Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg nr. zoveel)

22-10-2018 20:15 2984 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
YellowLemon schreef:
26-12-2018 13:48
Ik wilde even laten weten dat ik een betere kerst heb dan ik me voor kon stellen. :heart:
Super!
Lise: sterkte morgen!

Yellow: ik ben blij voor je!
Geweldig, Yellow! 🎄✨
Ik haal het .
anoniem_109217 wijzigde dit bericht op 27-12-2018 13:43
84.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje, :hug: :hug: :hug: :hug:

Heel veel sterkte!
VGM :hug:

Sterkte morgen Lise!

Yellow wat fijn om te lezen :heart:
Arme VGM. Heel veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Oh VGM. Wat onwijs rot!
Heel veel sterkte. Ik hoop dat alles goed komt en je snel weer wat opknapt! :hug:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Oh jemig VGM, heel erg veel sterkte :hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Wat schrikken VGM. Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
OH VGM wat schrikken. Sterkte!

Yellow, wat fijn dat je een fijnere kerst had dan verwacht :hug:

Jammer Hemke, dat sauna niet lukt.

Lientje rustige dag gehad verder?

Verder weet ik het al niet meer, sorry.
Ohja, Tut!! Knap dat je zelfs mij aangestoken hebt! Of komt dat nog van Cesium? Die heeft toch ook al langdurig last van verkoudheid? IK ben er nu al zat van, nog geen week.
Later is nu
Vergeetmenietje: :hug:
Sterkte VGM :hug:

Kerst zit erop gelukkig. Morgen weer naar het ziekenhuis :(
Sterkte in het ziekenhuis morgen!
VGM :hug: :hug: :hug:
Kerst hier was heel gezellig. Eerste dag met familie gegourmet bij ons thuis en vandaag met het gezin naar de film en uit eten (sushi) geweest.

Het programma op beide dagen was rustig, met pauzes, waardoor ik tussendoor kon rusten en het ook vol kon houden. Al was het al met al toch pittig en heb ik nu extra pijn.

Morgenochtend doe ik dan ook helemaal niets en in de middag zo weinig mogelijk. Wie weet even de kinderen uitlaten in een museum ofzo. Dat is altijd mijn ‘escape’ voor dagen met weinig energie.

Ik moet wel lachen nu ik het zo opschrijf. Vroeger (lees: voor kinderen en mijn ziekte) waren man en ik altijd te vinden in de meest luxe / hippe (sterren)restaurants van Europa. Het kan verkeren.

Per saldo ben ik nu gelukkiger, met mijn gezin. Al was ik graag van de pijn af natuurlijk. En had ik graag ook betere kansen op oud worden gehad. Maar goed, ik dwaal af :P

Kerst was heel fijn en ik lig in bed na te genieten. De extra pijn nemen we maar even voor lief :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte VGM en Lise

Je bent een mooi mens Doro, knap hoe je het positieve uit je situatie haalt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Dank je, Jolly

Gezien het tijdstip van je post: toch weer pijn die opspeelt?
VGM: ben je goed de nacht doorgekomen? Ik heb veel aan je gedacht. Nogmaals veel sterkte :hug:
Dank allen.

Vroeg dag vandaag helaas. Niet nerveus ook, ik ga gewoon daar verder slapen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Doro75 schreef:
27-12-2018 06:28
Dank je, Jolly

Gezien het tijdstip van je post: toch weer pijn die opspeelt?
Ik ben bang dat mijn slaapritme gewoon aan gort is. De pijn is nooit weg maar met de tramadol wel goed te hebben (zolang het duurt, de HA wil het alleen tijdelijk voorschrijven)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
27-12-2018 08:24
Ik ben bang dat mijn slaapritme gewoon aan gort is. De pijn is nooit weg maar met de tramadol wel goed te hebben (zolang het duurt, de HA wil het alleen tijdelijk voorschrijven)
:|

Dat is geen fijn vooruitzicht voor je. Wie weet bedenkt hij zich nog of verzint hij (of jij) een plan B.

Mijn huisarts staat er gelukkig anders in.
Nartjie, al een tijd niet van je gehoord en je laatste berichten klonken niet zo positief. Gaat het met je? Ben je de kerst goed doorgekomen?
Alle reacties Link kopieren
Wat erg, VGM, ik wens je sterkte.
Lise , succes in het ziekenhuis .
Lise ik snap dat je er tegen op ziet maar het scheelt dat je afspraak vroeg is.

VGM ik denk aan je :hug:

Hier heel veel geslapen. Voel me daardoor wel een stuk beter maar ik zit nog steeds met dikke keelpijn. Zou vandaag naar de Efteling gaan maar ik appte naar diegene met wie ik zou gaan, dat ik me niet fit voelde. Zij blijkt met hetzelfde te zitten.

Vandaag maar lekker rustig aan doen. Moet nog even naar de winkel maar dat kan ook wel tot morgen wachten eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven