ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
vrijdag 20 maart 2009 om 19:40
quote:molie schreef op 20 maart 2009 @ 19:23:
c'estelle, was gezellig he!
Ben helemaal blij met het dienblaadje, staat leuk!
Jaaaa, was gezellig! Alles nog kunnen regelen met de belastingman?
Top, dat je zo blij bent met het blaadje. Ik ga vandaag of morgen mijn moeder lief aankijken of ze nog wat wil komen behangen bij me. (Ben heel erg handig maar behangen kan mijn moeder beter! )
Bambino had ook nog heel lief een bakje met blauwe druifjes voor me gekocht...... (f) (f) Vond het zo schattig.... net als dat kleine mannetje wat daar rondhobbelt.
ElleMichelle, auto is leeg hoor! Al is nog bijna niets uitgepakt...
Ik heb gelijk wat spelletjes bij de BSO van Larf afgegeven, die waren er heeeeel blij mee!
c'estelle, was gezellig he!
Ben helemaal blij met het dienblaadje, staat leuk!
Jaaaa, was gezellig! Alles nog kunnen regelen met de belastingman?
Top, dat je zo blij bent met het blaadje. Ik ga vandaag of morgen mijn moeder lief aankijken of ze nog wat wil komen behangen bij me. (Ben heel erg handig maar behangen kan mijn moeder beter! )
Bambino had ook nog heel lief een bakje met blauwe druifjes voor me gekocht...... (f) (f) Vond het zo schattig.... net als dat kleine mannetje wat daar rondhobbelt.
ElleMichelle, auto is leeg hoor! Al is nog bijna niets uitgepakt...
Ik heb gelijk wat spelletjes bij de BSO van Larf afgegeven, die waren er heeeeel blij mee!

vrijdag 20 maart 2009 om 20:16
Summerxx, de sjaal en ketting gaan morgen op de bus. De vlop ligt klaar, maar ik heb niet meer genoeg postzegels (ik heb er nog nooit zoveel verbruikt als de laatste weken ).
Heeft iemand me trouwens iets gestuurd als pakketpost? Er lag hier bij thuiskomst een briefje dat er een pakketje is afgegeven bij de buren op... ons huisnr! Vrij apart dus, waarschijnlijk een slapende bezorger... De ene buren hebben niks gehad, de andere zijn volgens mij een weekendje weg. Argh!
Heeft iemand me trouwens iets gestuurd als pakketpost? Er lag hier bij thuiskomst een briefje dat er een pakketje is afgegeven bij de buren op... ons huisnr! Vrij apart dus, waarschijnlijk een slapende bezorger... De ene buren hebben niks gehad, de andere zijn volgens mij een weekendje weg. Argh!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
vrijdag 20 maart 2009 om 20:18
quote:taartje81 schreef op 20 maart 2009 @ 18:55:
Jacqie, super!!
Kan ik jou nog ergens blij mee maken??
Mail me maar taartje81@hotmail.comheb je gemaild
Jacqie, super!!
Kan ik jou nog ergens blij mee maken??
Mail me maar taartje81@hotmail.comheb je gemaild
vrijdag 20 maart 2009 om 20:54
zwieber, heb jij de tv nog??
was nl al n tijdje op zoek naar n klein tvtje voor de slaapkamer hihi..
zou je me willen mailen??
viva_varisha@live.nl
was nl al n tijdje op zoek naar n klein tvtje voor de slaapkamer hihi..
zou je me willen mailen??
viva_varisha@live.nl
vrijdag 20 maart 2009 om 21:14
Molie, ik had er helemaal overheen gelezen...heb nog steeds interesse hoor...kun je me mailen?
viva_varisha@live.nl
viva_varisha@live.nl
vrijdag 20 maart 2009 om 21:20
vrijdag 20 maart 2009 om 21:37