Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat er een: "niet stiekem tóch.....?" op zijn plaats is.. Ik heb er nu ongeveer een week last van en ik zit op dag 18 ofzo.. Dus t heeft waarschijnlijk iets met mijn ei te maken.. Best irritant..
Thanx info momo
anoniem_74436 wijzigde dit bericht op 19-03-2009 14:46
Reden: 2x
% gewijzigd
ohja kath, sorry, dacht dat je je piesdag nu ook ongeveer had!! maarre, ik heb inderdaad ook meer puistjes rond eitijd (pasen! hahahaha).
Party, echt helemaal geweldig. GEFELICITEERD meid!

Beetje bruine afscheiding is in de 1e maanden helemaal niet raar, dus niet van schrikken joh.

Annika veel plezier in Londen

Husky, ik kan me voorstellen dat het een beetje raar voelt om je kindje nu al in te schrijven bij een KDV, maar wel echt nodig dus.

Ik, beterschap

Mulan, ongesteld geworden, jammer zeg.

Mexxgirl, heel veel plezier vandaag bij de 20 weken echo

Momo, heerlijk dat je het toch eindelijk voor elkaar hebt om vakantie te kunnen plannen

Pff ik ben echt doodop. Ik zou vanavond met vriendlief naar de baby-dump. Maar denk dat ik dat niet ga doen. Ben vannacht to kwart over 1 met een zieke client bezig geweest. Om 12 uur nog dokterswacht er bij gehad vertrouwde het maar niks. Heb meerdere malen benadrukt dat ik me ernstige zorgen maakte, maar volgens hem was ze gewoon goed ziek en verder niets. Nou heb der niet gerust op geslapen. Onze eigen huisarts komt vandaag nog weer langs als het goed is en dan horen we t morgen wel weer (weer een slaapdienst).
Korte updeet: nog steeds niets hier....

Wel wat krampen en last van mn darmen. Maar das heel normaal bij mij met mn spastische darm!!

Je reis klinkt ge-wel-dig Momo!
Hey maya, vermoeiend zeg, zulke diensten.... hopen dat het niets ernstigs is!

En Becky, goeie tip, ik zal de OP even veranderen. Had het al bij de Angel neergelegd.
@mexx, hoe ging je 20-weken echo?

@Leonor, jij bent toch ook half september uitgerekend? Ik meen me te herinneren dat je ongeveer gelijk met mij liep maar kon het niet zo snel terugvinden.

@momo, die reis klinkt geweldig. wat een heerlijk vooruitzicht.

@mariss, je houdt het spannend...

@maya, vervelend heh die vermoeidheid. Babydump is echt super. Is hier in de buurt de goedkoopste voor zover ik het uit heb kunnen vinden.

kleine update van mij. Zit nog steeds ziek thuis, maar voel me gelukkig al iets beter. Ben vandaag voor het eerst sinds zondag weer even naar buiten geweest. En ik moet zeggen van een beetje frisse lucht knapt een mens toch ook best wel op. Hopelijk kan ik maandag weer gewoon aan het werk, want dat thuis zitten heb ik nu ook wel weer gehad.
haha ik dat wordt nog leuk met je verlof van 16 weken!
haha becky ik weet het, en dan te bedenken dat ik door verplichte vakantie voor mijn uitgerekende datum al 2 maanden thuis zit. Ik hoop dus maar op een mooie zomer in nederland, zonnetje en een graadje of 20-25. Zit dus als alles goed blijft gaan van half juni t/m eind november thuis. Nu heb ik als de baby er eenmaal is waarschijnlijk daar wel genoeg mee van doen, dus dat scheelt denk ik wel. Hoop ik...
wat een bizar vooruitzicht, ik, om zo lang 'gedwongen' thuis te zitten! neem je 4 weken verlof van te voren, of zes? fijn dat je je weer beter voelt!!

marriss, het heeft geholpen, we staan weer leesbaar in de overzichtslijst. blijft bij jou spannend he! ik duim hoor!! hoe is het bij yaya????
heb ik polleke nu al een tijd niet meer gezien, of vergis ik me?
Ik neem 5 weken zwangerschapsverlof. Ik kon ook 4 weken doen maar dan zit ik eerst 4 weken thuis verplicht vakantie te vieren (lees, het kantoor is dicht), dan 1 week werken en dan 16 weken zwanger/bevalverlof. Die ene week werken leek me dan weinig zinvol.

mariss, ben blij dat je de topictekst hebt aangepast. Werkt nu weer super.
Ik heb polleke inderdaad ook al een hele tijd niet gezien.
Als het goed is, is komende zaterdag of zondag GW weer terug. Ben zeer benieuwd of ze gesnorkeld of gedoken heeft...
Ja GW houdt het spannend!! Polleke mis ik ook al een tijdje inderdaad... en Yaya, wat is de stand van zaken bij jou??
Ik, ook ik zie er enorm tegen op om straks zo lang thuis te moeten zitten. Als de baby er is dan heb je idd vast wel genoeg te doen, maar die weken van te voren pfff... Ik kreeg te horen dat ik sowieso 6 weken van te voren uitgeroosterd wordt. De 1e 2 weken zijn dan overuren (die ik zeker weten in de zomer vakantie ga maken). Dan heb ik 2 weken vankantie en dan 1 week werken en dan 18 weken verlof. Als dat zo is ga ik proberen mn vakantie een week op te schuiven, die ene week werken is ook niets
Haaaaaaaaaaaaai!

Maya: naar de babydump? Daar gaan wij zaterdag heen.. maar je hebt er meerdere geloof ik.. wij gaan naar zwinderen..

husky: ik heb voor ons kindje met 7 weken ook al een plek gereserveerd op het kinderdagverblijf. Omdat ik zelf op 1 werk, weet ik dat op sommige locaties een wachtlijst zit.. Binnenkort gaan we heen om de dagen helemaal vast te zetten.

Ik: gelukkig voel je je wat beter.

Marriss: spannend hoor! wanneer ga je ook alweer testen? volgens mij heb ik echt last van zwangerschapsdementie..

Ik ga proberen door te werken tot 4 week van te voren.. en dan plak ik mijn overige vakantiedagen achter mijn verlof aan..

2 weken vakantie neem ik mee naar het nieuwe jaar, daar neem ik het eerste half jaar de donderdagmiddag van vrij ( dat kost me maar 3,5 uur per week)
Party, goed dat je gestopt bent met roken. Ik ben inderdaad tegelijkertijd dat ik met de pil ben gestopt ook maar gestopt met roken. Nu dus 4 en een halve maand. En ik heb het er nog steeds af en toe erg moeilijk mee moet ik zeggen. Maaaaaaar, het is voor het goede doel en dat hou ik mij voor hoor! En jij hebt dat goede doel inmiddels in je buik dus dan moet het helemaal goedkomen!

Heb wel sinds ik gestopt ben met roken en de pil allemaal kwaaltjes. Maar ja, of dat nu komt omdat ik geen hormonen meer toedien of mijn lichaam niet vergiftig we zullen het nooit weten.

Heel veel sterkte in ieder geval. Maar het gaat je vast en zeker lukken!!

Mexxgirl, hoe was het bij de verloskundige?
Hoiiii

Marriss: er is nog hoop voor je hoor! Ik heb ook een spastische darm, en bij mij begon het ook met krampen en heel veel last van mijn darmen! Niet dat je hier wat aan hebt, maar wou t gewoon ff zeggen!

Ik duim voor je!!

Mulan: balen voor je zeg!!

Mexxgirl: hoe is het gegaan bij je 20 weken echo??

Duveltje: wij gaan ook naar de babydump in Zwinderen, weet nog niet wanneer.. Gaan zaterdag eerst naar Groningen, naar de Gardo.

Ik: beterschap!

Momo: wat super dat je toch nog op vakantie gaat zeg!!! Lekker vooruitzicht!!
nou ja zeg. ligt er bij thuiskomst een brief van de zorgverzekeraar. dat ze een fout hebben gemaakt met de uitbetaling van mijn no-claim over 2007 en of ik even 175 euro wil terugbetalen. want: bij het uitbetalen in maart 2008 waren de nota's maar bijgewerkt tot maart 2008, en nu blijken er nog nota's te zijn geweest in 2008. Ja hallo, kijk eens goed, die nota's waren van JANUARI 2007!!! echt zo achterlijk dit!! das freakin' ruim 2 jaar geleden!!! ga morgen weer eens ruzie schoppen. is hetzelfde als dat de cassiere van de supermarkt opeens zegt: sorry, heb 2 jaar geleden een verkeerde PLU gebruikt, wilt ie nog even 1 euro meer lappen voor die spercieboontjes die u toen had?!
ohja, ik kreeg een kortingscode van sensitest voor ovutesten... ik heb zelf nog liggen. volgens mij stond hier een van de dames op het punt om daar ook testen te bestellen. als je interesse hebt in die korting van 10%, stuur even een hyves berichtje!
Hey dames! Hoe gaat ie?

Mulan jammer joh. Het blijft toch vervelend he?

@ Mariss, Erine, Momo, Husky en de rest natuurlijk ook, hier gaat het allemaal goed. Ik voel nog helemaal niets behalve dat ik sinds vandaag (dag 31) van pijnlijke tieten begin te krijgen. Maar wat krampjes in mijn buik, dat niet bij mij aanvoelt als menstruatie klachten helemaal niets.

Hoe nuchter ik was de afgelopen maand, ik begin nu toch wat kriebels te krijgen.

Maar ik heb met manlief (nee/nee) afgesproken dat ik pas een zaterdag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Dan is het namelijk dag 33. En dat is toch best lang toch.

O en Momo, zo'n zelfde brief kreeg ik vorig jaar. Ik moest ook ff 160 euro betalen. Ik dacht ja hallo! bij wie ligt dat foutje niet bij mij! Lekker dan ! Ik kon er alleen niets aan doen. Zit niets anders op dan te moeten betalen werd er gezegd. Ook maar gedaan dan, maar met tegenzin.

@ Ik, getver nog steeds ziek. Maar ik ben blij dat je je in ieder geval al weer wat beter voelt. Hopelijk gaat dat doorzetten.

En iemand enig idee wanneer GW weer terug kwam, ze lijkt als zolang weg.
yaya, GW is de 21e of de 22e weer hier!

hmm, die no claim over 2007 kunnen ze tot 1 april 2009 corrigeren. en wij maar binnen zo veel tijd na behandeling de declaratie indienen, omdat ie anders niet meer vergoed wordt. blijft idioot dat ze nu nog met een rekening van januari 2007 aan komen! december 2007, alas. maar januari!!!!
die achterlijke claim over 2007!! grrrr bij mij werd op 22!!!!! december 255 euro van mijn rekening geschreven. wie verzint dat, net verzint dat net voor kerst, echt ik was over de zeik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven