Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 25 december 2018 om 19:28
Maar ik ben wel alleen. Dus. En nu heb ik gene topic om mezelf intens zielig te kunnen gaan zitten voelen.Lady*Voldemort schreef: ↑25-12-2018 19:27Ze zeggen toch ook al jaren dat niemand alleen mag zijn met kerst? Nou houdt eindelijk iedereen zich daaraan en nou is het weer niet goed.

dinsdag 25 december 2018 om 19:28
Ik heb het even nagevraagd.Betty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 19:28Dat is ook raar. Een forum zou toch moeten ingrijpen bij dit soort bedreigingen.

dinsdag 25 december 2018 om 20:04
the_Wicked_Witch schreef: ↑25-12-2018 19:46Ik ben een fervent lezer, maar heb me nooit door Lord of the rings kunnen worstelen. Tegen de tijd dat ik bij blz 100 ben ben ik het helemaal zat. Het lijkt erop dat voor de films hetzelfde geldt, ik kan dat hoofd van Frodo nu al niet meer zien.
Vanavond deel 2![]()
Nog maar 6,5 uur te gaan dus.

dinsdag 25 december 2018 om 20:08
Ik ben dus ook alleen. Ik kijk nu eerder opgenomen films, omdat ik de harde schijf van mijn ontvanger leeg wil. Ik heb de concentratieboog van een chagrijnige puber, dus dat ruimt lekker op.
Nu kijk ik een "spannende" film over een meisje dat een huis erft in de Harz (waar het steeds sneeuwt, blijkbaar) en daar aangekomen door iedereen verguisd wordt omdat mensen denken dat ze een heks is.
Nu kijk ik een "spannende" film over een meisje dat een huis erft in de Harz (waar het steeds sneeuwt, blijkbaar) en daar aangekomen door iedereen verguisd wordt omdat mensen denken dat ze een heks is.

dinsdag 25 december 2018 om 20:11
Is ze ook echt een heks? Dat zou het interessant maken.Betty_Slocombe schreef: ↑25-12-2018 20:08Ik ben dus ook alleen. Ik kijk nu eerder opgenomen films, omdat ik de harde schijf van mijn ontvanger leeg wil. Ik heb de concentratieboog van een chagrijnige puber, dus dat ruimt lekker op.
Ik kijk het afgelopen seizoen van call the midwife, ik heb een lekkere bordeaux naast me staan en lief zijn telefoon is leeg. Sukkel.

dinsdag 25 december 2018 om 20:19
En dan alle Hobbits nog he. Ik heb ze allemaal in de bioscoop moeten zien. Bij een van de Hobbits viel ik in slaap, tot grote verbolgenheid van het kind.

dinsdag 25 december 2018 om 20:29
Vooral mijn oudste is idolaat van de kitten. Dus als de kitten op mijn schoot ligt te slapen mag ik van oudste niet opstaan.
Alles voor de kitten.
Die inmiddels bijna 5 kilo weegt, dus eigenlijk al best een flinke kat is.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 25 december 2018 om 20:29
Vanavond om2.0.45 op Bbc1 of om21. 00 Bbcfirst christmas special van Call the midwife

dinsdag 25 december 2018 om 20:30
Nee. Maar ze ontdekt wel dat er sprake is van een ernstig misbruikschandaal. Absoluut gezellig, maar met 16x versneld afspelen goed te doen.

dinsdag 25 december 2018 om 20:34
I know!Vlinder1963 schreef: ↑25-12-2018 20:29Vanavond om2.0.45 op Bbc1 of om21. 00 Bbcfirst christmas special van Call the midwife

dinsdag 25 december 2018 om 20:35
dinsdag 25 december 2018 om 20:36

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

dinsdag 25 december 2018 om 20:39
Het jaarlijkse gourmetfestijn is trouwens naar ieders tevredenheid verlopen. Zoals te doen gebruikelijk was zoon de laatste der Mohikanen, die zat nog innig tevreden chipolataworstjes te bakken/verorberen terwijl man en ik al lang geen pap meer konden zeggen. Gelukkig hebben we wel al wat lichaamsbeweging gehad: in al mijn wijsheid heb ik bij de kerstboodschappen geen vuilniszakken meegenomen, dus moest het hele huisgezin in ganzenpas een paar keer naar de container op en neer, met de schillen en de dozen.