ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
vrijdag 20 maart 2009 om 23:12
quote:Sterretjee schreef op 20 maart 2009 @ 23:03:
[...]
Wauw! Mag ik vragen of dat voor jezelf is?Nee was ik maar zo slank haha.....is een heel leuk verjaardagscadeau...voor iemand die het niet breed heeft...haha..ze krijgt ook wel een normaal cadeautje hoor..maar als ik dingen in de winkel zie enzo en het is goedkoop denk ik ook aan haar
hihi
[...]
Wauw! Mag ik vragen of dat voor jezelf is?Nee was ik maar zo slank haha.....is een heel leuk verjaardagscadeau...voor iemand die het niet breed heeft...haha..ze krijgt ook wel een normaal cadeautje hoor..maar als ik dingen in de winkel zie enzo en het is goedkoop denk ik ook aan haar

vrijdag 20 maart 2009 om 23:13
vrijdag 20 maart 2009 om 23:27

zaterdag 21 maart 2009 om 07:49
Zwaantje, jaaaaaaaaaaaaa eindelijk iemand met maat 37!!!! Ben benieuwd kan je er een foto van mailen????? taartje81@hotmail.com
zaterdag 21 maart 2009 om 09:12
Ik ben er achter wat er gisteren is bezorgd, de H&M was veel sneller dan verwacht. Nu weet ik alleen niet waar het pakket is, stomme TNT dombo.
Ik weet namelijk dat ze hier vrij ver gaan, maar om nou bij de hele straat aan te gaan bellen... Hoop dat ze hierheen komen, die zullen ook wel denken...
Ik weet namelijk dat ze hier vrij ver gaan, maar om nou bij de hele straat aan te gaan bellen... Hoop dat ze hierheen komen, die zullen ook wel denken...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.