froefroe kapsel beu
maandag 24 december 2018 om 08:03
Kan wel hoor. Ik heb weleens een extension alleen in mijn pony laten zetten om zo een lok te creëren.sanjunipero schreef: ↑23-12-2018 23:33Een pony = froefroe?
Nee, over het algemeen kun je haar er niet aanplakken. Mijn moeder vertelt altijd dat ze als 10-jarige haar pony had afgeknipt tot stekeltjes, bleek ook niet zo'n succes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 24 december 2018 om 14:39
Mijn kapper noemt het altijd 'long bangs'*Labalade* schreef: ↑24-12-2018 10:02Dit noemen wij geen pony hoor. Maar gewoon laagjes in je haar![]()
TO, zou je extensions in je pony kunnen laten zetten? Dan ben je meteen klaar.
maandag 24 december 2018 om 21:52
Nou ook weer wat geleerd. Froefroe is pony en Froufrou is koekje dus.
Ik zou eerder denken dat het woord froefroe de lading dekt van de gevarendriehoek rondom de ladyparts. Maar goed, je kunt niet alles weten.
on topic:
Zitten en wachten tot het gevaarte op gewenste lengte is gegroeid.
Afwisselend met een haarspeld de froefroe achter over vouwen
Geld uitgeven aan een kunstfroefroe die je als clip aan je eigen froefroe haakt.
Meer smaken zijn er niet.
Ik zou eerder denken dat het woord froefroe de lading dekt van de gevarendriehoek rondom de ladyparts. Maar goed, je kunt niet alles weten.
on topic:
Zitten en wachten tot het gevaarte op gewenste lengte is gegroeid.
Afwisselend met een haarspeld de froefroe achter over vouwen
Geld uitgeven aan een kunstfroefroe die je als clip aan je eigen froefroe haakt.
Meer smaken zijn er niet.
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
Hij kwam en zag dat het kut was