dus heel anders zou reageren op zijn reactie dan jij.
Jullie hebben beide de cliche antwoorden gegeven. Oftewel, een nietzeggend riedeltje dat jullie desnoods onderling kunnen uitwisselen aangezien dat zaken zijn die iedereen sowieso zoekt. (of ze moeten het al hebben)

Dus wanneer hij hetzelfde had gezegd als jij, dan had het nog steeds geen meerwaarde.

Dit soort vragen hebben namelijk geen meerwaarde, of men moet met een wel heel afwijkend specifiek antwoord komen.

Geef hem voortaan de vraag als een meerkeuzevraag
Wat zoek je op Tinder:
A: Een partner voor een langdurige bevredigende relatie
B: Een Sex partner op afroep tot ik wat beters vind
C: Iemand voor een aantal gezellige dates zonder verdere verplichtingen
D: Iemand voor een One Night Stand
E: Goedkoop vermaak door af en toe een uurtje wat te chatten

D:
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ter info. Hij heeft in zijn bio staan : Ik ben op zoek naar iets serieus.

Seks vind ik absoluut een belangrijk onderdeel van een relatie. Zonder intimiteit heb je niets. Maar het was meer dat ik dacht van.. moet dat nu zo snel na 3 zinnen.

Ik dacht ook. Hé hij zegt al duidelijk dat hij iets serieus wilt. Dat is prettig.

Ik krijg dus een beetje mixed signals.
jaw schreef:
14-12-2018 13:39
Jullie hebben beide de cliche antwoorden gegeven. Oftewel, een nietzeggend riedeltje dat jullie desnoods onderling kunnen uitwisselen aangezien dat zaken zijn die iedereen sowieso zoekt. (of ze moeten het al hebben)

Dus wanneer hij hetzelfde had gezegd als jij, dan had het nog steeds geen meerwaarde.

Dit soort vragen hebben namelijk geen meerwaarde, of men moet met een wel heel afwijkend specifiek antwoord komen.

Geef hem voortaan de vraag als een meerkeuzevraag
Wat zoek je op Tinder:
A: Een partner voor een langdurige bevredigende relatie
B: Een Sex partner op afroep tot ik wat beters vind
C: Iemand voor een aantal gezellige dates zonder verdere verplichtingen
D: Iemand voor een One Night Stand
E: Goedkoop vermaak door af en toe een uurtje wat te chatten

D:
Ja je hebt gelijk. Mijn tekstje was natuurlijk ook zo zoet dat je tanden er van uitvallen. Ik ga jouw optie onthouden! Dankjewel
nou als je dit al niks vind dan is tinder misschien een beetje gewaagd voor jou

beware of the pictures....
Lorem Ipsum
Wat Jaw hierboven zegt vind ik wel goed verwoord. Het is, niet vervelend bedorld, standaard geneuzel in dit stadium.
Monchu69 schreef:
14-12-2018 13:25
Je zit op Tinder. Dit soort antwoorden zijn daar standaard.
Als je serieuze antwoorden wilt, dan denk ik dat je beter naar een datingsite kunt gaan waar je voor moet betalen.
Daar zal je serieuzere mensen ontmoeten.
Daar gaat het vaak niet veel anders hoor.

Dit is nog best netjes eigenlijk.

Ik lees het als volgt. Hij wil graag seks en sluit een relatie niet uit maar is niet de insteek.
Dat is seks.

Hij is wel eerlijk.
annabellaa schreef:
14-12-2018 13:40

Seks vind ik absoluut een belangrijk onderdeel van een relatie. Zonder intimiteit heb je niets. Maar het was meer dat ik dacht van.. moet dat nu zo snel na 3 zinnen.

Ik dacht ook. Hé hij zegt al duidelijk dat hij iets serieus wilt. Dat is prettig.

Seks is dus een zeer belangrijk onderdeel.
Is de seks niet perfect dan zal hij verder kijken.

Hij zal dus vooral willen weten of de seks is wat hij zoekt.
Ben jij iemand van eerst een tijd daten en dan seks ( zowel eerste dat als over 3 maanden seks is beide niks mis mee) dan zal het geen match zijn gok ik
benmamma schreef:
14-12-2018 13:50
Seks is dus een zeer belangrijk onderdeel.
Is de seks niet perfect dan zal hij verder kijken.

Hij zal dus vooral willen weten of de seks is wat hij zoekt.
Ben jij iemand van eerst een tijd daten en dan seks ( zowel eerste dat als over 3 maanden seks is beide niks mis mee) dan zal het geen match zijn gok ik
Ik dacht ook, misschien wilt hij op deze (misschien iets minder tactvolle) manier laten weten dat seks belangrijk is voor hem, en dat hij niet zit te wachten op iemand die 1 keer in de maand op hem gaat zitten.
fotoroid schreef:
14-12-2018 13:31
Seks is een belangrijke factor in een relatie. Geen gekke 'eis', maar misschien niet zo tactisch om dat zo te zeggen.
Dit dus. Seks is zelfs een van de steunpilaren van een relatie. Goede seks is dus zeker een valide voorwaarde om een relatie aan te gaan. Eerst seks, dan kijken of er een relatie in zit.

Verder is het verstandig om te daten zonder gelijk te denken aan een vaste relatie. Date om het daten en kijk wat er verder uit komt. Zonder hoge verwachtingen is een date veel minder beladen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
annabellaa schreef:

Ik had ook regelmatig zo een gevoel als jij bij een match. Laat ik het zo zeggen .
Zelfs al appt hij serieus en belt hij serieus.
Het betekent niets , tot je elkaar ziet face to face. Want dan kun je zulke vraagjes stellen of erover kletsen. En zie je meteen aan zijn houding hoe & wat.

Ik heb ook serieuze matches gehad met geweldige antwoorden . En op date 1 is het een en al geilheid. Maar goed als je daar zin in hebt op dat moment why not.

Tinder & bio

Die bio :blabla:
Het valt mij eerlijk gezegd mee dat hij niet op jouw lekst al volledig afgeknapt was!
:lol:
annabellaa schreef:

Seks IS serieus. In de datefase zou ik er ook niet te lang mee wachten. Pas na seks weet je of er een relatie of wat anders in zit.
Oh ja, seks is ook niet iets dat je geeft of krijgt. Seks is iets dat je samen doet omdat je allebei geil bent.
oudebaas wijzigde dit bericht op 14-12-2018 14:04
9.86% gewijzigd
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
jo12345 schreef:
14-12-2018 13:59
Het valt mij eerlijk gezegd mee dat hij niet op jouw lekst al volledig afgeknapt was!
Ook dat.”Partner en beste maatje” klinkt wel heel erg niet origineel en Bouquetreeksachtig. Ik zou er jeuk van krijgen.
Ilovefairytales schreef:
14-12-2018 13:57
Ik had ook regelmatig zo een gevoel als jij bij een match. Laat ik het zo zeggen .
Zelfs al appt hij serieus en belt hij serieus.
Het betekent niets , tot je elkaar ziet face to face. Want dan kun je zulke vraagjes stellen of erover kletsen. En zie je meteen aan zijn houding hoe & wat.

Ik heb ook serieuze matches gehad met geweldige antwoorden . En op date 1 is het een en al geilheid. Maar goed als je daar zin in hebt op dat moment why not.

Tinder & bio

Die bio :blabla:
Ja dat is inderdaad zo. Je kunt jezelf helemaal gek maken, en heb je die persoon nog niet eens ontmoet :facepalm:
jo12345 schreef:
14-12-2018 13:59
''Hij zei ; zozo, mooi verwoord!'' haha
Maar even terug: dit was je allereerste tindermatch ooit?
julius schreef:
14-12-2018 14:24
Maar even terug: dit was je allereerste tindermatch ooit?
nee juist niet. Misschien ben ik daarom zo selectief bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven