Allesregelende schoonzus
dinsdag 22 januari 2019 om 16:54
Oh ze mag van mij de eer hebben , zit ik echt niet mee hoor.
Het is gewoon dat op de voorgrond willen staan van haar.
Daar kan ik slecht tegen , alsof het zonder haar niks word.
Maar ja
dinsdag 22 januari 2019 om 16:56
Prima toch. Echt hoor, lekker laten klooien.
Mocht er ooit gezeur over komen kan je aangeven dat niemand wat doet omdat zij het naar zich toe trekt en niemand de ruimte geeft. Dus dat ze niet zo moet zeuren dan.
En verder met wat je aan het doen was, geen discussie aangaan.
dinsdag 22 januari 2019 om 16:57
Weet je..je hebt eigenlijk nog groot gelijk ook.
Ik wacht de volgende keer af...tot ze t zelf vraagt
dinsdag 22 januari 2019 om 16:59
Nee...dat kan ze ook beter niet doen ook...die zegt t haar dan wel even.sneeuwwitje80 schreef: ↑22-01-2019 15:21Wat doen de mannen tijdens deze partijtjes eigenlijk? Krijgt je man ook een dodelijke blikken toegeworpen door je schoonzus, omdat hij niks of te weinig doet.?
Die is niet bepaald op zijn mondje gevallen.
dinsdag 22 januari 2019 om 17:00
Je zou heel gemeen op iedere opmerking in de trant van ‘Ik heb zus en zo al allemaal geregeld’ kunnen reageren met “Ik had ook niets minder van jou verwacht” of “Oh nu pas? Dacht dat je dat vorige week al rond had”
Ik zou het zelf nooit doen uit angst dat ze ermee stopt, het lijkt mij een ideale schoonzus. Die gun ik het dan wel om te shinen of zichzelf te wentelen in een ‘Alles komt op mij neer” gevoel. Ik heb alleen schoonzussen met grootse visies en nul realiteitszin. Combineer dat met mijn onvermogen om zaken tijdig te organiseren en je kunt je onze familiedagjes en feestjes wel voorstellen
Ik zou het zelf nooit doen uit angst dat ze ermee stopt, het lijkt mij een ideale schoonzus. Die gun ik het dan wel om te shinen of zichzelf te wentelen in een ‘Alles komt op mij neer” gevoel. Ik heb alleen schoonzussen met grootse visies en nul realiteitszin. Combineer dat met mijn onvermogen om zaken tijdig te organiseren en je kunt je onze familiedagjes en feestjes wel voorstellen
dinsdag 22 januari 2019 om 17:00
dinsdag 22 januari 2019 om 17:06
viva-amber schreef: ↑22-01-2019 13:04Toch handig. Lekker achterover leunen en benadrukken dat zij het allemaal zo goed kan.
Haha ja doe ik ook. Kan ik lekker uitrusten van al die feestjes van mijn kant die ik moet regelen en hosten.
Vind het helemaal goed zo.
dinsdag 22 januari 2019 om 18:22
dinsdag 22 januari 2019 om 18:34
vrijdag 1 februari 2019 om 20:20
Het blijkt dus maar weer dat je voor ieder topic dat je schrijven wilt weer een andere nick moet aanmaken.
Hoe kinderachtig is het voor sommige van jullie , om iedere To te loepen of rond te neuzen wat ze nog meer op andere topics hebben gereageerd.
Dan ga ik mij toch maar weer afvragen ....heb je niks beters te doen ?
Wat doe je in godsnaam heel de dag...heb je geen leven ofzo...ben je in real live.. ook zo 'n roddeltante / buurvrouw wat alles en iedereen in de gaten houdt ???
Hoe kinderachtig is het voor sommige van jullie , om iedere To te loepen of rond te neuzen wat ze nog meer op andere topics hebben gereageerd.
Dan ga ik mij toch maar weer afvragen ....heb je niks beters te doen ?
Wat doe je in godsnaam heel de dag...heb je geen leven ofzo...ben je in real live.. ook zo 'n roddeltante / buurvrouw wat alles en iedereen in de gaten houdt ???