Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Ha meiden!

Even een update: met mij gaat alles goed, nu 22 weken alweer en hebben afgelopen week de screenings echo gehad. Alles was helemaal goed en gezond en functioneerde naar behoren! Wat een opluchting zeg... Daarnaast weten we nu ook wat het wordt, maar dit heb ik enkel op de prive groep van LGZW geplaatst (ivm privacy). Anyway, tis één van de twee geworden... Erg leuk om het nu te weten.

Verder wordt ik steeds inmobieler door bekkenpijn (instabiliteit), wat wel steeds vervelender wordt door de dagelijkse pijn en beperkingen. Ik lijk wel een oud wijf!

Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed! Volgens mij lopen jullie al bijna tegen je verlof aan!! Heerlijk man!

Ik zag laatst op het oktober topic dat watertje ook weer zwanger is en in oktober is uitgerekend? (Vergeef me als ik nu iemand door elkaar haal hoor).

Doeii doeii!
Haai Luaska, jeetje 22 weken alweer?!? wat gaat het snel zeg... Goed te horen dat alles lekker bij je gaat, ben wel een beetje nieuwgierig wat het wordt hoor, zelfde als wat ik krijg?

Hier de laatste loodjes ja en het is ook zwaar, dat had ik dus niet gedacht... maar het is echt pittig.

Ja, Watertje.. leuk he!!! Hou je ons een beetje op de hoogte?
Bloeddruk was iets lager.....145/88, nog aan de hoge kant, maar niet hoger geworden iig!! Weer zat er een spoortje eiwit in de urine, maar volgens de verloskundige te weinig om ons daar zorgen over te maken!! Aanstaande dinsdag weer voor controle. Als de bloeddruk niet stijgt, dan is er weinig aan de hand, maar wordt ie hoger, dan is er kans dat ik naar de gyneacoloog moet....laten we hopen van niet!!

Mocht me weer beter melden voor mijn werk, aangezien ik nog maar 2 dagen hoef te werken en dat het ivm verbouwing ook nog eens zittend werk is!!!! Maar moet het wel rustig aan doen en als ik me niet lekker voel, gelijk bellen!!

Al met al, een opluchting, haalde me al van alles in mijn hoofd!!
Hier trouwens ook zin in filet american, terwijl ik daar normaliter niet echt vaak naar taal..... Maar augurken, moet er niet aan denken!! Geen zure dingen, wel zoetigheid!! En ben momenteel verslaafd aan karnemelk, hmmmm das dan weer wel zuur..... maar kan bij het eten wel bijna een heel pak op!!

Vandaag word ik helemaal gek van het brandend maagzuur!!

Oh en ondanks het mooie weer een gat in de middag geslapen!! Maar erna nog ff heeeeeerlijk een bakje koffie in de tuin gedaan!! Heerlijk weertje!!
Netjenetje, fijn dat de bloeddruk niet verder is gestegen!!

Hou wel wat rust aan hoor.
He Luaska, fijn om weer even wat van je te horen. Inderdaad 22 weken alweer. Dat gaat echt snel!

Het lijkt trouwens wel of we zo snel mogelijk weer honderden pagina's willen vullen we zitten nu alweer op acht

Fijn weekend allemaal!!!
Ja, we gaan natuurlijk wel voor deel 3...

Jullie ook een heel fijn weekend.

Netjenetje, rustig he?
Rustig aan Netjenetje! En ik schok al van mijn 130/80 Gelukkig is hij niet verder gestegen

Leuk iets van je te horen Luaska. Spannend he die 20 wk echo... super dat alles goed is!!

Heerlijk weer he! Ik heb ook al lekker in de zon gezeten. Op de veranda uit de wind in de zon kan ik al in Tshirt zitten!

Zal zo even bloemetjes halen, heb echt de lentekriebels..

Gister met collega's wezen eten. Was super gezellig. Heb ook een paardenknuffel met muziekje gekregen en een bos bloemen. Erg lief. Zal ze nog missen die malle meiden Kan je al raden waar het trekkoortje zat? hihi erg om gelachen in ieder geval

Fijn weekeinde meiden en rustig aan allemaal he!
Netje, goed te horen dat je bloeddruk niet verder is gestegen en dat het eiwit in je urine niet echt zorgelijk is... ja rustig aan doen, is het enige dat je nu kan doen he....

chillllll ;)

Lief is bezig met het kamertje! joepie! wordt mooi hoor, maar meubels vullen de kamer goed!..zal snel foto plaatsen :-)

Kort nachtje, ik kan niet langer doorslapen dan tot 7 uur of zo, helaas... ga vanmiddag wel even liggen.

het is hier weer prachtig weer trouwens.

Schabolleke, meld jij je ook even?....
Goedemiddag dames.

Leuk zeg Elza. Hier staat het kamertje nog leeg (geen beebs er in) Ik ga nu iederre avond mijn bed in met het idee van morgen zou het wel eens kunnen gebeuren.

Wat een mooie buik foto's allemaal op prive.

Gezellig vwv. Lukt dat nog steeds paardrijden?

Over die mensen die klagen. Het is nooit goed. Somigge zijn te oud en bij mij heeft iemand gezegt dat ik nog te jong ben voor een tweeling. PARDON Volgens mij goed nieuws voor iedereen dit weekend.

Gisteren trouwens weer een hoop harde buiken gehad maar goed hoort er bij he.
Trouwens fien jij hebt ook een dikke buik zeg.

Op jouw vraag, buiten de harde buiken heel somsoefen weeen, steken onder in mijn buik en enorm moe heb ik nergens last van. Dus het valt denk ik wel mee.
Te jong voor een tweeling!! wie verzint zoiets.

Wie bepaalt de geschikte leeftijd om een kind te krijgen. Laat mensen toch gewoon lekker.

Als ik op mijn 18 zwanger wil worden laat me dan lekker en als ik 45 ben ook... zucht waar bemoeien mensen zich toch altijd mee...

Maar goed, veel te mooi weer om me druk over te maken. Ik heb heerlijk bloemen gekocht op de markt, mijn huisje is aan kant. En vandaag kreeg ik een polo shirtje binnen van LIEF wat ik besteld had (mijn vriend loopt eigenlijk in zijn vrije tijd altijd in een polo dus ik vond het voor zijn dochter ook wel gepast) Ik ben blij! Mijn autootje doet het weer nadat hij volledig was afgekeurd dus ik heb absoluut niets te klagen wat een heerlijk weekend

Leuk Vwv zo'n muziek paard hahahaha

En inderdaad prachtige buiken op prive. Ik ga zo nog even op mijn gemak kijken.
Ja vind ik ook maar goed mensen maar lekker laten praten.

Hier vanmiddag lekker met mijn broer schoonzus en de kinderen in de tuin gezeten heerlijk zo uit de wind.

Op dit moment heeft als ik het goed heb zoon het druk een van hun voel ik behoorlijk goed nu. (gelukkig)
Goedemorgen!

Allemaal een lekker zaterdag gehad? heerlijk weertje he!

Candy wat superspannend dat je elke moment kan geen gebeuren he! maar je bent er klaar voor toch?.. jij bent vast de eerste die haar kleintjes in de bedjes heeft ;) hoewel... Fien gaat idd ook hard!

Oh ja. laat de mensen maar praten, en toch.... raakt het me steeds weer als ze beginnen over de leeftijd. Terwijl ik het juist super vind dat dit mij nog gegeven is (klinkt dit heel sentimenteel?)

Kamertje is klaar!!! het is zoooo mooi geworden, nu nog de bugaboo in elkaar want die staat nu nog in delen opgeslagen in het kamertjes en das rommelig.

Moet eerst nog de jeansstof ervan een paar keer wassen tegen het afgeven, maar oooo kamertje is zo cute!!! toen het klaar was stonden we daar even met tranen in ons ogen.. :-) vandaag plaats ik een foto.

Verder een mooie grote kamerplant gehaald, app wordt steeds mooier en huizelijker zo.

Nog even en ik kan zeggen dat ik er helemaal klaar voor ben! haha... Oh nee, wiegje; hoorde van Prenatal dat en matrasje zeker 6 weken duurt, ahum.. dan ben ik dus uitgerekend, dus hier is wat snelheid geboden geloof ik.

Gisteravond lekker samen uit eten geweest, kep mooi een glaasje champagne genomen hoor!

Leuk, polootje van LIEF! ik ga toch ook maar eens kijken.. had vrijdag nog 2 boxpakjes gekocht in maatje 50, toch wel heel makkelijk voor het begin...

Dames, fijne dag!!
Goedemorgen dames.

Jahoor Elza ik ben er klaar voor. Fien gaat indd hard zeg hahaha.

Leuk dat de kamer klaar is Elza. Ik zal snel eens kijken op prive. Mischien als je belt naar prenatal dat het echt haast heeft willen ze hem mischien wel eerder sturen.?. Ik heb geen idee.
Goed te horen Candy, het liefst nog even wachten natuurlijk ;)

Vanmorgen besefte ik dat ik precies over 6 weken ben uitgerekend ... toch weer een raar idee, tijd gaat zo snel!

Ik heb ook gekeken op internet en er zijn leveranciers die het sneller leveren, probleem is alleen dat het matrasje een beetje een zandlopermodel moet hebben, nou we gaan eerst de maten van het oude matrasje maar eens opnemen en dan eens rondshoppen. Ik heb liever niet dat ze op het oude matrasje ligt... geen fijn idee!!
hi there!

zooo ik ben helemaal in de verlof-mood, heerlijk vooruitzicht dat ik de komende weken lekker kan aanrommelen in huis, zoon lekker naar creche, slaapjes doen, rondlummelen in de babykamer. ach ja, ik vergeet voor de makkelijkheid maar even dat er nog een moeder is die 24 april gaat verhuizen en waar nog een hoop voor geregeld moet worden

afscheid vrijdag was leuk, had een zwik paaseitjes in een snoeppot geknald en iedereen kwam in de loop van mijn werkdag even binnenlopen, kletspraatje, eitje erbij, gezellig.

nog een grote bos bloemen van mijn afdeling gekregen en vaak te horen gekregen dat ze me gaan missen (toch wel leuk want werk er pas een jaartje)

de babykamer is nu ook af, tis alleen nog even wachten op de gordijnen die ik net vrijdag heb besteld. maar vind het nu al mooi, schommelstoel staat er nu ook, leuke kussentjes erbij gekocht. ook de box staat sinds vandaag beneden en man wil volgende week het bed al de hoogte inknallen. klaar is maar weerr klaar toch!

het wordt wel echt nu he? hier ook nog (theoretisch dan) 6 weken te gaan.......

verder nog leuk nieuws want als alles goed gaat wordt ik voor het eerst in mijn leven TANTE! schoonzus is net zwanger dus nog wel spannend (helemaal omdat haar 1e kindje halverwege de zs dood is geboren) maar als alles goed gaat wordt rond zoons verjaardag ons neefje of nichtje geboren.............dus 2 beebies in 1 jaar tijd erbij inde familie, gezellig!

fien en candy, bij jullie begin ik het spannend te vinden. dames, geven we ze al medplicht????

jullie zullen ongetwijfeld de eersten zijn maar wie er daarna gaat volgen?????? leukkkkkkkkk!!! zo nu even snel boven dweilen (de mannen zijn even de hort op) en daarna HET ZONNETJE in, I LOVE IT!!!
Ha Chicaa.....

ZO jij klinkt lekker opgewekt! Heerlijk joh... houden zo.

Verlof al begonnen, ik nog een weekje (met wat kortere dagen hoor) en dan mag ik ook, joepie! hoewel ik het toch ook een beetje eng vind..

Leuk van je schoonzus, wat een vreselijk verhaal over 1e kindje maar dit keer gaat het natuurlijk goed en ja; straks een leeftijdgenootje voor je kleinste erbij, helemaal leuk!

Geniet van het zonnetje, ik hoop dat wij straks ook nog even op balkon kunnen ztten, vind het een beetje veel wind..

Oh en zet jij ook een foto van het kamertje op prive? ;)
Jij klinkt inderdaad opgewekt chicaa. Komt denk ik door het weer heerlijk zeg.

Wat naar zeg van je schoonzus met het 1e kind. Maar gefeliciteerd he. Het is echt heerlijk om tante te zijn hahaha.

Ik liep net even langs de baby kamer en ik keek even in de bedjes, jeetje zeg ik kreeg gewon tranen in mijn ogen. Het idee dat daar dalijk onze kinderen in slapen is gewoon geweldig. Hebben julie dat ook dat het allemaal ineens zo heel erg dicht bij lijkt maar ook heel onwerkelijk?
Hallo allemaal,

Hier even een ego-berichtje. Ben gisteravond thuis gekomen uit Bremen (wat wel heel leuk en gezellig was en vreselijk mooi judo gezien), maar zit er nu een beetje doorheen. Kreeg onderweg naar huis te horen dat mijn moeder was opgenomen in het ziekenhuis. Ze was nl. nog steeds niet opgeknapt en nu was ze al zo lang aan de diarree dat haar kalium gehalte tot gevaarlijk laag was gezakt en ze nu dus aan het infuus moest. Nu moest ik vandaag eerst naar mijn dochter kijken in Beverwijk en ga dus zo op bezoek bij mijn moeder. Zit hier nu zonder de kids, mijn huis is een puinhoop en ik heb geen tijd en puf om op te ruimen..!!!

Maar ja... we gaan zo maar even op bezoek en dan kijk ik of ik nog iets uit mijn handen kan krijgen en ga er vanavond echt vroeg in...!!!!
Jeetje midejo een dikke voor jouw.
Jee Midejo, het zit je niet echt mee de laatste tijd ! Zou eigenlijk lekker zijn als je met verlof zou kunnen nu, dan heb je ff meer tijd voor dit soort dingen...

Netje, fijn dat je bloeddruk niet verder is gestegen.

Chicaa, heerlijk hé verlof !! Voelt wel ontspannend moet ik zeggen dat ik morgen niks MOET !

Elza, super dat het kamertje af is....ben erug benieuwd hoor naar de foto's !

Tsja, het komt zeker dichtbij hé nu...nog 6 weken....wat is dat nou?

Wij liepen net in het bos en ik ben daar echt een bezienswaardigheid volgens mij....met die dikke toeter vooruit.

Gek, kinderwagens zie je genoeg, maar (hoog)zwangere vrouwen ?

Die sluiten zich de laatste weken zeker allemaal op ofzo ?

Ik vond het wel pittig, hebben bijna anderhalf uur gelopen en halverwege nog wat gedronken in het pannekoekenhuis...maar had niet megaveel energie.

Gisteren ook een drukke dag....was mee naar de voetbal en ruim anderhalf uur langs het veld gestaan en daarna ook nog tijdje in het zonnetje....

Alleen maar weer erg prettige bevallingsverhalen gehoord van de overige meiden die er ook waren....en die zijn altijd welkom...

Daarna nog hapje gegeten met nog een stel en vervolgens weer niet voor 3 uur vannacht in slaap gevallen...heel irritant !!

Net nog binnen in ons nieuwe huis geweest.....bij toeval. We reden voorbij toen we naar het bos gingen..ff klein stukje omgereden om te kijken of het al leeg stond. Stond die jongen (bewoner) buiten (was zijn 2 katten aan het vangen) en vroeg of we ff binnen wilden kijken want het was inderdaad leeg.

Gek hoor....helemaal leeg maar nog steeds geen sleutel....wel ff alles goed op kunnen nemen en slik...moet toch echt veel meer geschilderd worden dan we dachten....toch wel alles eigenlijk en dat wil zeggen, van 3 etages alle kamers.....

We schilderen niet zelf dus dat is het probleem niet maar weet niet hoe snel mijn broer alles geschilderd kan hebben....op zich willen we volgend weekend zoveel mogelijk spullen over hebben...maar niet zo dat alles straks in de weg staat met schilderen natuurlijk.....morgen maar even bellen of broertje vrijdag al kan beginnen in plaats van zaterdag

Op zolder stonden nog een stuk of 20 verhuisdozen en die had ie ook niet meer nodig dus hebben we ook ingeladen

Dus ga van de week maar langzamerhand beginnen met inpakken..
Jeetje Midejo

Sterkte met je moeder!

Hier inderdaad lekker vrolijke berichten over verlof. Hier staat de pet netzo, heerlijk!! Kan lekker doen waar ik zin in heb en mijn rust nemen als mijn lichaam erom vraagt.

Guppy is erg druk en hubby kan nu ook echt op elk gewenst moment met de kleine spelen. Als hij dat 's avonds nu even een half uurtje doet, blijft de kleine de nacht rustig!

Net bij de jury in een hokje gezeten om commentaar te schrijven. Was wel erg grappig, zij is nu 29 weken en ik 34. Dus zaten we eigenlijk met zijn 4ren in het hokje

Lekker dat het kamertje klaar is Elza!

Wat heb je dan een eind gelopen inderdaad Sanne! We lekker met dit weer. Al is het kouder als gister.

Ik zit de gehele tijd te twijfelen om het paard wel/ niet op te gaan. Ik wil wel, maar vraag me een beetje af waarom.. Het heeft eigenlijk niet zoveel zin meer, moet straks toch een tijd stoppen...
Ik was best tevreden over de gehoorzaamheid van onze honden, maar als ik dit zie

http://www.youtube.com/watch?v=39ztdJztmUg

Echt gaaf!
Oh jee Midejo!! het zit je idd niet mee zeg.,, BAH! Kan me voorstellen dat je behoorlijk uit het veld geslagen bent. Sterkte meid!

Sanne, dat is altijd zo, huis leeg en je ziet pas dat er meer geschilderd moet worden. We waren net even in het oude app en daar is het net zo!! Gaan volgende week zaterdag even wat muurtjes witten en beetje schoonmaken, want ik hoop toch wel op meerdere bezichtigingen!

Heb je nog een ei gelegd over de verhuur van jouw app?

VwV wat leuk dat je man met de kleine kan spelen!!! helemaal lief he, dat contact.

Candy, dat hadden wij nou ook, kamertje is klaar en dan is alles zo dichtbij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven