Meest overrated boek
zaterdag 12 januari 2019 om 13:08
zaterdag 12 januari 2019 om 19:46
Ik heb hem uitgelezen en het écht geprobeerd
zaterdag 12 januari 2019 om 19:49
Haha, snap ik. Ik zie hier sws veel boeken langskomen die ik geweldig vind. Over smaak valt niet te twisten he.
zaterdag 12 januari 2019 om 20:28
Ik zie hier veel boeken langskomen die ik best fijn leesvoer vond.
Ik sluit me aan bij die literaire thriller waarin kinderen doodgingen van de slechte cola. Waardeloos boek..
Ook 50 tinten overstijgt nergens bouquetreeks roman.
Welke ik nog niet heb gehoord en waarvan ik echt bang ben dat het aan mij ligt en ik het gewoon niet snap is 'de eenzaamheid van de priemgetallen'. Ik verwachtte echt een schitterend boek te gaan lezen. Maar toen het uit was, was ik alleen maar teleurgesteld..
Ik sluit me aan bij die literaire thriller waarin kinderen doodgingen van de slechte cola. Waardeloos boek..
Ook 50 tinten overstijgt nergens bouquetreeks roman.
Welke ik nog niet heb gehoord en waarvan ik echt bang ben dat het aan mij ligt en ik het gewoon niet snap is 'de eenzaamheid van de priemgetallen'. Ik verwachtte echt een schitterend boek te gaan lezen. Maar toen het uit was, was ik alleen maar teleurgesteld..
zaterdag 12 januari 2019 om 20:41
Ja, vond ik ook een heel naar boek. Sowieso de trend om maar zoveel mogelijk schokkende narigheid en goorheid in een boek te stoppen, dat dat dan opeens geweldig is.Lavenderblue schreef: ↑12-01-2019 20:07Het smelt, Lize Spit. Gatver. Snap niet waarom iedereen daar zo lyrisch over is.
juliet64 wijzigde dit bericht op 12-01-2019 20:42
0.62% gewijzigd
Nothing happens for a reason
zaterdag 12 januari 2019 om 20:51
Ik vond dat qua verhaal niet eens heel slecht maar ik vond het Vlaams lezen gewoon super vermoeiend. (Komt misschien ook omdat ik het in mijn hoofd Vlaams uitspreek)Lavenderblue schreef: ↑12-01-2019 20:09Kom hier dat ik u kus, Griet op de Beeck. Ik heb het geloof ik niet zo op Belgische dames.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 12 januari 2019 om 20:53
zaterdag 12 januari 2019 om 20:55
De titel van je boek wil je vast niet zeggen hier
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 12 januari 2019 om 20:56
Hahaha nee! Niet zo openbaar nee! Mijn naam staat er natuurlijk ook op. (Had misschien toch onder een pseudoniem moeten schrijven)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 12 januari 2019 om 21:02
Even de uitgever bellen of ze hem opnieuw willen uitgeven.. onder een andere titel en onder Biol! Ga ik gewoon regelen
zaterdag 12 januari 2019 om 21:03
Nu word ik wel heel nieuwsgierig!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 12 januari 2019 om 21:05
Hahhahahahaha die avatar heb ik echt al sinds de invoering van de avatars. Ooit 1 keer aangepast maar onder luid commentaar van overige forummers weer terug aangepast!
zaterdag 12 januari 2019 om 21:06
Saffran Fier, één van mijn lievelingsboeken.
Kleine vriend, niet door te komen, heeft me 4 maanden gekost.
Wel allebei in 't Engels gelezen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zaterdag 12 januari 2019 om 21:06
Zo blij dat ik biols echte naam weet, vanuit een ver verleden in een gezamenlijk achterkamertje.
Kon ik iig mijn nieuwsgierigheid bevredigen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 12 januari 2019 om 21:07
Sorry! Ik heb bij de lancering van t boek nog geprobeerd om een like & win actie te starten op Viva.nl. Dit lukte helaas niet omdat dat alleen kon als ik zelf de boeken zou betalen (25 stuks) en dat kon ik niet opbrengen.