ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

donderdag 19 maart 2009 om 10:57
Na eindeloos gezoek op het forum heb ik jullie weer gevonden!
Ik weet niet of ik het al had gemeld, dus bij deze:
Vlinder, bedankt voor jouw envelop! Arteman was gisteren ook erg blij met onze ruilactie, ik kon nog net de chocoladereep bij hem vandaan halen! Ontzettend bedankt, had echt niet gehoeven maar wordt zeer gewaardeerd. Ik hoop dat het rokje past!
Zusje, bedankt voor de Oosterse sjaal! Die gaat zeker gebruikt worden.
Ik weet niet of ik het al had gemeld, dus bij deze:
Vlinder, bedankt voor jouw envelop! Arteman was gisteren ook erg blij met onze ruilactie, ik kon nog net de chocoladereep bij hem vandaan halen! Ontzettend bedankt, had echt niet gehoeven maar wordt zeer gewaardeerd. Ik hoop dat het rokje past!
Zusje, bedankt voor de Oosterse sjaal! Die gaat zeker gebruikt worden.
donderdag 19 maart 2009 om 11:19
donderdag 19 maart 2009 om 11:33
Ooow ooow kom net van de fysio vandaan en die was niet zo blij met mij. Ik heb teveel gedaan en daardoor zat er vocht in mijn knie en kon ik niet fietsen. Misschien is het niet zo verstandig om weer vol aan de bak te gaan als je net na 7 weken uit het gips komt en geen zitbaan hebt. Anyway, ik moet rustiger gaan doen en als het kan thuis wat onbelast oefenen op een hometrainer. En die heb ik niet. Heeft iemand van jullie een hometrainer? Waar je niks meer mee doet? Of een die ik een tijdje zou mogen lenen? Liefst omgeving DenBosch (hoezo veeleisend?)
Vlinder heb jij dat interieurboek van Ikea nog?
Vlinder heb jij dat interieurboek van Ikea nog?
donderdag 19 maart 2009 om 11:55
quote:Hondjewoef schreef op 19 maart 2009 @ 11:19:
@c_estelle: heb je die blauwe ballerina's en het zilveren fotolijstje nog? Zo ja, zou je me willen mailen wat je ervoor terug wilt?
Ohja en over die pc opschonen enzo.. waar woon je ergens? Wellicht kan ik je helpen..
Ik kan het forum nauwelijks bijhouden mensen
Dat zilveren fotolijstje heb ik nog. Voor die ballerina's heb ik iemand maar ik weet niet meer wie en ik kan niets in mijn mailbox vinden wie het nou was. Ik had gevraagd of ze me wilde mailen maar ik heb tot op heden niets gehoord. Mocht ze zich niet melden dan zijn ze voor jou. Mail me maar even op c_estelle_e@hotmail.com, ik kon jou mailadres niet zo snel vinden.
Ik woon trouwens in de buurt van Alkmaar.
@c_estelle: heb je die blauwe ballerina's en het zilveren fotolijstje nog? Zo ja, zou je me willen mailen wat je ervoor terug wilt?
Ohja en over die pc opschonen enzo.. waar woon je ergens? Wellicht kan ik je helpen..
Ik kan het forum nauwelijks bijhouden mensen

Dat zilveren fotolijstje heb ik nog. Voor die ballerina's heb ik iemand maar ik weet niet meer wie en ik kan niets in mijn mailbox vinden wie het nou was. Ik had gevraagd of ze me wilde mailen maar ik heb tot op heden niets gehoord. Mocht ze zich niet melden dan zijn ze voor jou. Mail me maar even op c_estelle_e@hotmail.com, ik kon jou mailadres niet zo snel vinden.
Ik woon trouwens in de buurt van Alkmaar.
donderdag 19 maart 2009 om 12:46
ja hoor TOP, heb ik nog. wil je nog even de link naar jouw spulletjes neerzetten?
wil je me een mail sturen op vivavlinder1987@live.nl en als onderwerp ikea zetten?
ik ga even mijn spullen bij werken...
wil je me een mail sturen op vivavlinder1987@live.nl en als onderwerp ikea zetten?
ik ga even mijn spullen bij werken...
donderdag 19 maart 2009 om 13:07
Heeft er iemand voor mij Artis-zegels van de Dekamarkt over?
Aan zegels om te ruilen heb ik alleen nog voetbalplaatjes en musicalzegels van de AH. En van tijden geleden wat Ducaten van de Blokker, weet alleen niet of die elk jaar wisselen of dat je deze ook nog kan gebruiken. Oh en ik zie dat ik nog iets van 40 kortingsbonnen heb van Lekker in het Leven, supermarktproducten. Die gebruik ik toch ook niet allemaal. En ik heb nog kortingsbonnen voor pretparken en restaurants uit de Postcodeloterij 2009 agenda. Die kan ik ook niet allemaal gebruiken. Dat zijn er echt ontelbare in heel NL.
Ps, ik zoek niet de stickers voor het plakboek maar de zegels om te sparen voor een entreekaartje.
Aan zegels om te ruilen heb ik alleen nog voetbalplaatjes en musicalzegels van de AH. En van tijden geleden wat Ducaten van de Blokker, weet alleen niet of die elk jaar wisselen of dat je deze ook nog kan gebruiken. Oh en ik zie dat ik nog iets van 40 kortingsbonnen heb van Lekker in het Leven, supermarktproducten. Die gebruik ik toch ook niet allemaal. En ik heb nog kortingsbonnen voor pretparken en restaurants uit de Postcodeloterij 2009 agenda. Die kan ik ook niet allemaal gebruiken. Dat zijn er echt ontelbare in heel NL.
Ps, ik zoek niet de stickers voor het plakboek maar de zegels om te sparen voor een entreekaartje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 19 maart 2009 om 13:33
Meiske, heb je dit topic alweer gevonden? Heb je een mail gestuurd. Ben helaas je adres kwijt en dat maakt het lastig om je pakketje te sturen. Kun je je adres nogmaals mailen?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 19 maart 2009 om 14:29
quote:jennipher schreef op 18 maart 2009 @ 22:58:
Vanmiddag stapel tijdschriften voor DE-punten geruild.
Heeft iemand toevallig van die postzegelspaaralbums liggen waar niks mee gedaan word? jennipher_vivaforum@hotmail.com
Dat was met mij
Als was dat niet moeilijk raden
Maarre, als jij nou weer DE punten spaart dan kunnen we over een jaartje weer ruilen
Vanmiddag stapel tijdschriften voor DE-punten geruild.
Heeft iemand toevallig van die postzegelspaaralbums liggen waar niks mee gedaan word? jennipher_vivaforum@hotmail.com
Dat was met mij
Als was dat niet moeilijk raden
Maarre, als jij nou weer DE punten spaart dan kunnen we over een jaartje weer ruilen
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 19 maart 2009 om 14:32
quote:biol schreef op 19 maart 2009 @ 13:05:
ADM, t vestje heb ik vandaag ontvangen hoor! Zit als gegoten!! ben er erg blij mee, Biolman vond hem ook erg leuk!!!
Thanks
Zo, de post was snel! Maar fijn dat hij bevalt!
PS Kreeg je het uitgepakt? Crea was ik hé
ADM, t vestje heb ik vandaag ontvangen hoor! Zit als gegoten!! ben er erg blij mee, Biolman vond hem ook erg leuk!!!
Thanks
Zo, de post was snel! Maar fijn dat hij bevalt!
PS Kreeg je het uitgepakt? Crea was ik hé
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 19 maart 2009 om 14:57
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 19 maart 2009 @ 13:33:
Meiske, heb je dit topic alweer gevonden? Heb je een mail gestuurd. Ben helaas je adres kwijt en dat maakt het lastig om je pakketje te sturen. Kun je je adres nogmaals mailen?ik heb je teruggemaild. Was vanmiddag in de tuin bezig, dus nu pas weer op het internet.
Meiske, heb je dit topic alweer gevonden? Heb je een mail gestuurd. Ben helaas je adres kwijt en dat maakt het lastig om je pakketje te sturen. Kun je je adres nogmaals mailen?ik heb je teruggemaild. Was vanmiddag in de tuin bezig, dus nu pas weer op het internet.