ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
donderdag 19 maart 2009 om 15:28
quote:AnneDaisyMay schreef op 19 maart 2009 @ 14:32:
[...]
Zo, de post was snel! Maar fijn dat hij bevalt!
PS Kreeg je het uitgepakt? Crea was ik hé Idd erg crea!!!! maar ik gebruik het weer om iets naar Varisha te versturen... Dat zat namelijk ingepakt in een zelf gefabriceerd iets maar dat was niet zo stevig... t pas precies in jouw knutseldoosje!!!
[...]
Zo, de post was snel! Maar fijn dat hij bevalt!
PS Kreeg je het uitgepakt? Crea was ik hé Idd erg crea!!!! maar ik gebruik het weer om iets naar Varisha te versturen... Dat zat namelijk ingepakt in een zelf gefabriceerd iets maar dat was niet zo stevig... t pas precies in jouw knutseldoosje!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 19 maart 2009 om 16:14
donderdag 19 maart 2009 om 16:19
Sallie wat een leuk pakketje had je er van gemaakt! Dat gaat mee naar mn weekendje weg, samen met het boek. Beentjes omhoog, relaxen maar.
ADM en C'estelle jullie pakketjes zijn nog niet binnen? Wanneer zijn die ook alweer op de post gegaan? Ik ben bang dat ik toch echt te ongeduldig voor dit topic ben.
Hometrainer waar ik eerder om vroeg hoeft al niet meer, bleek dat mijn vader die nog een heeft staan. Zoek nu alleen nog rust in mn kont, iemand nog in de aanbieding? Krijg je er niet-kunnen-stil-zit-teritus voor terug.
ADM en C'estelle jullie pakketjes zijn nog niet binnen? Wanneer zijn die ook alweer op de post gegaan? Ik ben bang dat ik toch echt te ongeduldig voor dit topic ben.
Hometrainer waar ik eerder om vroeg hoeft al niet meer, bleek dat mijn vader die nog een heeft staan. Zoek nu alleen nog rust in mn kont, iemand nog in de aanbieding? Krijg je er niet-kunnen-stil-zit-teritus voor terug.

donderdag 19 maart 2009 om 16:23
Ik heb weer wat nieuwe spulletjes erbij gezet!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=YFXF6ZK3
TouchOfPink, er zit een kussen pantoffel bij. Misschien iets voor jou?? Dan moet je wel blijven zitten anders ga je op je plaat
TouchOfPink, er zit een kussen pantoffel bij. Misschien iets voor jou?? Dan moet je wel blijven zitten anders ga je op je plaat

anoniem_55951 wijzigde dit bericht op 19-03-2009 16:24
Reden: moet ik wel de link erbij zetten
Reden: moet ik wel de link erbij zetten
% gewijzigd
donderdag 19 maart 2009 om 16:27
quote:TouchOfPink schreef op 19 maart 2009 @ 16:19:
Sallie wat een leuk pakketje had je er van gemaakt! Dat gaat mee naar mn weekendje weg, samen met het boek. Beentjes omhoog, relaxen maar.
Oh dat is niet goed hoor!
Ik heb het zaterdag namelijk al op de bus gedaan en volgens mij hebben de andere allemaal hun pakje ontvangen....
Oh dat is niet goed hoor!
Ik heb het zaterdag namelijk al op de bus gedaan en volgens mij hebben de andere allemaal hun pakje ontvangen....
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 19 maart 2009 om 16:31
quote:taartje81 schreef op 19 maart 2009 @ 16:23:
TouchOfPink, er zit een kussen pantoffel bij. Misschien iets voor jou?? Dan moet je wel blijven zitten anders ga je op je plaat ;)Thanx, dat vind ik nou echt meedenkend van je! Heb er alleen al zo een. Ben er ook al mee gevallen omdat ik dacht dat ik er wel mee naar de keuken kon schuifelen. Niet dus.
TouchOfPink, er zit een kussen pantoffel bij. Misschien iets voor jou?? Dan moet je wel blijven zitten anders ga je op je plaat ;)Thanx, dat vind ik nou echt meedenkend van je! Heb er alleen al zo een. Ben er ook al mee gevallen omdat ik dacht dat ik er wel mee naar de keuken kon schuifelen. Niet dus.
donderdag 19 maart 2009 om 16:32
donderdag 19 maart 2009 om 16:36
quote:TouchOfPink schreef op 19 maart 2009 @ 16:19:
ADM en C'estelle jullie pakketjes zijn nog niet binnen? Wanneer zijn die ook alweer op de post gegaan? Ik ben bang dat ik toch echt te ongeduldig voor dit topic ben.Ik heb 'm volgens mij dinsdag op de post gedaan. Nou wil het dat ik gisteren op dat briefje mijn gsm-nummer geschreven heb voor iemand en aan diegene gegeven want ik dacht dat ik had gelezen dat je het had ontvangen.....
ADM en C'estelle jullie pakketjes zijn nog niet binnen? Wanneer zijn die ook alweer op de post gegaan? Ik ben bang dat ik toch echt te ongeduldig voor dit topic ben.Ik heb 'm volgens mij dinsdag op de post gedaan. Nou wil het dat ik gisteren op dat briefje mijn gsm-nummer geschreven heb voor iemand en aan diegene gegeven want ik dacht dat ik had gelezen dat je het had ontvangen.....
donderdag 19 maart 2009 om 16:36
quote:TouchOfPink schreef op 19 maart 2009 @ 16:31:
[...]
Thanx, dat vind ik nou echt meedenkend van je! Heb er alleen al zo een. Ben er ook al mee gevallen omdat ik dacht dat ik er wel mee naar de keuken kon schuifelen. Niet dus.Ik moest hier wel even hard om lachen, ik zag het zo voor me.
[...]
Thanx, dat vind ik nou echt meedenkend van je! Heb er alleen al zo een. Ben er ook al mee gevallen omdat ik dacht dat ik er wel mee naar de keuken kon schuifelen. Niet dus.Ik moest hier wel even hard om lachen, ik zag het zo voor me.
Cum non tum age
donderdag 19 maart 2009 om 16:38
Nou net een hele aardige mevrouw gesproken en die gaat me een formulier toesturen die ik moet invullen. Het kan zijn dat het tijdens het sorteerproces (gaat met 80 km per uur!!) de envelop en inhoud van elkaar gescheiden. Ze kunnen dan niet traceren van wie het was. Maar hopelijk zo wel!!
Wordt vervolgd!
* heeft heel wat geleerd over het postproces *
Wordt vervolgd!
* heeft heel wat geleerd over het postproces *
donderdag 19 maart 2009 om 16:40
quote:summer73 schreef op 19 maart 2009 @ 16:31:
Hoi meiden, ik breek even in.. wil er iemand een trilapparaat??
zoéén waar je op moet gaan staan: powermaxx vibrations..
Doet het nog prima, maar staat hier te verstoffen.
Gratis af te halen!Jahaaa die wil ik wel!!!!
Hoi meiden, ik breek even in.. wil er iemand een trilapparaat??
zoéén waar je op moet gaan staan: powermaxx vibrations..
Doet het nog prima, maar staat hier te verstoffen.
Gratis af te halen!Jahaaa die wil ik wel!!!!
donderdag 19 maart 2009 om 16:49
Nog even een linkje naar mijn spullen klik hier Daarnaast ook nog dukaten en AH musicalzegels in de aanbieding!
Mijn mailadres: annedaisymay@hotmail.com
Ga van het weekend weer eens wat verder opruimen dus dan komt er vast weer een boel bij!
Mijn mailadres: annedaisymay@hotmail.com
Ga van het weekend weer eens wat verder opruimen dus dan komt er vast weer een boel bij!
anoniem_52617 wijzigde dit bericht op 19-03-2009 16:53
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd

donderdag 19 maart 2009 om 16:55
donderdag 19 maart 2009 om 16:56
quote:AnneDaisyMay schreef op 19 maart 2009 @ 16:40:
[...]
Jahaaa die wil ik wel!!!!
SUPER its yours!
Ik kan hem alleen niet op de post doen voor je ..
Zullen we een afspraak maken wanneer je tijd hebt hem eens op te halen? Hoeft niet echt heel snel staat (nog) niet super in de weg.
Mail me anders even op: pkds (getalvanmijnnick erachter) ed hetemeel punt nl
[...]
Jahaaa die wil ik wel!!!!
SUPER its yours!
Ik kan hem alleen niet op de post doen voor je ..
Zullen we een afspraak maken wanneer je tijd hebt hem eens op te halen? Hoeft niet echt heel snel staat (nog) niet super in de weg.
Mail me anders even op: pkds (getalvanmijnnick erachter) ed hetemeel punt nl
Computer says nooooo
donderdag 19 maart 2009 om 16:59
Hondjewoef: ik ga vanavond kijken voor een foto waar ik hem aanheb.
Zusje: De broeken zaten perfect. En dat kan helemaal niet want ik pas noooooooooit broeken! Ik ben er zoooooo blij mee! En de tassen zijn helemaal super! Dankjewel!
ADM: jouw leuke tas is ook aangekomen! Dankjewel!
Vos: de boeken zijn er! Beer ligt nu klaar op bed met zijn boek in zijn klauwen Dankjewel!
Zusje: De broeken zaten perfect. En dat kan helemaal niet want ik pas noooooooooit broeken! Ik ben er zoooooo blij mee! En de tassen zijn helemaal super! Dankjewel!
ADM: jouw leuke tas is ook aangekomen! Dankjewel!
Vos: de boeken zijn er! Beer ligt nu klaar op bed met zijn boek in zijn klauwen Dankjewel!