VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Morgenochtend pak ik mijn tas. Wat nemen jullie mee?

Ik neem twee setjes kleding mee, mijn badpak, badjas een boek.

Maar verder???
Ik heb geen badjas.... en ook geen tijd om er nog 1 te kopen, dus ik neem maar een handdoek mee. Kan vast ook in de sauna. Inderdaad: lijstje van Wind en mijn brilletje, want -10 in een vreemde omgeving is niet handig... En een deo, zeker nu Wind zich heeft ontpopt als HHW alias mevrouw Helderder... Durf al niet meer naar de wc, maar weet dan zeker dat ik okselfris ben .
Oh ja, bleekmiddel vergeten.

Bleekmiddel; check!
Kleding, badpak, badjas, deo, lenzenzooi, boek, tandenborstel, dat soort dingen. Tas wordt groter dan ik hoopte maar badjad neemt al veel ruimte in.
En een foto van mijn man voor op het nachtkastje, moet ik van Millenium zeggen
En praktische dingen als vaatdoekjes (voor het aanrecht etc.), hand- en theedoeken, zeep om handen te wassen?
quote:Mille schreef op 19 maart 2009 @ 21:19:

En een foto van mijn man voor op het nachtkastje, moet ik van Millenium zeggen
Volgens Nathje was er genoeg van dat soort praktische zooi om het weekend door te komen, toch?

Wind, ik dacht meer toen hij het zei. Ik zie me al zo'n foto in een lijstje uit mijn tas halen

Gelukkig was hij ook niet serieus.
En nu ga ik nog even gezellig en sociaal doen hier, tot morgen!
hand- en theedoeken hadden ze daar toch?

Het valt me echt tegen dat ik van de week niet nog wat info van ze heb gekregen. Normaal krijg je ve park toch 2 weken voor vertrek leuke info? Onze reservering zal toch wel doorgekomen zijn?

Maar hoeveel geld zouden we nou nodig hebben? Ik heb geen geld op mijn rekening dus moet een beetje een richtlijn hebben. 200 euro? Dan weet ik wat ik morgen nog op kan maken van het geld wat ik van Harrie heb gekregen!
Ik hoop dat alles in mijn autootje past trouwens....
Ik neem € 300,- mee, maar ik heb ook nog 2 behandelingen te betalen. Ik ga zo nog even kijken wat alles kost.

Hand-, thee-, of vaatdoekjes neem ik niet mee.

Bleek ook niet. En handzeep... ik zou er niet opkomen.

Mijn tas is gepakt. Moet handzaam zijn want op de fiets mee naar station en kan door kinderzitje niet eens op bagagedrager. Badjas neemt idioot veel ruimte in. Ik heb daarnaast teenslippers, 1 set schone kleren, sneakers, joggingbroek en -vest, T-shirt, handdoek(je) (geen badlaken, wat is gewoon in sauna?) ondergoed, sokken, toilettas, LINDA en boek. Oh en badpak. Ik denk dat we zaterdag vooral in en rond de sauna hangen?

Logeertassen van Pebbeltjes heb ik vanavond bij vriendje GP neergezet. Onze vrienden halen ze daar op en dan gaan ze daar een nachtje logeren en blijven daar zaterdag als Pebblo moet werken.

Ik ga morgenochtend nog even met Kefpep naar de zaak fietsen en een beetje werken, dan is hond in ieder gavel moe en hoeft Pebblo misschien slechts 1x de winkel te sluiten om Kefpep rondje uit te laten.

En dat ik nu wakker ben klopt helemaal niet want ik lig heel de week al om 21-21.30 in bed. Ben echt doodmoe, kan me niet herinneren dat het bij vorige zwangerschappen ook zo was. (Pebblo zegt van wel) Dus als jullie me van het weekend kwijt zijn dan lig ik in bed.

Ga misschien toch nog even op zoek naar grotere handdoek en anders kijk ik wel of die in huisje groter zijn dan die ik meeneem ofzo.
Lien, entree sauna is € 13,- inclusief huur badjas. Nu zit ik weer te denken of ik badjas uit tas zal halen en dan kleiner tasje meenemen.... Mmmm.

Er staat trouwens dat je voor de bahndelingen en liever nog bij reservering mediche dingen moet melden waaronder zwangerschap. Maar dat is toch niet relevant voor een facial of hot stone massage?
Jeetje, ik ben helemaal hyper.

En misselijk.

Ik ga NU naar bed. NU!
Hahahaha..lijkt inderdaad wel op schoolreisje! Jullie hebben echt al weken voorpret. Maar moet erg echt ff over nadenken want is echt een takkeeind. Zou wel willen dat Drop op route was zodat wij samen hadden kunnen rijden. Maar kindjes zijn allebei nog niet helemaal jofel, dus misschien komt het wel goed uit.

Athena, fijn om weer wat van je te horen meid. Klinkt zeker niet ok wbt nachtbraken en werksores. Ik hoop dat je snel weer een beetje in beter vaarwater zit!

Morrie, je overwerk heeft ook echt er wel even ingehakt he? Fijn dat je lekker eerder wegkon en dat je morgen helemaal vrij bent.

Wind, ik zal je even de gegevens mailen. Zo, you've got mail.

Succes morgen met de cho en sterkte vandaag met je hoofdpijn.

Mille, ik moest heel hard lachen om de opmerking van MIllenium!

Anky, ik heb ff gekeken en wat zijn je kindjes alweer groot! Mooi blond is Sien ook met haar lange haartjes. Jouw Ot ziet er net zo erg ondeurgend uit als mijn Mormel.
Peb, truste meid! Wie weet toch een meid deze keer als je zwangerschap zo anders is?
Jongens, ik wens jullie heel erg veel plezier komend weekend! Maar dat zal vast wel goedkomen! Vrolijk, idd jammer, dat was leuk geweest!

Mochten jullie dit nog lezen, volgens mij heb ik van niemand van jullie het mobiele nummer. Stél dat ik ineens de geest krijg en aan wil rijden, dan is het handig als ik iemand kan bellen. Kan iemand even haar nr. op de nieuwe ak zetten?

Vrolijk, beterschap met L&M!
Je hebt mijn nummer Drop
Ik ga nu naar bedje aangezien mijn wekker over 6 uurtjes gaat!

Dag meisjes!
Trusten Vrolijk!

ik ga ook maar.
Heel veel plezier vanavond en morgen in HvS!
Pebbles, voor die facial lijkt me niet. Hot stone massage zou ik nog wel even melden maar ik denk niet dat het iets uitmaakt. Nu jij dat zegt van die badjas neem ik hem niet mee. Handzeep zou ik ook niet aan denken maar dat postte ik gister maar niet omdat ik dacht dat ik een uitzondering was .

Ik heb een stuk of 8 vaatwasblokjes mee, die hoeven jullie dus niet te kopen.

Ik heb 500 euro maar ik ga vandaag ook nog naar de kapper denk ik en misschien neem ik wel (voor het eerst in mijn leven) highlights. Ik heb besloten dat het lekkere dagje vandaag al begint voor mij. Ik ga ook nog naar de zonnebank als ik dat red. En een nieuwe spijkerbroek kopen.

Ely is om een uur of 18 bij mij en dan gaan we richting station Mille.

Ik heb nog steeds donkere kringen rond mijn ogen en mijn doel van dit weekend is dat ze weggaan.

Kolf, ik moet de kolf niet vergeten!

Hahaha

Vrolijk en Drop, doe het nou gewoon! Als je een nachtje blijft slapen dan valt de afstand best mee. Jullie kunnen vannacht, of zaterdagnacht blijven!
Ik lijk wel dronken. Dronken van de voorpret!

Een collega gaat ook altijd met haar vriendin (die ook onze collega is) weg. Ze begonnen met een weekend maar dat was te kort zei ze, Na een dag was ze pas lost van thuis en dan moet je alweer naar huis. Nu gaan ze altijd een week! Maar hun kind(eren) zijn wel allemaal boven de 10, dat scheelt misschien wel.

Harrie is zijna auto wassen en geld storten. Die gaat om 10/11 uur weg en dan heb ik het rijk alleen!
Klein Pebbeltje was vannacht hartstikke koortsig dus ik zag mijn weekend al in het water vallen. Pebblo en schoonouders werken vrijdag en zaterdag en een ziek kind wil ik nergens anders onderbrengen. Maar hij kwam vanmorgen vrolijk zijn bed uit en zit nu lekker op school dus no worries.

Drop, alle telefoonnummers staan in LP. Er is een discussie genaamd 'adressen'. Ik heb ze net uitgeprint.

Hoe gaan we dat dan eigenlijk doen als Drop én Vrolijk komen? Volgens mij hebben we nog maar 1 leeg bed...

Ik ben er helemaal klaar voor! HvS, here we come!
Dan moet er 1 op de bank! Of gewoon niet naar bed gaan .

Pebbles, volgens mij wordt sauna (echt in de sauna zeg maar) trouwens afgeraden voor de 15 weken zwangerschap, realiseer je je dat? Je kunt er natuurlijk ook gewoon lekker relaxen neem ik aan, dus dat zal verder geen probleem zijn.

Weet je wat mij ook lekker lijkt? Om 's avonds voor het slapen gaan een wandeling te maken. Dan slaap je zo lekker! Ik heb nogal wilde plannen, merken jullie het .

Knorrie is ook niet fit, ik maakte me ook een beetje zorgen. Hij blaft echt als een zeehond. Maar geen koorts en hij kan nog lachen dus het zal wel goed komen. Harrie neemt sinaspril mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven