Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 25 december 2018 om 14:06
Pijnlijk herkenbaar dat gemisPipistrello schreef: ↑25-12-2018 13:40Mijn vader is nu ruim 2 jaar hemelen. ik mis hem nog steeds. Wel gek, ik herinner me vooral de jaren toen hij nog niet dement was. Hij was zo'n toffe man
Op zijn afdeling lag wel een slapende knuffelkat maar daar keek volgens mij nooit iemand naar om.

Mijn vader is al heel lang geleden overleden maar ik mis hem nog steeds, ieder jaar weer wat meer lijkt wel. Hij was de drijfveer van ons gezin, had een geweldig gevoel voor humor en was gewoon ontzettend lief, echt een supervader. Ik denk nog iedere dag aan hem.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

dinsdag 25 december 2018 om 14:10
Betty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 13:29De kerk had een nieuwe organist. Die moest een beetje wennen, waardoor elk liedje koning alsof er een American Football-wedstrijd begon. Dat was wel weer genoeg opwinding voor vandaag.

Tadaradatadaaaaaa!!!!
En dan een venter die broodjes hotdog en vlaggetjes verkoopt langs de kerkbanken.

dinsdag 25 december 2018 om 15:24

dinsdag 25 december 2018 om 15:31
Mijn man heeft de stekker er uit getrokken om te resetten.Lady*Voldemort schreef: ↑25-12-2018 15:30Nou dat wordt gourmetten
Maar wat doet ie dan niet? Heb je al een blik geworpen in de zekeringenkast?
We hopen, dat dit effect heeft ( we moeten een uurtje afwachten) en anders zou ik het niet weten!!

dinsdag 25 december 2018 om 15:33
Gourmetten gaat niet lukken met de ingredienten die ik in huis heb.
Het hoofdgerecht is hazenpeper en rode kool met appeltjes.
dinsdag 25 december 2018 om 15:34

dinsdag 25 december 2018 om 15:36
Nee.Lady*Voldemort schreef: ↑25-12-2018 15:35Oh oeps. Wat een toestand zeg.
Heb je de bijsluiter van je kookplaat nog?
dinsdag 25 december 2018 om 15:40

dinsdag 25 december 2018 om 15:41
DitJollyRider schreef: ↑25-12-2018 15:40Is het een heel slecht idee om bij de buren te vragen of ze hun fornuis even in bruikleen willen geven? Als je mijn buuf was, was je welkom
Tjezus, wat vals

dinsdag 25 december 2018 om 15:42
Dat wou ik nou net ook gaan roepen.JollyRider schreef: ↑25-12-2018 15:40Is het een heel slecht idee om bij de buren te vragen of ze hun fornuis even in bruikleen willen geven? Als je mijn buuf was, was je welkom

dinsdag 25 december 2018 om 15:47
MevrouwJack schreef: ↑25-12-2018 15:24Hier een kerstviering waarin Maria opkomt met een doek om haar hoofd en een mandje in haar handen. Verteller legt kinderen uit ze op weg is naar haar tante. "Weten jullie wie dit is?" vraagt de verteller.
"Roodkapje?" vraagt een van de kinderen hoopvol
![]()

dinsdag 25 december 2018 om 15:47

dinsdag 25 december 2018 om 16:02