Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 19 december 2018 om 19:47
woensdag 19 december 2018 om 19:47
Perfect, dank je

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

woensdag 19 december 2018 om 19:51
Het wordt steeds kanslozer en steeds sneuer

Zou er al een een burn out hebben?

woensdag 19 december 2018 om 19:52
Nee.
"Het deelnemen en/of gebruik maken van de site Viva.nl geschiedt geheel op eigen risico van de deelnemer. Viva.nl is niet aansprakelijk voor directe en/of indirecte schade van welke aard dan ook, die al dan niet het gevolg is van en/of verband houdt met het gebruik van de website Viva.nl."
woensdag 19 december 2018 om 19:52
Nav bedreigingen EN het niet verwijderen van het topic. Ze was herkend of zoiets, ik weet niet meer precies wat of hoe.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 19 december 2018 om 19:53
Ik denk dat ze in het grasveld voor kantoor in foetushouding liggen te krijsen en graspollen in de rondte gooien (hij blijft leuk

woensdag 19 december 2018 om 19:54

woensdag 19 december 2018 om 19:55
EMDR!Calamitycat schreef: ↑19-12-2018 19:53Ik denk dat ze in het grasveld voor kantoor in foetushouding liggen te krijsen en graspollen in de rondte gooien (hij blijft leuk)
Ik heb zo een ban, dus geven jullie die tip door?
woensdag 19 december 2018 om 19:55
Denk je?

woensdag 19 december 2018 om 19:56
En dan komt de CM naar buiten, kijkt eens misprijzend naar het schouwspel en laat de arme kinderen in foetushouding achterCalamitycat schreef: ↑19-12-2018 19:53Ik denk dat ze in het grasveld voor kantoor in foetushouding liggen te krijsen en graspollen in de rondte gooien (hij blijft leuk)

woensdag 19 december 2018 om 19:59
woensdag 19 december 2018 om 20:00
Lady*Voldemort schreef: ↑19-12-2018 19:56En dan komt de CM naar buiten, kijkt eens misprijzend naar het schouwspel en laat de arme kinderen in foetushouding achter![]()