Kabelbaan achtertuin
dinsdag 1 januari 2019 om 12:38
Mijn kinderen zijn dol op kabelbanen (met zo’n schotel-schommel langs een zip-line) in speeltuinen dus ik dacht eens te kijken naar een in onze achtertuin.
Maar ik kan relatief weinig info vinden, waarschijnlijk omdat de particuliere markt voor die dingen niet heel groot zal zijn denk ik? Heeft iemand ervaring met zo’n kabelbaan in de tuin? Of misschien een goed referentie-adres voor de materialen?
Maar ik kan relatief weinig info vinden, waarschijnlijk omdat de particuliere markt voor die dingen niet heel groot zal zijn denk ik? Heeft iemand ervaring met zo’n kabelbaan in de tuin? Of misschien een goed referentie-adres voor de materialen?
dinsdag 1 januari 2019 om 13:28
Leuk idee. Maar... persoonlijk vind ik dat veel dingen leuk zijn, júist omdat je ze zelf niet hebt. De lol is er vaak snel af, als je het zelf hebt aangeschaft. Bovendien is wat je zelf plaatst, meestal lang zo mooi niet als in een speeltuin en dus een beetje een slap aftreksel. Dat zou ik wel in gedachten houden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 1 januari 2019 om 13:33
Ik dacht dat dat veel duurder zou zijn.ShaunTheSheep schreef: ↑01-01-2019 12:52Dat valt nog mee. Zie bijvoorbeeld de site van kabelbanenshop.
Ik zou 't gewoon bestellen, vast heel leuk.
Leuk idee.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
dinsdag 1 januari 2019 om 13:37
dinsdag 1 januari 2019 om 13:53
Nee hoor, maar je wekte de suggestie niet te hebben gelezen wat ik al geschreven had.
De opmerkingen van Yella vind ik ook goede om wel in de overwegingen mee te nemen. Scouting van Maartje is ook een goed idee, die hebben we hier vlakbij ook, dus dat is makkelijk.
dinsdag 1 januari 2019 om 13:56
Het was een grapje, hoor.ShaunTheSheep schreef: ↑01-01-2019 13:53Nee hoor, maar je wekte de suggestie niet te hebben gelezen wat ik al geschreven had.
De opmerkingen van Yella vind ik ook goede om wel in de overwegingen mee te nemen. Scouting van Maartje is ook een goed idee, die hebben we hier vlakbij ook, dus dat is makkelijk.
Vond dat scouting idee ook een goed idee!
Am Yisrael Chai!
dinsdag 1 januari 2019 om 14:34
dinsdag 1 januari 2019 om 14:43
TsumTsum schreef: ↑01-01-2019 14:34Ik vond die dingen altijd zo leuk en nu nog steeds alleen bij de speeltuin in de buurt hangt die kabel wat slap dus ik denk dat ik gewoon op de grond beland i.p.v. aan de overkant dus ik waag het er maar niet op want er ligt ook vaak modder onder als ik er langs loop omdat het geregend heeft.
Ja ja, het ligt aan de kabel.
dinsdag 1 januari 2019 om 14:46
Zou ik daar wel een vergoeding tegenover zetten. Subsidies voor die verenigingen zijn vaak helemaal weg, maar ze bellen je wel 100x per jaar omdat ze denken dat je nog wel een paar vrijwillers die niets te doen hebben hebt loslopen (geen grappen; het sinterklaasfeest van de winkeliersverenigingen, de kerstoptocht, de nieuwjaarsduik, Koningsdag, stadsfeesten, 5 mei, waterrecreatiedagen, etc etc. Daarnaast draaien de vrijwillers op voor het technisch onderhoud van de boten, clubhuizen, tenten, het draaien van opkomsten, nemen ze twee weken van hun werk vrij om op kamp te gaan met kinderen. Dus als je ze belt omdat je denkt dat ze dat wel leuk voor niets komen doen; bel dan maar niet.Maartje2016 schreef: ↑01-01-2019 13:44Benader eens een scoutinggroep in de buurt of zij zo'n ding (al dan niet tegen betaling) willen aanleggen.
Heeft de groep van mijn broer ook wel eens gedaan voor een kennis van iemand die leiding was![]()
dinsdag 1 januari 2019 om 15:14
Wie zegt dat dat voor niets moet? Wellicht kun je er 'n ervaren klusser scoren die je zwart kunt betalen ipv dat je een duur wit bedrijf moet inhuren.Lemon_tree schreef: ↑01-01-2019 14:46Zou ik daar wel een vergoeding tegenover zetten. Subsidies voor die verenigingen zijn vaak helemaal weg, maar ze bellen je wel 100x per jaar omdat ze denken dat je nog wel een paar vrijwillers die niets te doen hebben hebt loslopen (geen grappen; het sinterklaasfeest van de winkeliersverenigingen, de kerstoptocht, de nieuwjaarsduik, Koningsdag, stadsfeesten, 5 mei, waterrecreatiedagen, etc etc. Daarnaast draaien de vrijwillers op voor het technisch onderhoud van de boten, clubhuizen, tenten, het draaien van opkomsten, nemen ze twee weken van hun werk vrij om op kamp te gaan met kinderen. Dus als je ze belt omdat je denkt dat ze dat wel leuk voor niets komen doen; bel dan maar niet.het zit me dwars, sorry.
dinsdag 1 januari 2019 om 15:16
Gewoon 'n keer gaan ziplinen als je in 'n bergachtig land op vakantie bent. Ik heb 't zelfs gedurfd ondanks hoogtevrees, die dingen zijn professioneel en veilig voor (te dikke) volwassenen.TsumTsum schreef: ↑01-01-2019 14:34Ik vond die dingen altijd zo leuk en nu nog steeds alleen bij de speeltuin in de buurt hangt die kabel wat slap dus ik denk dat ik gewoon op de grond beland i.p.v. aan de overkant dus ik waag het er maar niet op want er ligt ook vaak modder onder als ik er langs loop omdat het geregend heeft.
dinsdag 1 januari 2019 om 15:26
Er staat toch ook 'tegen betaling'.Lemon_tree schreef: ↑01-01-2019 14:46Zou ik daar wel een vergoeding tegenover zetten. Subsidies voor die verenigingen zijn vaak helemaal weg, maar ze bellen je wel 100x per jaar omdat ze denken dat je nog wel een paar vrijwillers die niets te doen hebben hebt loslopen (geen grappen; het sinterklaasfeest van de winkeliersverenigingen, de kerstoptocht, de nieuwjaarsduik, Koningsdag, stadsfeesten, 5 mei, waterrecreatiedagen, etc etc. Daarnaast draaien de vrijwillers op voor het technisch onderhoud van de boten, clubhuizen, tenten, het draaien van opkomsten, nemen ze twee weken van hun werk vrij om op kamp te gaan met kinderen. Dus als je ze belt omdat je denkt dat ze dat wel leuk voor niets komen doen; bel dan maar niet.het zit me dwars, sorry.
Ik geloof dat ze het toen bij die kennis als ruilhandel gedaan hebben, maar details weet ik daar ook niet meer van.
dinsdag 1 januari 2019 om 18:33
Er stond ‘al dan niet’. Ruilhandel is ook vaak een goed idee. Zeker als je in het bos woont, denk aan kamplocatie, speurtocht organiseren etc.Maartje2016 schreef: ↑01-01-2019 15:26Er staat toch ook 'tegen betaling'.
Ik geloof dat ze het toen bij die kennis als ruilhandel gedaan hebben, maar details weet ik daar ook niet meer van.
Wel gaaf zo’n zipline. Ik ben al blij dat er bij mij een zandbak in de tuin past.
dinsdag 1 januari 2019 om 19:32
vrijdag 4 januari 2019 om 11:11
Home Alone 1
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.