Relatie over - loslaten is zo moeilijk

26-01-2009 17:14 1515 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds twee weken weer vrijgezel, hij zette er een punt achter omdat hij zich niet zo aan mij wil binden als ik aan hem. Hij is gehecht aan zijn vrijheid, wil geen verantwoording afleggen, zijn eigen dingen doen en weinig tot geen rekening houden met mij. Iedereen zegt dat ik hem moet vergeten, door moet gaan met mijn eigen leven. Alleen: ik heb mezelf steeds verder weggecijferd om het te laten slagen tussen ons, hij was als een verslaving voor mij (en volgens mij ik ook voor hem getuige het constante contact zoeken met elkaar, zo'n twintig maal per dag). Ik wist dat het niet goed zat, dat hij niet echt voor me ging, maar ik ben enorm gaan knokken voor ons en heb dat lange tijd volgehouden. Nu val ik in een enorm gat. Ik heb bijna al mijn vrienden verwaarloosd, zijn wereld was de mijne geworden. Het liefst zou ik hem willen bellen en het weer proberen samen. Deze pijn is zo erg! Ik voel me zo alleen en afgewezen. Alles heb ik voor deze man gedaan. Ik had gehoopt dat hij mij ook zou gaan missen, maar daar lijkt het niet op, ik hoor niks van hem. En elke dag die verstrijkt, voelt het alsof hij verder bij me vandaan is. Daar raak ik dan van in paniek, bang dat hij me allang vergeten is. Ik weet dat deze man niet goed voor me is, maar ik heb toch nog hoop dat hij me niet kan missen, bereid is toch te investeren in ons. Hoe moet ik hem loslaten? Ik weet het ook even niet meer, ik moest het ergens kwijt!
4wheels, ok gewoon vrienden dus.. dat kan met me goed voorstellen dat dat fijn is met ex1.. je hebt toch die diepe band.. fijn als je steun aan hem heb hierin!

ok dus die sex met anderen blijft nog wel even raar begrijp ik.. he bah.. zo t liefst meteen een vinden waarmee het net zo goed is! maar wat jij zegt "Met een ander die op m'n pad komt moet het dan minstens maar 'gewoon leuk' zijn" is waarschijnlijk je handigste manier om er tegenaan te kijken..

moppie, wat de seks betreft.. ik weet niet of het moet groeien.. als het echt goed is dan is het vanaf het begin toch meteen van ja dit is het!..met ex althans bij mij wel.. maar we komen vast wel weer iemand tegen waarmee het ook zo goed is.. eh en de relatie ook dan

(mogen wel uitkijken meiden straks wordt de topic nog naar de sekspijler verplaatst haha )

ik had m idd gemaild over dat ik verwacht dat hij netjes de helft meebetaalt.. en nog over wat persoonlijke dingen.. hij reageerde super lullig, verwijten dat we financieel niks hadden geregeld enzo.. terwijl ik dat juist super netjes had gedaan allemaal.. en die privé dingen die ik m had geschreven waren voor mij dingen die er best toe deden en reageert ie heel ongeïnteresseerd en haast flauw op.. steekt wel hoor.. maar ja.. dat vrienden worden word geen succes zo denk ik
oh en moppie.. hoop dat het goed gaat bij de huisarts straks.. niet echt leuk om daar je verhaal weer te moeten doen lijkt me.. of valt dat wel mee?

hoop dat je je herhaalreceptje krijgt, succes!
quote:mamalief schreef op 23 maart 2009 @ 02:29:

heb ik jou al in msn?Als het goed is wel, ik heb jou wel staan iig...
quote:moppie_online schreef op 23 maart 2009 @ 09:48:

Ik ook!! Maar 4wheels: stel het gebeurt echt, kan je hem dan weerstaan?? Ook al mis ik de geweldige sex die we hadden heel erg, ik weet dat ik bij ex die liefde en lust niet kan scheiden, dus dat wil ik niet laten gebeuren... (maar ik heb dus geen contact, dus dat gaat ook niet gebeuren). Ik weet alleen zeker dat hij het ook mist, en er ook nog regelmatig aan denkt. Ik heb zelfs nog tegen hem gezegd: 'zo'n geweldig sexleven als wij hadden, dat krijg je niet meer , en dat moest ie ook wel toegeven...'.

Maar het is ook wel weer zo: het moet vaak wel groeien toch? Dus de 1e keer kan tegenvallen, maar je moet elkaar ook op dat gebied leren kennen, dus het ook een kans geven.

Nee, nu denk ik niet dat ik hem dan kan weerstaan. Maar misschien ook wel, omdat ik hem nu toch weer veridealiseer en dan misschien met beide benen op de grond sta als hij voor de deur staat.

Verder bij mij precies hetzelfde, ook hij heeft tegen mij gezegd dat hij nooit meer zo'n seksleven zou krijgen als met mij, en streelt mijn ego toch wel een beetje Eigenlijk hoop ik mede daarom ook wel dat hij weer terug is bij zijn ex, want dan blijft de seks tussen ons toch wel speciaal...

Beetje het 'lekker puh'-idee

Soms moet het groeien, soms ook niet. De eerste keer was gelijk al geweldig, maar doordat we elkaar beter leerden kennen, werd het alleen maar nog beter.

Als het vanaf het begin af al niks is, ga ik er ook niet mee door.

Succes bij de dokter trouwens!
quote:porcelina1983 schreef op 23 maart 2009 @ 11:33:

4wheels, ok gewoon vrienden dus.. dat kan met me goed voorstellen dat dat fijn is met ex1.. je hebt toch die diepe band.. fijn als je steun aan hem heb hierin!

ok dus die sex met anderen blijft nog wel even raar begrijp ik.. he bah.. zo t liefst meteen een vinden waarmee het net zo goed is! maar wat jij zegt "Met een ander die op m'n pad komt moet het dan minstens maar 'gewoon leuk' zijn" is waarschijnlijk je handigste manier om er tegenaan te kijken..

ik had m idd gemaild over dat ik verwacht dat hij netjes de helft meebetaalt.. en nog over wat persoonlijke dingen.. hij reageerde super lullig, verwijten dat we financieel niks hadden geregeld enzo.. terwijl ik dat juist super netjes had gedaan allemaal.. en die privé dingen die ik m had geschreven waren voor mij dingen die er best toe deden en reageert ie heel ongeïnteresseerd en haast flauw op.. steekt wel hoor.. maar ja.. dat vrienden worden word geen succes zo denk ik

Lullig van hem, zeg om zo te reageren. Je hebt de eer aan jezelf gehouden, dat dan in ieder geval wel.

Nou steun aan ex1 is een wat apart verhaal, omdat ik daar natuurlijk wel ben weggegaan voor ex2. Ik heb ex1 op sommige momenten echt keihard laten vallen voor ex2. Maar wanneer ik met mezelf in de knoop zat, of wanneer ex2 en ik gigantisch ruzie hadden kon ik dan wel altijd weer bij ex1 terecht.

Maar dat is een tijd waar ik uit schaamte liever niet meer aan denk, het is me allemaal vergeven en dat hou ik dan ook maar liever zo...
ja heel jammere reactie van hem.. want hij weet best dat alles eerlijk verdeeld is.. hij heeft de auto en daarom minder spullen.. en ja dat kost m nou geld, heeft ie helemaal zelf voor gekozen... maar ik heb hem gewoon netjes in een mail terug gevraagd wat er volgens hem fincieel niet klopt en dat ik best wil kijken of daar wat aan moet gebeuren (weet toch dat dat niet zo is)

4wheels, lief van ex1 dat er voor je is ookal heb je hem gedumpt voor ex2. ben je niet bang dat hij hoopt op meer?

hoe is het voor de rest met jullie allemaal? week een beetje redelijk begonnen ondanks het grauwe weer? (f)
Ik breek even in..

Lees een beetje mee.. maar vraag me af waar LH is gebleven?

Ik heb zelf ook in zo'n situatie gezeten (eind aug 2008 uitgegaan), in het begin blijven hangen in contact etc. Maar nu gaat het weer prima! (er is hoop).

Zelf ben ik ook ooit in bed beland met een kerel terwijl ik daar niet aan toe was. Er gebeurde ook vrij weinig omdat ik niet wilde. Toen hij, godzijdank, de volgende dag opgerot was, ben ik ingestort..Voor mij was het glashelder: wanneer ik me zo rot voel, vooral niet met iemand anders het bed induiken. Juist dan word je geconfronteerd met wat je mist. Een vreemde en een vreemd lichaam zullen nooit kunnen tippen aan je ex.

Alle meiden: veel sterkte gewenst!
Nou, dokter nam me wederom serieus, dus das erg prettig (en was er al eerder geweest dus hoefde niet het hele verhaal opnieuw te vertellen). Heb een herhalingsrecept voor mirtazapine gekregen, dus daar kan ik nog even mee doorgaan gelukkig, en dat vind ik wel prettig. En alle symptomen die ik heb zijn hartstikke normaal. Vroeg nog of het zin had om naar een psycholoog te gaan, maar dat vond hij nu nog niet nodig. Pas als ik het over een hele lange tijd nog steeds niet kan loslaten en accepteren, dan kon dat nuttig zijn volgens hem, en nu moet ik het gewoon zelf proberen...

Hoop dat het met jullie ook allemaal een beetje gaat, en idd...al een tijdje niks van LH gehoord...(?)....

Bedankt Yvi, het is altijd fijn om te horen dat het bij de meeste mensen uiteindelijk toch weer helemaal goedkomt!! Dat geeft hoop! Hoe lang heeft dat bij jou geduurd? En al een nieuwe liefde (gehad)?
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen
quote:moppie_online schreef op 23 maart 2009 @ 20:39:

Hoop dat het met jullie ook allemaal een beetje gaat, en idd...al een tijdje niks van LH gehoord...(?)....

Achter de schermen heb ik wel contact met haar, maar het gaat niet zo goed met haar. Ze lijkt er niet van los te komen en ik denk dat dat ermee te maken heeft dat ze hier niet zoveel schrijft.

Maar ik heb begrepen dat ze het wel allemaal leest, dus verwacht ik ook wel een reactie.
Dat dacht ik al... Ze gaf eerder aan dat ze het gevoel had dat wij al zoooo ver waren. Nou dat ben ik absoluut niet!

4wh; bij jou was het toch ook een knipperlicht? Wanneer had jij het punt bereikt waar op het gewoon genoeg geweest was? Ik zit te wachten tot ik dat punt bereik. Dacht het de vorige x bereikt te hebben (andere man in beeld) maar helaas, ex bleef toch nog onweerstaanbaar voor mij. Net zoals nu...
quote:jeanne schreef op 23 maart 2009 @ 21:18:

4wh; bij jou was het toch ook een knipperlicht? Wanneer had jij het punt bereikt waar op het gewoon genoeg geweest was? Ik zit te wachten tot ik dat punt bereik. Dacht het de vorige x bereikt te hebben (andere man in beeld) maar helaas, ex bleef toch nog onweerstaanbaar voor mij. Net zoals nu...

Dat was na die geweldige dag in de sauna en nacht in het hotel. Misschien was het voor ons allebei een afscheid, terwijl het een verzoening had moeten zijn. Hij twijfelde de volgende dag weer en ik ging weer zitten wachten. Hij bleef maar emmeren over dat hij me kwijt zou raken aan een ander (te idioot voor woorden als je weet dat ik nu nog alleen ben en hij hoogstwaarschijnlijk terug bij zijn ex)

Ik stond op een parkeerplaats bij een winkelcentrum en had hem aan de telefoon. Hij moest weer eens kiezen van mij en koos voor 'zekerheid', (oftewel, zijn ex). Op dat moment viel mijn oog op een reclame in de bushalte waarop stond: "Nu is het genoeg!"

En zo voelde het ook. Nu is het genoeg.

Ik schreeuwde hem nog toe dat ik hoopte dat hij zoveel spijt zou krijgen dat hij er kapot aan zou gaan en heb opgehangen.

Vanaf toen heb ik de boot af kunnen houden, ondanks dat hij mij belde en zei dat hij inderdaad kapot ging zonder me.

Jammer voor hem, ik heb nooit meer contact met hem opgenomen.
Hopelijk hoef ik niet te wachten tot hij een ander heeft en gaat mijn gevoel voor hem eerder over...

Wil er trouwens niet aan denken, hij en een ander, wat een kloten gedachte!

Eigenlijk vertrouw ik hem nog steeds blind. Misschien dom. Maar meestal als hij of ik op stap zijn geweest, bellen we elkaar (midden in de nacht!!!) om even bij te praten. Dat sluit toch wel het e.e.a. uit.

Godverrrr waarom hemel ik hem eigenlijk nog steeds op?

Sorry, kan ff geen steun zijn voor de rest...
Jeanne, je hoeft ook geen steun te zijn voor de rest als je dat gewoon even niet kunt

Feit is wel dat zolang er geen ander in het spel is en je zelf niet achter de break-up staat, dat je altijd hoop blijft houden waardoor het moeilijker is om door te gaan.

Bij mij was het niet zozeer 'de ander', die was er al vanaf het begin van onze relatie. Ik heb altijd geroepen dat ik het gevoel had dat we altijd met z'n drieën waren, ze was er figuurlijk altijd bij.

Het was meer het punt dat ik niet meer kon. Die twijfels, dat wachten, maar vooral dat vechten. Vechten om hem voor me alleen te hebben, om te zorgen dat hij eindelijk eens 100% voor me zou gaan. Maar ik kon niet meer.
Ik sta er niet achter, er is geen ander, hebben nog regelmatig contact, zelfs sex... Dan is hoop het enige waar ik me nu aan vast kan houden.

Ik maak het mezelf moeilijk... Dat f&^$cking loslaten!!!

En ja het vechten... dat hij 100 % voor me zou gaan. Dat doet hij ook wel eens, maar altijd voor korte duur, 3/4 maanden en dan slaat zijn twijfel/bindingsangst weer toe. Om gek van te worden...

Ik vind het zo knap van jullie allemaal.

Sommige van ons zijn aan het daten, hebben leuke contacten met andere mannen, kunnen het loslaten, kunnen het laten om contact op te nemen, laten hem lekker in zijn eigen sop gaar koken. En ik ben er jaloers op!!!

Ik ga naar mn bedje toe, hopelijk goed slapen! Allemaal lekker slapen!
ach jeanne.. niet te knap vinden hoor ;) uiteindelijk is het bij mij precies het zelfde, het gevoel.. de enige reden dat ik het denk ik iets meer kan loslaten is omdat hij niet wil.. en ronduit onaardig doet ook regelmatig (en soms ook juist weer niet)..

loslaten is al moeilijk genoeg en als je ex dan blijft komen en beloftes doet.. wij hebben ook zo'n periode gehad waarin hij steeds twijfelde (en ik heb met mn vorige ex ook zo'n knipperlicht relatie gehad.. 4 jaar lang :S).. dat breekt je op, maar je blijft er voor gaan.

maar een ding.. als jouw ex echt zo om je zou geven zou ie dit niet doen.. dan zou ie jou met rust laten omdat ie ie t niet waar kan maken.. misschien sterkt dat je.. behalve die perfecte man die ie in je hoofd is.. is ie ook dat.

(en je hoeft idd geen steun te zijn als t ff niet gaat )

moppie, fijn dat je arts er zo mee om gaat.. goed dat je door kan met de mirtazapine.. en t klinkt zinnig wat ie zegt over t voorlopig zelf proberen.

ivy, mooi positieve berichten! heb af en toe meer van jouw post gelezen op t forum.. heb jij het nu echt losgelaten?

en even een dikke voor lovehurts..
even een mooi nummer.. wat voor mij gaat over bindingsangst en niet echt er voor gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=WOWF3PA1I7Y

You never change your mind once it's made up

Unless it's to crawl back on your knees

Is that the way you want it?

You get back to the wall

And put your hands up

It's a holdup

You give up like every time before

That is how you survived the war

You never multiply, all these divisions

You give yourself the least of parts

I put on my green felt hat, pack our privisions

Playing a merry Prince of Thieves

You get back to the wall

And put your hands up

It's a holdup

You're not gonna lose this one

You don't have to cut and run

I think you can choose to love and what is more

That is how you survive the war

Now in a summer's day, spring a ripened plum

How will you live under the sun?

You follow the open road, remembering the guns

When you get lost under the trees

You get back to the wall

And put your hands up

It's a holdup

You never change your mind once it's made up
mooie tekst porc

heb m meteen maar op mn hyves gezet!

zo is ex precies...

hier gaat t nog steeds heen en weer.

gister helemaal harriewarrie omdat ik m gebeld had en nog ff goed gesproken en snachts weer wanhopige mails gestuurd.

gelukkig ligt z'n pc plat dus kan i et niet lezen en heb ik m gezegd dat alles wat tussen 12 en 6 uur gestuurd wordt meteen de prullenbak in kan.

ben nu echt confused, aan de ene kant is het met ex-ex weer zo goed en vertrouwd maar kan ex ook niet los laten.

weet wel dat ik m eigenlijk niet terug wil maar toch ook weer wel.

waarom luistert mijn hart niet naar mijn hoofd?
I only wish I could forget

Do you disapprove

Alright you've made your point

You don't have to choose right now

I don't have the time to step into that joint

No one wants to see my face there anyhow

Monday come like Tuesday

You were something else I will admit

I remember what you told me

Standing in the sun

Smoking quiet cigarettes

Just before I let you down

Funny how a heart shatters all at once

Seems like it should make a sound

Monday come like Tuesday

Too much to ask

Just one kiss

You'll never know

What I'm gonna miss

Yes I'm getting old

Wandering this way

Wondering what's wrong and right

Traveled alone but the traffic holds it still

Did I lose the will to fight

Monday come like Tuesday

quote:porcelina1983 schreef op 23 maart 2009 @ 22:42:

maar een ding.. als jouw ex echt zo om je zou geven zou ie dit niet doen..

Daar zeg je wat en dat heeft mij ook geholpen om bij mijn standpunt te blijven. Ik heb het steeds weer opnieuw tegen mezelf gezegd: Als hij écht van me zou houden, dan zou hij me dit niet hebben aangedaan. Hetzelfde geldt voor zijn ex.

Jeanne, de situatie waar je nu inzit gaat niet werken, dat weet je zelf ook.

Volgens mij blijf je erin zitten gestuurd door hoop en angst. Angst dat je hem misschien aan de kant zet en een kans op verzoening laat lopen. En je hoopt op iets wat toch niet gaat gebeuren.

Verbreek het contact voor 60 dagen om zelf te ervaren hoe je die doorkomt. Het is te doen, geloof me. Even geen onzekerheid meer door dat heen en weer geslinger van hem.
Hallo dames,

Heb helaas (weer) over 'm gedroomd, dus das niet leuk wakker worden en dan zit ie meteen weer in m'n hoofd...:S...

Ik ben er ook nog laaaang niet hoor, die date was ook maar een probeersel. Mss dat ik in m'n hoofd heb, dat als ik m'n aandacht nu op iemand anders kan focussen, dat ik ex dan makkelijker los kan laten. Maar helaas is er nog niemand anders...

Post later nog wat uitgebreider, zit nl. nog met een probleem...

Fijne dag! xx
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen
Hallo allemaal,

Mag ik meepraten?

Mijn relatie is sinds 4 weken verbroken nu. ex- (wat een woord..) vriendlief wist het allemaal niet meer. Heel veel van me houden maar toch het gevoel hebben dat het niet goed zit. Lang verhaal, speelde voor de 2e keer, hij vond het zielig voor mij, voor zichzelf. Kind van gescheiden ouders, allerlei angsten en oud-zeer kwam naar boven. Zijn even in therapie gegaan maar hij zag het niet meer zitten. Wilde het mij niet aandoen (??). Heeft er een punt achter gezet, dacht dat er wel een last van zijn schouders zou vallen maar dat is niet gebeurd (wat voor mij toch betekend dat hij het écht niet zeker weet.

Hij gaat in therapie want zit absoluut niet goed in zijn vel. Daarna is er misschien nog ruimte voor een 'ons'. Maar dat weten we beide niet zeker..

Bij 1 van degenen waar we gezamelijk in therapie zijn geweest kom ik nu nog alleen. Om aan mezelf te werken. Merk dat er toch bepaalde 'gewoontes' in mij geslopen zijn die me belemmeren mezelf te zijn en me ontspannen te voelen. Wil daar graag aan werken, wil er beter uitkomen. Door te daarop te focussen en op de troubles op/met werk (twijfel aan mn werk) kan ik 'hem' wat wegstoppen, maar natuurlijk komt hij dagelijks supervaak 'even om de hoek kijken' en dat doet pijn.,

Zou hem willen bellen, mailen, smsen, opzoeken.. maar kan me inhouden. Toen ik hem vorige week over iets mailde (post) heb ik het heel kort gehouden. Hij vroeg me daarop hoe het met me ging. Niet op geantwoord. Is o zo moeilijk.. maar ik moet nu echt even voor mezelf gaan (houd ik mezelf tenminste voor). Weet niet wat wijsheid is, een beetje contact houden of hem een poosje in zijn eigen sop laten gaarkoken.

Wilde helemaal niet zonder hem! Mijn leven staat nogal op zn kop. Woon ff bij mijn ouders (nice..), rijd veel te veel naar werk en terug, moet bedenken wat ik daarmee wil, waar ik wil wonen, wat financieel mogelijk is. Gelukkig kan ik die chaos inmiddels een beetje uit mijn hoofd houden en de problemen 1 voor 1 proberen te tackelen ipv alles tegelijk!

Dat was voorlopig even mijn verhaal...

Vind het ook fijn jullie verhalen hier te lezen, sta je er toch minder alleen in voor je gevoel!

Grzt Lie
ja mooi nr he mamalief.. en die andere ook idd! al die weepies nummers passen nu zo goed bij mn gevoel..

jeanne, ik moet even nog wat uitgebereider reageren omdat ik ook veel te lang (4 jaar dus) bij mn vorige ex ben geweest die het allemaal niet kon..

ik weet niet of er echt een keerpunt is in dat soort relaties.. maar op een gegevenmoment ga je inzien dat het nooit gaat veranderen.. dat ie nooit echt 100% voor je gaat kiezen.. eerst denk je namelijk nog dat dat nu wel zo is maar dat het ooit gaat veranderen, en dat jij hem daar bij gaat helpen (althans bij mij allemaal dit). hij gaat je gewoon nooit echt gelukkig maken.. dat wil je toch niet.. je hele leven net niet helemaal gelukkig zijn door hem.. probeer te zien wat een ei het is om zo met jouw en zijn problemen om te gaan.

doe idd die 60 dagen wat 4wheels zegt.. en misschien opschrijven wat er allemaal niet goed aan hem is en steeds weer naar kijken als t bijna mis gaat (of had jij dat nou al gedaan?) .. ik heb vaak als ik positief aan hem dacht en hem terug wilde geprobeerd onze toekomst voor te stellen dan wist ik vanzelf weer dat ik dat echt niet wilde.

he bah moppie, geen fijne start van de dag.. hoop dat je nu lekker afleiding hebt zodat ie uit je hoofd gaat even.

hoe is het eigenlijk met de hightea adresjes? geen haast hoor maar ben benieuwd.

Lie welkom! wat goed dat je met jezelf bezig bent met therapie.. en dat met het geen contact doe je ook goed, dat is wel wijsheid hoor..

heftig allemaal he?! schrijf maar lekker van je af hier.

ik merk zelf dat ik een soort hoop krijg door het mailen over die financiele dingen.. en hij is niet eens echt aardig! en dan denk ik (niet letterlijk) "hij mailt me, zie je wel hij wil me nog" .. bah..
Nou Porcelina, als ik jouw verhalen zo lees, dan is het volgens mij van zijn kant écht over. Als je schrijft dat hij onaardig doet, dan komt het bij mij over alsof hij je als een last beschouwt. Dat ís inderdaad niet aardig, maar voor jou wel het duidelijkst. Geen verwachtingen van zijn kant, je bent nu de enige die die verwachtingen kweekt op basis van niks eigenlijk.

Op een gegeven moment had ik zoiets van: "Laat hem maar moeite doen voor mij." Hij *belde* dat hij niet zonder me kon, maar vervolgens bleek dat uit niks. Alleen maar woorden, geen daden. En ik heb zo vaak tegen hem geroepen dat hij het moest laten zién om me vertrouwen te geven.

Maar er gebeurt niks.

Dat is voor mij wel duidelijk. Meneer houdt ermee op als het hem teveel moeite kost. Ex staat na 3 jaar nog met open armen, dus zit hij daar. Terwijl hij en ik toen nog in een relatie zaten heeft zij zelfs nog zijn kleren voor hem gewassen en gestreken! Ik vind dat je dan niet spoort, maar voor haar zal het een poging zijn geweest om hem te laten merken wat ze allemaal nog voor hem deed.

Hoofdschuddend te typen begrijp ik van mezelf niet waarom ik dit soort dingen zo makkelijk vergeet...
4wheels, ik weet het hoor.. dat het voor hem echt over is.. en dat hoop onzin is.. ik weet ook niet hoe het werkt, alsof ik wil hopen.. heel raar hoe dat werkt...

daarom moet ik m gewoon niet spreken nu.. ook niet mailen eigenlijk.

bekend verhaal.. mijn ex-ex heeft ook zo vaak gezegd dat ie zo veel van me hield maar dat ie t allemaal niet kon.. er gebeurde nooit wat.. zodra je dan ophoudt met moeite doen zie je hoe weinig er eigenlijk over is he?

ook bizar van zijn ex ja.. maar blijkbaar wil zij m erg graag.. ach laat m lekker bij haar zijn dan.. jij bent toch veel beter af zonder hem!
4Wh;

60 dagen geen contact... Een goed advies, maar ik ben voor mijn gevoel nog niet zo ver om dat ook daadwerkelijk uit te kunnen voeren.

Laat hem maar moeite doen voor mij en het contact van hem uitkomen... Dat is de afspraak die ik met mezelf kan maken op dit moment.

Ondertussen probeer ik het voor mezelf gezellig te maken en houd ik mijn ogen open want hij is niet de enige man op de wereld... Ik weet het, klinkt ontzettend fout, maar ik kan het gewoon niet anders. Op mijn manier neem ik dus al flinke afstand van hem.

Porc;

Als je ex niet aardig meer doet of al een ander heeft, kun je bijna niet anders dan dat accepteren.

Moppie;

Dat gedroom over die ex... Het zou verboden moeten worden. Dat wakker worden...

De laatste dagen gaat dat bij mij iets beter, maar ja, ik ben vrijdag nog naast hem wakker geworden... Ohhh! Ook niet normaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven