Voor 2e kindje de mmm in....
zaterdag 5 januari 2019 om 07:22
Lieve papa's en mama's,
Ik ben hier net nieuw op het forum omdat ik steun zoek voor de weg die we nu in gaan voor onze wens voor een 2e kindje.
Ik zal het verhaal even kort vertellen.
Ons eerste kindje is na 7 maanden gelukkig via de natuurlijke weg gemaakt.
Wel een hele heftige bevalling gehad met een pre-eclampsie, uiteindelijk een keizersnee, zoon die gbs had en dus direct na een aantal uur (nadat ze het ontdekt hadden) aan de toeters en bellen moest. Uiteindelijk 2 weken antibiotica en in het ziekenhuis moeten blijven. Was allemaal vrij heftig in het begin, maar gelukkig nu een gezonde lieve zoon van bijna 4.
Na 1,5 jaar ongeveer heb ik de mirena laten verwijderen omdat we klaar waren voor een 2e kindje.
Helaas zijn we nu 2 jaar verder en wil het maar niet lukken.
Heb al een dik half jaar ovulatie testen gedaan en alles bij gehouden en op de klok geklust, maar helaas....
Toch maar eens naar de huisarts gestapt en die stuurde ons na ons verhaal eigenlijk direct door naar de fertiliteitskliniek.
Nu hebben wij een afspraak staan voor een intake gesprek, maar ik blijf het toch best lastig vinden en ben een beetje bang wat er eventueel allemaal op ons af gaat komen.
Vandaar mijn vraag; is er iemand met dezelfde ervaring??
Ik ben hier net nieuw op het forum omdat ik steun zoek voor de weg die we nu in gaan voor onze wens voor een 2e kindje.
Ik zal het verhaal even kort vertellen.
Ons eerste kindje is na 7 maanden gelukkig via de natuurlijke weg gemaakt.
Wel een hele heftige bevalling gehad met een pre-eclampsie, uiteindelijk een keizersnee, zoon die gbs had en dus direct na een aantal uur (nadat ze het ontdekt hadden) aan de toeters en bellen moest. Uiteindelijk 2 weken antibiotica en in het ziekenhuis moeten blijven. Was allemaal vrij heftig in het begin, maar gelukkig nu een gezonde lieve zoon van bijna 4.
Na 1,5 jaar ongeveer heb ik de mirena laten verwijderen omdat we klaar waren voor een 2e kindje.
Helaas zijn we nu 2 jaar verder en wil het maar niet lukken.
Heb al een dik half jaar ovulatie testen gedaan en alles bij gehouden en op de klok geklust, maar helaas....
Toch maar eens naar de huisarts gestapt en die stuurde ons na ons verhaal eigenlijk direct door naar de fertiliteitskliniek.
Nu hebben wij een afspraak staan voor een intake gesprek, maar ik blijf het toch best lastig vinden en ben een beetje bang wat er eventueel allemaal op ons af gaat komen.
Vandaar mijn vraag; is er iemand met dezelfde ervaring??
zaterdag 5 januari 2019 om 08:03
Wij zijn voor onze tweede in het ziekenhuis beland na een natuurlijke conceptie van de eerste. Het was een pittige tijd; direct na onze start in het ziekenhuis, maar voor de start van de behandelingen, kreeg ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die vanzelf oploste. Een jaar later, tijdens de behandelingen (ovulatie inductie met injecties), kreeg ik er weer een, toen is een eileider verwijderd. Negen maanden daarna raakte ik zwanger van mijn zoon. Hij is nu vier. Het was heftig, maar hij was het helemaal waard 
Heel veel sterkte de komende tijd!
Heel veel sterkte de komende tijd!