Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 16 maart 2009 om 22:21
Zo, hehe, alles is verwijderd! Bedankt voor de tips!
dinsdag 17 maart 2009 om 11:56
quote:Tia Dalma schreef op 16 maart 2009 @ 17:53:
Jemig, ik blijf bezig hier...
Heel leuk vestje gezien, maar twijfel
Was dit nou reclame dan? Ik kan me echt niet voorstellen dat zo'n internationaal en goedlopend bedrijf als Asos.com dat nodig heeft?
Ik was wel benieuwd of TO iets met onze tips kon...
Jemig, ik blijf bezig hier...
Heel leuk vestje gezien, maar twijfel
Was dit nou reclame dan? Ik kan me echt niet voorstellen dat zo'n internationaal en goedlopend bedrijf als Asos.com dat nodig heeft?
Ik was wel benieuwd of TO iets met onze tips kon...
dinsdag 17 maart 2009 om 22:53
quote:TouchOfPink schreef op 17 maart 2009 @ 13:35:
Angel ik heb per ongeluk twee keer hetzelfde topic geopend: Huh, oranje roestvlekken in was. Dus wat mij betreft mag diegene met de minste reacties dicht. Dank je!Done.
Angel ik heb per ongeluk twee keer hetzelfde topic geopend: Huh, oranje roestvlekken in was. Dus wat mij betreft mag diegene met de minste reacties dicht. Dank je!Done.
dinsdag 17 maart 2009 om 22:53
quote:paris_rose schreef op 17 maart 2009 @ 17:15:
In ongeveer alle posts van Anoekdebont komt dezelfde site bovendrijven, riekt naar reclame. Zie topicLente legging onder rokjeBedankt, ben er inmiddels mee bezig geweest!
In ongeveer alle posts van Anoekdebont komt dezelfde site bovendrijven, riekt naar reclame. Zie topicLente legging onder rokjeBedankt, ben er inmiddels mee bezig geweest!
dinsdag 17 maart 2009 om 22:54
quote:Astair schreef op 17 maart 2009 @ 11:56:
[...]
Ik was wel benieuwd of TO iets met onze tips kon...In combinatie met andere postings waarin ze steeds weer terugkwam op die webwinkel viel het wel onder de noemer reclame.
[...]
Ik was wel benieuwd of TO iets met onze tips kon...In combinatie met andere postings waarin ze steeds weer terugkwam op die webwinkel viel het wel onder de noemer reclame.
dinsdag 17 maart 2009 om 23:01
Het topic over positiekleding is verwijderd vanwege het maken van reclame.
woensdag 18 maart 2009 om 16:45
In overleg met React is besloten dat alle topics met meer dan 5000 reacties zullen gesloten worden!
Om e.e.a. soepel te laten verlopen vragen de Angels jullie medewerking in deze, door zelf even te kijken naar de topics waar je in meeschrijft. Mochten jullie de 5000 gepasseerd zijn, willen jullie dan alsjeblieft zelf alvast een nieuw topic openen en dáár verder kletsen?
Dank jullie wel!
Om e.e.a. soepel te laten verlopen vragen de Angels jullie medewerking in deze, door zelf even te kijken naar de topics waar je in meeschrijft. Mochten jullie de 5000 gepasseerd zijn, willen jullie dan alsjeblieft zelf alvast een nieuw topic openen en dáár verder kletsen?
Dank jullie wel!
donderdag 19 maart 2009 om 22:17
Hoe bedoel je, Smelly? Het topic waar je in schreef is niet verwijderd, maar gesloten, en je moet even wat verder zoeken in de topiclijst. Je kunt ze als het goed is nog gewoon lezen.l
donderdag 19 maart 2009 om 22:19
Overigens: als je het vergrootglas onder je avatar aanklikt, kom je terecht in een lijst met topics waarin je hebt gereageerd. Daar staat jullie oude topic uiteraard ook bij.
zondag 22 maart 2009 om 23:50
Het topic Nagelstudio in Brabant is verwijderd, roept reclame op. Ook HET middel gevonden tegen acne is weg.
Pilous en Lys, met jullie vragen was ik al aan de gang gegaan, alleen had ik het hier nog niet gemeld. Bij deze.
Pilous en Lys, met jullie vragen was ik al aan de gang gegaan, alleen had ik het hier nog niet gemeld. Bij deze.
donderdag 26 maart 2009 om 23:25
Tja, misschien fake maar een heel onwaarschijnlijk/raar topic is het nu ook weer niet, van mij mag het blijven.
zaterdag 28 maart 2009 om 21:11
Maatregelen zijn genomen Fame, dank je!