Relatie over - loslaten is zo moeilijk

26-01-2009 17:14 1515 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds twee weken weer vrijgezel, hij zette er een punt achter omdat hij zich niet zo aan mij wil binden als ik aan hem. Hij is gehecht aan zijn vrijheid, wil geen verantwoording afleggen, zijn eigen dingen doen en weinig tot geen rekening houden met mij. Iedereen zegt dat ik hem moet vergeten, door moet gaan met mijn eigen leven. Alleen: ik heb mezelf steeds verder weggecijferd om het te laten slagen tussen ons, hij was als een verslaving voor mij (en volgens mij ik ook voor hem getuige het constante contact zoeken met elkaar, zo'n twintig maal per dag). Ik wist dat het niet goed zat, dat hij niet echt voor me ging, maar ik ben enorm gaan knokken voor ons en heb dat lange tijd volgehouden. Nu val ik in een enorm gat. Ik heb bijna al mijn vrienden verwaarloosd, zijn wereld was de mijne geworden. Het liefst zou ik hem willen bellen en het weer proberen samen. Deze pijn is zo erg! Ik voel me zo alleen en afgewezen. Alles heb ik voor deze man gedaan. Ik had gehoopt dat hij mij ook zou gaan missen, maar daar lijkt het niet op, ik hoor niks van hem. En elke dag die verstrijkt, voelt het alsof hij verder bij me vandaan is. Daar raak ik dan van in paniek, bang dat hij me allang vergeten is. Ik weet dat deze man niet goed voor me is, maar ik heb toch nog hoop dat hij me niet kan missen, bereid is toch te investeren in ons. Hoe moet ik hem loslaten? Ik weet het ook even niet meer, ik moest het ergens kwijt!
Wat een sexverhalen allemaal zeg! ;) Haha!

Jeetje Jeanne... moeilijk hoor! Heb je het er met hem over gehad? Hij weet, neem ik aan, dat jij wel een relatie zou willen toch? Ergens laat hij nu toch wel heel erg merken dat hij jou dus niet los kan laten!

Porc: goed idee, morgen pas weer helder nadenken! Haha!

En moppie: Jammer dat je dan toch nog zo met ex bezig bent he? Terwijl je eigenlijk lekker weg bent en er juist níet aan wil denken!!

Ik heb mijn ex ook maar één keer even via msn gesproken.. Dus ik sta wel dchtbij jou wat dat betreft

Ik ben net nog even bij een vriendin geweest.. maar was zo moe dat ik lekker vroeg mn bed in duik!

Meiden, slaap lekker voor straks!!
Zucht.... en toen ging ik mn fotoalbum bekijken van oktober, toen ik in Portugal was... En dan zie ik alleen maar foto's van een gelukkig stelletje... Foto's van de kerst bekijken... 't straalt gewoon!! Dan krijg ik zo'n gevoel van, dit kán toch niet zomaar over zijn??? Als je in de kerstvakantie nog zó zeker weet dat je samen verder gaat... Dat beloof je elkaar!! En 5 weken later is het zo verschrikkelijk, zo slecht, dat er maar één uitweg is, er mee stoppen... Klinkt wel heel zwaar nu, maar zo voelt t nu hoor...

Nee, dit klopt gewoon nog steeds niet voor mij... ik hoop nog steeds dat dit goedkomt...

Nog diepere zucht.....
moppie, is jouw geen contact uit zelfbescherming of wil hij helemaal geen contact meer met je nu? wel toch nog wel een leuke dag gehad in amsterdam?

heel veel succes en plezier (vooral!) met je date morgen.. let goed op je grenzen.. en verder komt het vast allemaal goed.. geniet van wat leuk is en houd het verder simpel
oh marijn

geen foto's kijken joh, echt.. die albums zijn bij mij in een doos in de berging.. en alles op de pc in een map ver weg in een map "niet openen" .. t is verschrikkelijk om die dingen zo terug te zien he.

ik ken die hoop... maar ergens weet je ook dat de kans niet groot is he.. je mag er niet op hopen en wachten... denk maar aan de slechtere kanten, al is dat ook niet leuk natuurlijk.

hoop dat je zo lekker kunt slapen.. morgen weer een betere dag

(en echt stop die albums en fotos ver weg!)
Ik heb er niet met hem over gesproken en ga dat ook niet doen.

Ik moet me op mezelf gaan richten en niet op hem. Ben nu ook een beetje pissed op hem. We zouden vanavond ff wat gaan drinken/bandje kijken, is meneer moe. Nou je komt graag of je komt niet! Bekijk het ff lekker! Ik wil al niet meer dat hij komt.

Moppie; Ben heel benieuwd naar je date van morgen. Laat iets weten. Spannend!

Porc; Je moet je er niet rottig om gaan voelen. Alles komt zoals het komt. Je weet iig dat je nog goed in de markt ligt. Dat is weer positief!

Marijn; Het bekijken van foto's van gelukkigere tijden doet zeer. Onbegrijpelijk dat het in een paar weken allemaal zo anders kan zijn. Heb je nog contact gehad met dat meisje daar in Portugal. Hoelang moet hij daar eigenlijk nog verblijven?

Allemaal een big X
Hallo meiden,

Ik lees veel herkenbaars in jullie verhalen. Wat een zelfmarteling he! Wat mijn beste beslissing ooit geweest is en wat ik ook veel eerder had moeten doen, is om alle contact te verbreken met je ex (ander telnr., zelfs geen contact met vrienden van je ex waar je ook bevriend mee geraakt was). Het is even moeilijk, maar oh zo veel beter dan jezelf hoop te geven en geconfronteerd te blijven worden met je ex (die waarschijnlijk vrolijk verder leeft). Echt een opluchting als je dat doet! Probeer het ook!

Succes
quote:mico schreef op 21 maart 2009 @ 22:48:

Hallo meiden,

Ik lees veel herkenbaars in jullie verhalen. Wat een zelfmarteling he! Wat mijn beste beslissing ooit geweest is en wat ik ook veel eerder had moeten doen, is om alle contact te verbreken met m'n ex (ander telnr., zelfs geen contact met vrienden van m'n ex waar ik ook bevriend mee geraakt was, heb ook de foto's waar hij op stond allemaal weggegooid). Het is even moeilijk, maar oh zo veel beter dan jezelf hoop te geven en geconfronteerd te blijven worden met je ex (die waarschijnlijk vrolijk verder leeft). Echt een opluchting als je dat doet! Probeer het ook!

Succes
quote:moppie_online schreef op 21 maart 2009 @ 21:48:

Hmm heb er ook over nagedacht: wij hadden een ontzettend goed sexleven, en ik weet dat hij dat ook mist. Ook gedacht: stel wij spreken nog een keer af om te sexen... maar weet dat ik dat niet zou kunnen omdat er dan weer zo'n hele hoop gevoel bij komt kijken, denk dat ik liefde en sex bij hem niet kan scheiden.... maar goed, dat is helemaal niet aan de orde dus hoef ik niet over na te denken. Ik denk dat ik 1 van de weinigen ben die sinds het 'uitmaak-moment' helemaal geen contact meer heeft gehad.

Moppie, ik heb hem ook maar een enkele keer gesproken nadat het definitief uit is gegaan.

Wat betreft de seks heb ik hetzelfde als jij, ik weet dat hij dat mist. Ik mis het ook, maar het is niet zo erg dat ik contact ervoor ga opnemen met hem. Een seksrelatie zou ook helemaal niet kunnen, want dat hebben we al eens geprobeerd en toen begon het gedoe weer zoals begin af aan.

Overigens heb ik een vriendin vandaag nog gevraagd of ze denkt dat hij zelfs nu na al die tijd nog contact op zal nemen, en dat verwacht zij nog steeds van wel. Helemaal 'safe' zit ik dus nog niet. En met de zomer in aankomst weet ik gewoon dat het bij hem weer begint te kriebelen. Ik hoop dat hij sterk genoeg is om geen contact met me op te nemen, anders weet ik niet of ik hem lichamelijk kan weerstaan...

Maar daar is nu gelukkig geen sprake van, dus ga ik wel zien wat er op mijn pad komt.. (sprak zij dapper, maar gemeend )
pffffffff vreselijk dit he, ik ben ook weer net alleen na anderhalf jaar samen wonen.

Ik zat zelfs wel eens met hem op viva te kijken etc.

Had echt nooit kunnen bedenken dat ik nu alleen hier zit en in t zelfde schuitje zit.Is allemaal zo herkenbaar, kan t nog niet loslaten en begrijp er niets van.

Hij wil ook lekker weer alles doen en gaan bugsen, bedoelt ie mee fuck wat ie wil.

En is begonnen met een vroegere vriend die hij tegen kwam met een heks van een wijf,die liegt roddeld alles aan elkaar.

vriend zei na hun eerste bezoek pff mar wat hebben we een pak ellende in huis gehaald.

Nooit gedacht dat hij daar 3 weken later introk en heel snel een ander huis had, in z'meer, ik en den haag.

Het is nog net een horror film..

Heb niet eens zijn tel nr alle gesprekken gingen via tel van vriend.

Heb zeker toen een pak ellende in huis gehaald, en voel me nog ellendiger.

sterkte allemaal meiden.

groetjes mar
Goedemorgen: Hebben we allemaal een beetje goed geslapen?

Sterkte jij ook Mar, hoe lang is het uit??

Marijntje!! Idd: GEEN Foto's kijken. Ondanks dat ik af en toe per ongeluk een foto tegenkom heb ik idd alles in een doos weggeborgen, want ik kan daar echt niet tegen om ernaar te kijken. Wij staan daar ook zo gelukkig op, en er komen allerlei herinnergingen boven, en we hebben ook ontzettend veel leuke dingen gedaan (rome, parijs, weekendjes weg etc)... Op de PC ook alles weggestopt (ook de gecensureerde fotos :P). Andere spulletjes (kadootjes, kaartjes) heb ik de dag erna in een vuilniszak gegooit. Vuilnisauto was net weg, dus had het mee naar m'n ouders genomen en daar in de grijze bak gegooid. Maar later toch maar gebeld of m'n vader het eruit wou halen, zak staat nu in de schuur (heeeeel mss dat ik daar later nog wel een keer naar wil kijken...)

quote:marijntje22 schreef op 21 maart 2009 @ 22:22:

En 5 weken later is het zo verschrikkelijk, zo slecht, dat er maar één uitweg is, er mee stoppen... Klinkt wel heel zwaar nu, maar zo voelt t nu hoor...

Wat was er dan zo verschrikkelijk, wat was eigenlijk de reden dat hij het uitmaakte?

Porcelina: hoe voel je je nu erover na een nachtje slapen?? Iets minder verward?? Je hebt er toch wel van genoten, dus ik hoop dat je je vooral NIET schuldig voelt.

Jeanne, heb je hem nog gesproken? Hij had gisteravond dus afgezegd?? Slappe zak idd. Zou dat komen omdat ie zich mss ongemakkelijk voelt omdat jullie sex hebben gehad? Moeilijke situatie hoor lijkt me.

4wheels: Idd, jij bent heel erg op de goeie weg, en nu sterk blijven! (mocht ie nu toch weer contact met je opnemen nu het mooie weer eraankomt). Lees dan maar dingen terug van eerder, en je weet dat je beter af bent zonder hem (toch?!)

quote:porcelina1983 schreef op 21 maart 2009 @ 22:34:

moppie, is jouw geen contact uit zelfbescherming of wil hij helemaal geen contact meer met je nu? wel toch nog wel een leuke dag gehad in amsterdam?

heel veel succes en plezier (vooral!) met je date morgen.. let goed op je grenzen.. en verder komt het vast allemaal goed.. geniet van wat leuk is en houd het verder simpel

Mijn geen contact is uit zelfbescherming. Hij wil wel vrienden blijven, maar ik heb zelf gezegd: 'voorlopig geen contact', over ene half jaar of zo zien we wel verder. Maar ik vind dat 'vrienden blijven' zowiezo een dooddoener. Na alle intieme en intense momenten die wij hebben meegemaakt, kan ik me niet voorstellen om op een normale vriendschappelijke manier met hem om te gaan. Maar goed, hij woont 180 km verderop, dus kans dat ik hem tegenkomen is zo goed als nihil.

Ga zo nog even wat dingen in huis doen, rondje hardlopen, en dan preparen voor m'n date! Idd: Porcelina: ik moet het gewoon simpel houden! Thanks!
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen
Kuttekuttekut... Nu zie ik ook toevallig weer een foto van hem. Keek bij iemand anders op z'n hyves, en daar zag ik zijn profielfoto (heeft ie weer veranderd).

Hart gaat ongelofelijk tekeer, alleen als ik zo'n fotootje zie, belachelijk is het eigenlijk, maar het gebeurt wel. Ook heel vreemd: 1,5 maand geleden lagen we nog samen in bed nu. Je kent die persoon zooo goed, en nu weet ik helemaal niet meer wat hij allemaal aan het doen is en hoe hij zich voelt etc...

Nou ff m'n hart tot rust komen, ik moet me nu maar gaan richten op vanmiddag. Ga rond 14.30 uur weg, dus post nog wel ff wat voor die tijd!!
Hi meiden,

Ik val hier even binnen en heb alleen de laatste pagina gelezen dus weet niet precies jullie verhalen, maar wat ik gelezen heb is wel herkenbaar iig.

Ik had tot gisteravond een relatie. Slechts 5 mndn maar wel heel intens; hij woonde al heel snel bij me, en ik was al heel snel betrokken bij zijn zaak enz enz. Het is alleen wel een beetje een moeilijk man (en ik ben ook de makkelijkste niet) dus gaande weg steeds meer ruzie.

De afgelopen week speelde ik met de gedachten dat het maar over moest zijn, maar wilde nog even wachten op het 'juiste' moment. Vorige week hadden we ook al zo'n clash en slipe hij weer in zijn eigen huis en God, wat heb ik hem toen gemist en wat heb ik toen gejankt! Ik dacht: nu is het over en heb alvast veel spulletjes van hem bij elkaar gezocht,; kon hij het zo meenemen. Maar we hebben het toen toch weer bijgelegd, maar er is toen dus wel iets geknapt en ik had me voorgenomen dat het bij de volgende flinke ruzie over moest zijn, en dat was dus gister.

Maar over loslaten..... ik vind dat idd zó moeilijk! We hebben het al best een tijdje zwaar met elkaar, maar als ik dacht aan hem niet meer zien, hem niet meer voelen, hem niet meer horen, geen lieve woordjes, geen aandacht enz enz, dan werd ik zó verdrietig!

Hoe kan het toch dat je eigenlijk wéét dat iemand gewoon niet bij je past en eigenlijk ook best wat nare trekjes heeft, je vaak ruzie hebt enz, dat je die persoon dan toch zo kunt missen en je er zóveel verdriet om kunt hebben (terwijl hij -mannen kunnen dat volgens mij veel beter dan vrouwen- het afsluit en 'vrolijk' weer de toekomst in kijkt...

Maargoed, wat voelde ik me vanmorgen leeg, doelloos, eenzaam, ellendig, nou, noem maar op, en toen belde hij! Hij belde! En niet eens over vanmiddag (dan zou hij al z'n spullen op komen halen) maar gewoon, even horen, of ik zin had met hem in de stad te gaan ontbijten....

En zo geschiedde. Ik ben net terug. Maar het was niet helemaal wat ik gehoopt had, al weet ik niet precies wat ik hoopte. Maar ik dacht dat we even over eea (ons) zouden gaan kletsen, hoe nu verder en ouderwets knuffelen. Maar ondanks de knuffel en de kussen, was hij helemaal niet spraakzaam, ik moest het er echt allemaal uit trekken. Dus heb ik nu nog steeds een rot gevoel, wetend dat wat we hadden (de léuke dingen) waarsch toch echt voorbij zijn en ik mis ze nu al.

Ik wou dat het weer goed was en dat ik niet tegen zo'n lege toekomst aan zat te kijken. Althans, zo voelt dat NU! Jullie herkennen het vast wel. Vorige week zaterdag was ik dus ook alleen in de veronderstelling dat het uit was en alleen zijn voelde toen ineens zo súper alleen, eenzaam eigenlijk, en ik zag ook zó op tegen de avond. Liever ruzie met hem dan alleen zaterdag op de bank schijnbaar...

Maar misschien is het gewenning, maar ik kan me er nu nog hélemaal niets bij voorstellen! Loslaten breekt je hart....

(ik moet er bij zeggen dat ik maar liefst 9 jaar met iemand anders heb samengewoond wat vorig jaar sept geëindigd is. Eind okt kreeg ik de heftige relatie met de man van het verhaal hierboven: het is allemaal wat snel gegaan dus, maar alleen zijn ben ik zó dus niet meer gewend!)

Sorry voor het lange verhaal, da's een soort tick van me...
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
Ik ga zo bij lezen, alleen ff snel moppie succes en plezier wensen!! Nu even naar mn broertje! tot later!!
Goedemorgen meiden,

lekker uitgeslapen nu weer gelukkig, jullie ook hopelijk! Nu ik weer helder kan denken weet ik dat ik het leuk vond met hem en lekker maar dat mn ex nog wel dermate in mn hoofd zit en niemand er aan kan tippen hoe het was met hem. Er komt dus wat mij betreft geen vervolg, hoogstens alleen voor de seks. Ik voel me niet schuldig hoor naar ex dan..wel een beetje naar die man eigenlijk.. denk dat ik m zo maar een mail stuur om uit te leggen dat ie verder niks moet verwachten, wat denken jullie.. is dat handig om te doen?

zit ook erg te dubben over wat ik ex nou terug moet mailen. een mailtje met mijn irritaties over dat ie maar 1/3 wil meebetalen of een mailtje over hoe het me me is. moeilijk hoor.

sorry voor t lange verhaal (maar zo veel gebeurd en moet t ff kwijt allemaal). nu jullie:

jeanne: wat slecht van m zeg.. het de dag er na dan af laten weten. hij weet ook allemaal niet hoe ie er mee om moet gaan he? maar daar heb jij hoe dan ook niks aan. kan met voorstellen dat je boos op m bent nu!

moppie, jeetje gaat t weer een beetje nu? ik ken dat gevoel hoor.. heb ik precies zo als ik een foto of zn naam ofzo zie :S

vind het wel knap van je dat je echt geen contact hebt, je kiest wel goed voor jezelf dan!

en tja vriendschap, mijn ex wil dat ook.. maar het lijkt mij ook erg raar na bijna 2 jaar zo close geweest te zijn... ik wil hem niet helemaal kwijt uit mn leven.. maar vriendschap lijkt me maar lastig.

nog niet aan t stressen voor je date?
Oja, ik las net ook in verschillende posts hoe het toch mogelijk is dat het ene moment zo goed en mooi is en dat het kort daarna tóch zomaar over kan zijn: ook heeel herkenbaar!

Bij mij was het tot slechts anderhalve week geleden nog zó intens en leuk, lief enz. Daarvoor hadden we wel heel wat bonje gehad maar het leek eindelijk in rustiger vaarwater te komen en ik kon toen echt oprecht zeggen dat ik van hem hield, wilde wel de hele dag om z'n nek hangen, kusjes geven en dat was ook wederzijds...

En ineens, door een stomme miscommunicatie ofzo, stort het allemaal als een soort kaartenhuis in en is het anderhalve week later gewoon uit!

Ik begrijp het ook niet, hoe kan dat nou? Hoe kan het nou dat je niet terug kan naar die goede tijd. Is het trots, is het niet kunnen vergeven en vergeten? Ik snap het niet.

Ik heb het geprobeerd: Laten we terug gaan naar die zonnige zondag toen het nog zo gezellig was, laten we de stomme dingen van daarna vergeten. Maar hij rakelde meteen weer iets stoms op en tja... niet gelukt dus.

Wat mij inmiddels wel is opgevallen dat mannen veel meer in het hier en nu leven, en niet denken aan hoe leuk het tóen was. Ze denken veel meer: "het is NU k•t dus moeten we er maar mee stoppen". Terwijl vrouwen denk ik meer de neiging hebben terug te denken aan de mooie tijden van weleer en dat die met een beetje moeite best wel weer terug kunnen komen... toch?
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
klussertje, zijn jullie ruzies niet op te lossen? aan werken.. praten over wat er mis gaat? maar aan de andere kant.. als jij het gevoel hebt dat deze relatie eigenlijk niet meer moet zijn dan kan je beter nu door dat ellendige gevoel heen dan dat je steeds blijft proberen (en dan je ook weer rot voelt als t weer niet werkt).

ik denk dat je voor jezelf echt goed een knoop moet doorhakken.. je wil het uit of aan en niet iets tussenin..

voor je ex is het natuurlijk ook moeilijk.. misschien dat ie daarom niet reaqgeerde zoals je hoopt met het ontbijten.. kan je niet een goed gesprek met hem aan gaan? over hoe hij zich voelt over alles wat er is gebeurd.. en jouw kant uiteraard.

ik ken dat hoor, dat de toekomst leeg voelt.. ik ken een mooi zinnetje uit een gedicht "al mijn later is met jouw" .. zo dacht ik altijd over hem.. nu is alles in de toekomst onzeker en onbekend.. fijn is anders.. en de angst of je wel weer gelukkig zal worden met iemand he ooit.. maar die angst mag ook geen reden zijn om in een slechte relatie te blijven hangen!

sterkte meis
He Porcelina, dank je. Moest even m'n verhaaltje kwijt en altijd fijn om hier dan een luisterend (lezend?) oor te treffen en soul mates. Ook al zitten we lek in onze eigen situatie, het is toch fijn te weten dat w eniet alleen zijn, ook al gun je het ander natuurlijk niet.

Die ruzies oplossen... tja, dan moet ik denk ik zover van mezelf af gaan staan, dat ik dus mezelf niet meer ben en dat geldt denk ik ook voor hem. In m'n hart weet ik dat hij niet helemaal de ideale man is (tis een wild woest ongeleid projectiel met lang haar op een Harley etc maar af en toe nog wel met een zweem van z'n nette opvoeding wat het soms verwarrend maakt, ook voor hem zelf denk ik).

Het zijn dus ruzies die vaak ontstaan door de manier waaróp we de dingen doen of zeggen, niet zo zeer vanwege een concreet onderwerp. Onze karakters botsen gewoon, hebben andere opvattingen, andere manier van communiceren, staan voortdurend op lekaar gevoelige, lange tenen, dat soort dingen....

Ik heb zowel gisteavond als vanmorgen geprobeerd een Goed Gesprek met hem te voeren. Maar hij liet gewoon niets los. Behalve: we zien wel. Of: Jij hebt aangegeven dat je het zo wilt dus doen we het zo (en daar dan aan vast blijven houden, terwijl ik juist wil weten wat HIJ wil en voelt -heb ik ook gevraagd- zodat ik ook weet waar ik aan toe ben. Ik wil dat hij weet hoe ik me nog voel en ik wil(de) dat ik wist wat hij voelt. Hij geeft m edan het gevoel dat het over is omdat IK heb besloten dat het zo-en-zo moet...

Nou ja, en dat is dus een trekje waar ik altijd over gestruikeld ben: hij heeft nogal de neiging mij de schuld van dingen te geven en te zeggen dat de dingen lopen omdat IK het zo wilde.....

Lastige man, zei ik toch al

En ik weet niet goed hoe ik (als vrouw-met-óók-een-mening!) daar mee om moet gaan... ben tè geëmancipeerd om op alles wat hij zegt ja-en-amen te zeggen...
Klussertje: bij mij is het hetzelfde gegaan. Ik kan me zo goed die laatste zondag voor de geest halen, en toen was het ECHT nog gezellig. We hadden leuke dingen gedaan, nog goede sex gehad, en het over de problemen gehad, en we zouden ervoor gaan.

Helaas stond hij een paar dagen later voor de deur met de boodschap dat hij het uit wou maken, en dat is iets wat ik nog steeds niet snap.

Maar het kan niet anders, dat mijn ex, en de jouwe wrsl ook, er al langer in hun hoofd mee bezig waren...

Porc: ja, lijkt me een goed plan om die man te mailen, en de situatie uit te leggen dat je (nu?) nog niet toe bent aan nieuwe relatie. Dan weet ie ook waar ie aan toe is. En je kan best nog een keer met hem sexen als jij dat ook een OK idee vindt toch?En ex mailen...lastig hoor, ik zal idd wel iets zeggen over dat ie nog wel wat meer mag betalen! En je kan best zeggen hoe het met je is, maar hou het algemeen, geen details!

Marijntje, bedankt!! Leuk dat jullie zo meeleven...

En ja....ben nu wel een btje aan het stressen voor date... maar goed, dat is nu leuke stress. Ga me zo leuk aankleden, en dan zien we het allemaal wel. (maar ondanks alles, het is toch een DATE, dus het is niet ongedwongen iets drinken....als het iig maar gezellig is, dan zien we het verder wel toch??)
En tòch mis ik hem als hij er niet meer zal zijn....

Raar he.... hij had natuurlijk ook allemaal leuke kanten... ik wou dat ik die niet meer zag.

Ik las laatst hier op het forum, dat je eigenlijk een lijstje moet maken van alle slechte dingen van hem of van de relatie en als je dan weer heimwee hebt naar die mooie oude tijd, dat je dat lijstje er weer even bij moet pakken. Dat je weer even weet waaróm het ook alweer uit is gegaan.... (mits de relatie om dat soort redenen is uit gegaan natuurlijk)...
Moppie, veel plezier straks he! Probeer er gewoon lekker ongedwongen van te genieten: niets moet alles mag! Het zonnetje schijnt dus daar wordt je al helemaal blij van toch!?

Ik ga nu ook nog even lekker naar buiten, dag!!! Tot later!
Nou, ik ga er zo vandoor... ben nog zenuwachtig ook...

Probeer er gewoon een leuke middag van te maken, en hopelijk valt het iig niet tegen....spreek jullie later!! x
Hier ook hoor klussertje.

De laatste keer had hij een hotel geboekt en hadden we het die dag superrelaxed in de sauna. Alles was perfect, het kon niet beter. Toch begon het feest de volgende dag(!) weer opnieuw, de twijfels, de ruzie.

Ik heb iemand weleens horen zeggen: Wie ruzie maakt om niks, maakt ruzie om alles. Dat is wel zo, denk ik. Op een gegeven moment ben je het gevoel voor realiteit kwijt. Achteraf besef ik me dat ook wel, dan denk ik terug en heb ik zoiets van: "Moest ik daar nou zó moeilijk over doen?" Maar we werkten het gewoon samen in de hand.

Het bij elkaar willen zijn en het niet bij elkaar passen herken ik dan ook heel goed. Hoewel ik nu wel kan zeggen dat ik een stuk verder ben dan vorig jaar. Drie maanden scheelt echt een hoop.

De drang hem te contacteren en het verdriet om hem zijn inmiddels wel weg. Maar de gedachten aan de goeie tijd en het verlangen naar zijn geweldige lijf maken het me soms nog wel moeilijk. Maar ik weet ook dat mijn verlangen naar hem groter is dan de werkelijkheid. Als hij voor mijn deur zou staan, dan is het meteen weer duidelijk waarom het echt niet gaat. Hij zou gelijk weer zijn eisen en voorwaarden stellen die ik meteen weer zou afbranden

Ik wens je heel veel sterkte, aan je verhaal te lezen denk ik dat je de komende tijd nog wel heen en weer geslingerd zult worden door hem en zijn toenaderingspogingen...
Moppie, succes!!
Welkom klussertje bij de "moeilijk loslatertjes". Alhoewel, een aantal van ons zijn erg goed op weg. Tijd heelt heel veel wonden!

Porc; We hebben het donderdagavond erg laat gemaakt, was wel 04.30 uur voor we gingen slapen... Vrijdag werken en allebei 's avonds een borrel, 's nachts van 03.00 tot 04.00 samen gebeld. Hij had zaterdagavond een etentje (met ouders etc. waar ik normaal gesproken bij zou zijn). Ik kan me nu wel een beetje voorstellen dat hij erg moe was, was ik ook. Maar toch! Ik zit zelf anders in elkaar, ik zou (hoe moe ik ook zou zijn) toch naar hem zijn toegegaan. Hij kan dat dus heel makkelijk niet doen. Het valt me gewoon tegen. Maar ja, hij komt van Mars...

Je hebt vannacht gelukkig goed "bij" geslapen. Zou hem (je slachtoffer hihihi!) er niet direct over mailen, staat zo bot op papier.

Ben heel benieuwd hoe het met Moppie haar date gaat. Zou soms willen dat ik ook al zo ver kon zijn. Wel heel goed van haar om zich dus open te stellen.

Fijne zondag!
Hallo allemaal!

Klussertje: welkom bij de club

Ik ben idd ook heel benieuwd hoe het moppie vergaat! Jeanne, ik zou het ook al wel willen, zover zijn dat ik dat al zou kunnen. Maar denk dat dat voorlopig er niet in zit.

Ik heb niks meer van die klasgenoot gehoord. Nou duurde het de vorige keer ook bijna een week, we zijn nu pas 3 dagen verder... Ach, we zien het wel. Dan heb ik dat iig geprobeerd!

Ik heb geloof ik niet zo veel te melden... Ja, dat ik m terug wil... :s

Meiden, geniet nog even van t weekend en tot gauw!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven