Werk & Studie alle pijlers

werken op projectbasis

12-01-2019 17:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb een vraagje over een vacature , misschien weet iemand hoe dit zit?
In ons dorp is een vacature in een winkel om als promotiemedewerker te gaan werken, dus nieuwe producten aan de klanten laten proeven.
Deze baan is voor 2 dagen in de week, en het lijkt mij leuk.! Koken, hapjes maken enz .

Nu is het zo dat het op projectbasis is, je krijgt een uurloon en daar zit al alles in verwerkt dus vakantiedagen en vakantiegeld. Je bent dus niet in loondienst. Het is een minimaal loon wat je krijgt.
Maar hoe zit dit nu met pensioen opbouw, en als je ziek word , krijg je dat betaald? En als ze niet verder van je diensten gebruik willen na 3 jaar bijvoorbeeld heb je dan recht op ww?
Ik kan dit niet terug vinden op internet , en om het aan hun te vragen vind ik ook niet zo netjes staan.
Hopelijk heeft iemand hier verstand van en weet hierop antwoord.
Alvast bedankt !
Dit zijn dus vragen die je wel aan hen moet vragen aangezien wij ook niet weten wat ze aan arbeidsvoorwaarden hanteren.
Je kunt best in loondienst zijn en toch een all-in salaris krijgen, dus dat weet je niet. Verder zou ik even heel goed navragen wat de garanties zijn (hoe lang garanderen ze 2 dagen in de week, en is dat dan full time of een paar uur?).
Het is voor 7 uur per dag, dus totaal 14 uur per week. in de advertentie staat dat je werkzaam bent op projectbasis. Ik ga dat nog wel navragen hoe dat zit, maar voordat ik solliciteer is het fijn als ik meer weet wat dit nu inhoud voor pensioenopbouw, ziekte enz.

Het lijkt mij wel een hele leuke baan!
Langsgaan of bellen en vragen wat ze bedoelen met die projectbasis en wat dat inhoudt.
Dan solliciteren en de vragen over pensioenopbouw komen wel als je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Ik zou niet vooraf al alles uitvragen over geld, dat zou voor mij minder enthousiast overkomen.
zusanne1968 schreef:
12-01-2019 18:00
Het is voor 7 uur per dag, dus totaal 14 uur per week. in de advertentie staat dat je werkzaam bent op projectbasis. Ik ga dat nog wel navragen hoe dat zit, maar voordat ik solliciteer is het fijn als ik meer weet wat dit nu inhoud voor pensioenopbouw, ziekte enz.

Het lijkt mij wel een hele leuke baan!
Dat kunnen wij niet weten he. Wel het bedrijf waar de vacature is.
gewoon vragen is niet gek
Ik denk dat je een 0-uren contract krijgt, en dat het ‘projectbasis’ afhankelijk is of een fabrikant zijn product aan wil bieden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven