Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grobbekuiken_ schreef:
19-12-2018 13:01
Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas sinds ik OOP-er (niet lesgevend) ben, zie wat er allemaal bij komt kijken en dat is niet mals. Als ouder keek ik daar ook veel 'makkelijker' tegenaan.

Er kwam laatst nog iemand wat bij ons ophalen,
"Ja, ik dacht, het is woensdag dus ik pik het nu maar even op want vanmiddag zijn jullie er niet natuurlijk".

Bij ons hebben de leerkrachten 's middags om half 3 hun eerste pauze. En dan zijn ze dus om 8 uur of eerder begonnen. Moet je eens in een andere willekeurige beroepsgroep mee komen.
the_Wicked_Witch schreef:
19-12-2018 13:14
Er kwam laatst nog iemand wat bij ons ophalen,
"Ja, ik dacht, het is woensdag dus ik pik het nu maar even op want vanmiddag zijn jullie er niet natuurlijk".

Bij ons hebben de leerkrachten 's middags om half 3 hun eerste pauze. En dan zijn ze dus om 8 uur of eerder begonnen. Moet je eens in een andere willekeurige beroepsgroep mee komen.
Wat ik als ouder nooit zag, en gewoon ook niet bij stilstond, is dat er bovenop de lesuren ook nog een lijst taken komt. Een 1ft-er geeft dan misschien 'maar' 24 uur les (vo), maar er gaat bijna net zoveel tijd zitten in randzaken.
There is always something happening, and it's usually right now
oudebaas schreef:
19-12-2018 13:08
Een bedrijf met louter robots draait winst en kan dus belasting betalen. Trouwens, als we in een tijd komen dat billen door robots worden gewassen en de broeken door robots worden gemaakt komt er ook een basisinkomen. Anders valt de afzetmarkt weg.
:biggrin: wat jij wil.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Betty_Slocombe schreef:
19-12-2018 13:02
Minister-president lijkt me nog wel wat. Kan je mooi over vaasjes praten.

Je hoeft ook nog eens niks te kunnen. Ja, goed kunnen liegen. En leuk lachen voor de camera.
RikM schreef:
19-12-2018 15:24
Je hoeft ook nog eens niks te kunnen. Ja, goed kunnen liegen. En leuk lachen voor de camera.
Ik voldoe aan alle kwaliteiten. Toch werd ik afgewezen bij mijn sollicitatie.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
RikM schreef:
19-12-2018 15:24
Kat in het bakkie.
Al vind ik Rutte echt een leuke kerel, ondanks dat ik het een lul vind. Dat doet hij echt heel goed.
Betty_Slocombe schreef:
19-12-2018 15:35
Kat in het bakkie.
Al vind ik Rutte echt een leuke kerel, ondanks dat ik het een lul vind. Dat doet hij echt heel goed.
Ik vind hem ook leuk. Het is alleen jammer dat hij minister-president is :proud:
oudebaas schreef:
19-12-2018 15:32
Ik voldoe aan alle kwaliteiten. Toch werd ik afgewezen bij mijn sollicitatie.
Het zal wel aan de leeftijd liggen gezien je nick. :proud: Leeftijdsdiscriminatie.
Kiki heeft een kleine kerstboom en een leeg kutje.
Puritanism:
(HL Mencken)
Betty_Slocombe schreef:
19-12-2018 12:54
Ja, altijd he. Ik heb altijd vakantie. En ik ben ook nog eens om 3 uur vrij. En koffie drinken steeds. Droombaan. We hebben best veel vacatures nu, en al helemaal als ik stop, dus ze kunnen allemaal gaan solliciteren.

Beetje voor je uit kletsen over zaken waar je toch al enthousiast over bent.
Daarna wat forummen terwijl de leerlingen hun werk doen. Zuchten als ze het niet snappen.
Gratis op de hoogte gehouden worden van de laatste trends inplaats van tijdschriften te hoeven kopen.
Een soort hobby eigenlijk en dat zelfs al verprutsen, zo wordt het afgeschilderd.
oudebaas schreef:
19-12-2018 15:45
O jee heeft Kiki weer een maf opstel geschreven?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Is het niet een beetje apart als een organisatie sollicitanten vraagt een casus voor te bereiden en dan een verouderde casus geven die serieus achterhaald is?
Ik snap wel wat ze ermee willen toetsen bij mij. Maar het maakt de voorbereiding wel lastiger / verwarrender
Rosabella1 schreef:
19-12-2018 15:57
O jee heeft Kiki weer een maf opstel geschreven?
Zou het wat schuiven eigenlijk?
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
19-12-2018 15:59
Zou het wat schuiven eigenlijk?
Geen idee eigenlijk,misschien gratis elke week de Viva op de mat?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
oudebaas schreef:
19-12-2018 15:45
Stopt ze die kerstboom maar fijn in haar lege kutje. Probleem opgelost.
Coconuts12 schreef:
19-12-2018 16:15
Stopt ze die kerstboom maar fijn in haar lege kutje. Probleem opgelost.
Je zou toch denken dat Kiki die het hele jaar door jan en alleman wordt uitgewoond met kerst toch wel een beetje rust in haar kutje zou willen. :proud:
Head* schreef:
19-12-2018 15:58
(...)
Ja, ik vind dat apart. Als ik jou was, zou ik het in de reactie verwerken. Als je dat vriendelijk maar overtuigend weet te brengen, laat je zien dat je kennis up-to-date is. Kun je niet zoiets zeggen: "Als ik er even aan voorbijga dat dit een verouderde casus is, zou ik het zus en zo aanpakken." Of: "Vroeger zou ik het zo hebben aangepakt, maar nu inmiddels is gebleken dat dit achterhaald is, denk ik dat we al veel eerder en op een andere manier hadden moeten ingrijpen."
dana wijzigde dit bericht op 19-12-2018 17:00
Reden: Quote verwijderd
19.82% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Moet dat wekelijkse gewauwel over de kut van Kiki nou echt hier? Willen jullie daar niet een apart topic over openen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
19-12-2018 16:36
Ja, ik vind dat apart. Als ik jou was, zou ik het in de reactie verwerken. Als je dat vriendelijk maar overtuigend weet te brengen, laat je zien dat je kennis up-to-date is. Kun je niet zoiets zeggen: "Als ik er even aan voorbijga dat dit een verouderde casus is, zou ik het zus en zo aanpakken." Of: "Vroeger zou ik het zo hebben aangepakt, maar nu inmiddels is gebleken dat dit achterhaald is, denk ik dat we al veel eerder en op een andere manier hadden moeten ingrijpen."
Ja, precies mijn gedachte.
Head* schreef:
19-12-2018 16:45
Ja, precies mijn gedachte.
Je maakt vast een goede beurt. :) Is het een leuke vacature, of een moetje?
Dana schreef:
19-12-2018 16:49
Je maakt vast een goede beurt. :) Is het een leuke vacature, of een moetje?
Hele interessante vacature. De baan lijkt me leuk. Heel anders dan ik heb gedaan tot nu toe, maar past wel goed bij me.
Leuk, ik duim alvast voor je!
Head* schreef:
19-12-2018 16:54
Hele interessante vacature. De baan lijkt me leuk. Heel anders dan ik heb gedaan tot nu toe, maar past wel goed bij me.
Heel veel succes en hopelijk krijg je die baan.
Bedankt dames! Morgen gesprek.
digi/problemen-op-een-ander-forum/list_ ... /389316/1#

TO dacht, ik reageer nog effe, na anderhalf jaar......
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven