Help vage lijntjes op zwangerschapstest

30-12-2018 08:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ben nieuw hier,
Ik ben 16 dagen overtijd en testen blijven heel licht. Maandag heb ik bloedafgegeven bij de dokter assistent zei dat het onder de 0 zat hcg waarde. Maar vanaf maandag heb ik wel licht positieve testen clearbleu heel licht en evet dik als de andere streep 2 krudvat testen heel vaag streep. Hoe zit het nou ga maandag sowieso terug bellen maar kan dit? Als er geen hcg in je bloed zit kan het toch ook niet in je urine zitten? Of wel? Of heb ik een late eisprong gehad? Wie heeft het zelfde meegemaakt? Hoor het graag liefs ecos
Koop vandaag een digitale clearblue test (doosje met 2 testen). Die zegt 'zwanger' of 'niet zwanger' dan heb je geen gedoe met onduidelijke streepjes en weet je het antwoord morgenochtend al.

En als de test 'niet zwanger' aangeeft, dan kun je het over een week nog eens proberen met de tweede test uit het doosje. Mocht je dan nog steeds niet ongesteld zijn.

En als die test dan weer aangeeft dat je niet zwanger bent, dan zou ik ervan uitgaan dat je cyclus gewoon even in de war is. Je kan namelijk een maand overslaan met ongesteld worden.

Hoop voor je op een positieve uitslag!
Als er uit een bloedtest 0 komt ben je niet zwanger.

Helaas

Ik zou wel even contact opnemen met de huisarts om te kijken hoe het wel kan dat je zo lang over tijd bent.

Of je hebt heel veel later je eisprong pas gehad. En dan zou je nu misschien wel zwanger kunnen zijn, maar dat is waarschijnlijk een long shot.
Hoi, dankje voor je reactie,
Ik heb vanmorgen weer getest wel een vaag streep ik weet het niet meer hoor hoe kan ik hier foto plaatsen? kan je mischien mee kijken
Hallo allemaal, helaas vandaag na 18 dagen overtijd ongesteld! Het is begonnen met roze afscheiding nou is het bruin maar zet wel door. Groetjes..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven