Vriendenuitje
woensdag 9 januari 2019 om 15:05
Hoi allemaal, inspiratie gezocht!
Aan mij de taak/eer om onze eerste vriendendag organiseren.
Ik zie plenty mogelijkheden en ben benieuwd wie van jullie zelf een vrienden/familiedag heeft gehad/georganiseerd en wat je daarbij hebt gedaan en wat je er natuurlijk van vond.
We zijn met 12 personen komen uit het mooie Twente en zijn allemaal volwassenen maar waarvan 2 geen rijbewijs (dus solex rijden bijv. valt al af).
Aan mij de taak/eer om onze eerste vriendendag organiseren.
Ik zie plenty mogelijkheden en ben benieuwd wie van jullie zelf een vrienden/familiedag heeft gehad/georganiseerd en wat je daarbij hebt gedaan en wat je er natuurlijk van vond.
We zijn met 12 personen komen uit het mooie Twente en zijn allemaal volwassenen maar waarvan 2 geen rijbewijs (dus solex rijden bijv. valt al af).
woensdag 9 januari 2019 om 16:02
Lezen. Iedereen is volwassen.
ik geef mn bek ook maar een douw
woensdag 9 januari 2019 om 16:03
Zonder antwoord op bovengenoemde vragen is het lastig iets te adviseren.
Daarnaast, moet het in Twente zijn of niet? Wat is het budget pp ongeveer?
woensdag 9 januari 2019 om 16:04
Genoeg mogelijkheden. Denk wel aan vervoer en dat er bij 12 personen minimaal 3 mensen BOB moeten zijn. Je kunt natuurlijk ook iets zoeken dat met OV bereikbaar is of op fietsafstand ligt. En een taxi (2 busjes nodig) kan ook.
Een paar dingen die ik zelf heb gedaan met vriendengroepen:
Indoor Sky Dive
Golfworkshop
Bierbrouwworkshop
Indoor Skieën
Kitesurfen
Waterskieën
Paintball
Escape room
Mountainbiken
Paardrijden
Sauna
Wandelen
Fierljeppen
Sloeproeien
Klimwand
Indoor Sky Dive
Golfworkshop
Bierbrouwworkshop
Indoor Skieën
Kitesurfen
Waterskieën
Paintball
Escape room
Mountainbiken
Paardrijden
Sauna
Wandelen
Fierljeppen
Sloeproeien
Klimwand
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
woensdag 9 januari 2019 om 17:20
woensdag 9 januari 2019 om 17:21
Als er maar een goede ontsnappingsmogelijkheid is bij brand.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
woensdag 9 januari 2019 om 17:34
Dat is het. Heb het ooit gedaan. Wordt in verschillende steden wel gedaan.
woensdag 9 januari 2019 om 17:49
Ik deed dit als gids. Alleen ik kreeg regelmatig vrouwen op hakken die geen zin hadden in steppen. Of mensen die daar echt te oud voor waren of fysiek niet fit.
woensdag 9 januari 2019 om 18:00
Als ik moet steppen bij een Wie is de Mol spel ga ik ook wat anders doen.naamloosjes schreef: ↑09-01-2019 17:49Ik deed dit als gids. Alleen ik kreeg regelmatig vrouwen op hakken die geen zin hadden in steppen. Of mensen die daar echt te oud voor waren of fysiek niet fit.
woensdag 9 januari 2019 om 18:02
En ik maar denken; wat is sloe-proeien nu weer????oudebaas schreef: ↑09-01-2019 16:04Genoeg mogelijkheden. Denk wel aan vervoer en dat er bij 12 personen minimaal 3 mensen BOB moeten zijn. Je kunt natuurlijk ook iets zoeken dat met OV bereikbaar is of op fietsafstand ligt. En een taxi (2 busjes nodig) kan ook.
Indoor Sky Dive
Golfworkshop
Bierbrouwworkshop
Indoor Skieën
Kitesurfen
Waterskieën
Paintball
Escape room
Mountainbiken
Paardrijden
Sauna