Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Helemi! Tjonge..... wat een wonderdokter, die osteopaat.. ben erg onder de indruk!
Helemi, wat fijn zeg dat jullie zo'n goede nacht achter de rug hebben. Wat je zegt: dat kunnen ze je niet meer afpakken!

Vind trouwens dat je superpositief overkomt, goed hoor!

Wanneer is nou je volgende afspraak bij de osteopaat?

Elza, ik had afgelopen week nacontrole bij de verloskundige. Zij gaf aan dat je menstruatie als je borstvoeding geeft tussen de 6 weken en de 6 maanden na de bevalling op gang gaat komen. Maar zoals je het omschrijft lijkt het bij jou toch wel of je ongesteld bent... Hier trouwens nog iemand die de floradix vergeet. Vergeet trouwens ook de vitamine D en K voor de kleine wel eens een dagje.... oeps.

Nou, ga afsluiten. Wij gaan zo eens even naar buiten met de kinderen, even lekker van het mooie weertje genieten! Iedereen veel plezier en tot snel.
Hihi Kaatje, ik vergeet die vitamenes voor Pukkie ook wel eens een dagje hoor.. ben blij dat ik niet de enige ben. Nou... volgens mij worden ze daar niet minder van..
Hier ik ff snel.....krijg straks weer visite en gaan lekker bbqen....heb mezelf daarnet heerlijk verwend met leuke schoenen en een tas vol met kleren....had ik wel verdiend vond ik zelf Ik had 6 dingen uit het rek getrokken waarvan ik dacht dat het leuk was en ook leuk stond (want dat is nu meer het probleem) en ik heb alles genomen.

Voor Tess nog wat rompers bij de Hema en cadeautjes voor mijn neefje die morgen 4 wordt en een nieuwe digitale camera voor vriend zijn vaderdag...

Dus ik ben goed geslaagd !

Ik heb dus wel wat spierpijn maar vind het nog meevallen. Vanmorgen weer wat oefeningen gedaan en nu voel ik weer waar mijn spieren zitten hoor....heerlijk !

Dat onrustige drinken heeft Tess ook. Meestal zit ze ook een soort van te grommen en laat dan heel fel los en pakt de tepel dan weer met dezelfde felheid...heel maf gezicht...soms als ze net gedronken heeft zit ze ook met haar hoofd te slaan op mijn borst...zoekt ze weer mijn tepel....is ze dus heel onrustig...

Soms zie ik de melk stromen dus ze zou genoeg voeding moeten krijgen...misschien duurt het haar te lang voordat het op gang komt ofzo.

Doggie en Helemi, fijn dat jullie een lekkere nacht gehad hebben..hoop dat het zo doorzet voor jullie.

Vitamines worden hier ook vaak vergeten....lig ik ook niet wakker van....die vitamine D vind Tess trouwens heel erg lekker...ze blijft aan het lepeltje likken.

Voor mezelf heb ik ook dat floradix maar nadat kraamzorg weg is denk ik er niet meer aan....

Slik wel van die kauwtabletten multivitamines....mee begonnen toen ik zo moe was een paar weken geleden.

Oh visite komt....fijn weekend nog !
Hier hoef je helemaal geen vitamines te geven (ik heb ze wel in huis vanuit nl.....) dus het zal inderdaad wel loslopen!

Guusje en Elza, hier precies hetzelfde met Tess vannacht! las het net voor aan manlief (die nu even thuis is voor het weekend). Zo toevallig! Ik vind het echt fijn om te lezen dat meer mensen hetzelfde hebben..... !

Nu ligt ze na haar badje heerlijk te pitten in haar bedje boven met een super cute jurkje.... heb wat foto's gemaakt.

Elza, lijkt me wel snel inderdaad al ongesteld! maar theoretisch zou het kunnen denk ik.

Doggie, wat fijn dat je zo lekker hebt geslapen! En tim ook. heerlijk hoor.

helemi ook zo'n lekkere dag gehad. Ik hoop voor je dat het zo doorgaat.

snok, NY!! had ik nog niet op gereageerd. Leuk zeg. met/zonder binck? manlief/moeder/vriendin??? moeten we wel even afspreken voor een koffietje of wijntje!!!

suzzel wat vervelend zeg die krampen!

hememi je het is baby acne, er zijn er meer die het hebben. Het verschilt ook erg van dag tot dag. Vandaag viel het erg mee, gisteren zag het er niet uit.

Ik heb vandaag een van mijn oude rokjes aan weer! zo fijn. En een nieuw hempje wat ik van de week even hier inde buurt had gescoord.... Voel me meteen weer een stuk normaler.

Er stak trouwens al een tijdje wat wits uit mijn litteken ik dacht dat het een stukje vel was. Zat ik er een beetje aan vanochtend na de douche, trok ik er toch een wit draadje uit!!! zo raar het waren oplosbare hechtingen. Nou ja nu ziet alles er keurig uit. Ook fijn weer dat je alles kan zien vinden jullie niet? netjes scheren..........

Ik ga even een lekkere koffie verkeerd maken en me opmaken.

fijne dag!
Hippie> zo'n ervaring met een oplosbare hechting had ik ook, maar dan van onderen! Lekker he!

Sanne> lekker bbq én nieuwe kleren! Ik wil oohook.

Kaatje> Ik vergat de vitamines ook vaak en omdat Tirza er ook kramp van lijkt te krijgen ben ik maar gestopt. Volgens mij zijn wij ook allemaal groot geworden zonder vitamines. Het zal wel loslopen he...

Helemi> Moet je nou nog terug naar de osteopaat? Wanneer? Wel fijn dat Ishan in ieder geval een goede dag heeft! Geniet er van!

VWV> Lekker dat het rijden zo goed gaat! Ik ga er morgen weer op als het even meezit. Dan heeft ze genoeg rust gehad na de osteopaat. Ben benieuwd... Het lukt jou in ieder geval goed om je af en toe los te rukken van Daisy dus! Is ze nu wel rustiger overdag? Of huilt ze nog steeds veel?

Elza> Lijkt mij ook snel, dat je ongesteld bent. Je geeft ook BV toch? Je schijnt ook ineens nog te kunnen vloeien. Irritant wel lijkt me. Hier nog niets hoor, na 8 weken.

Nou, ik ben al twee dagen chagrijnig en huilerig. Weet niet wat het is. Voel mezelf erg zielig, terwijl het meisje toch echt goed haar best doet. En om het nog allemaal wat erger te maken dacht ik lekker het weekend samen met manlief te zijn en dus misschien even wat voor mezelf te kunnen doen, maar nu belde zijn moeder vanochtend dat het toch niet goed ging met zijn vader dus die zijn alweer de hele dag in het VU. Bleh! Hoop dat alles goed is én dat ik niet weer de hele avond alleen zit hier... Trek dat op de een of andere manier ff niet zo.
Hier even snel... ga lekker biefstuk eten bij mijn moeder (mag natuurlijk weer medium).

Helemi... fijn dat het nu een stuk beter gaat en over borstvoeding geven in het openbaar. Heb net heerlijk op een terrasje zitten voeden. Ik hou dan wel een beetje rekening met mijn shirtje, dat ik die niet helemaal omhoog hoef te doen, maar dat ik mijn shirtje van bovenaf omlaag kan doen. Volgens mij zijn er niet veel mensen die zich daar aan storen. Nog nooit gemerkt in ieder geval..!!!
Ga ff nieuw deel aanmaken....ga ik daarna reageren
Sanne, lekker he, nieuwe kleertjes shoppen!! en bbq zalig!!! helemaal gezellig dus in je nieuwe outfit.

Hippie, bj jou dus ook?? heb jij enig idee waarom ze dat onrustige drinken doen? Oh een hechting eruit getrokken? Maar die zitten toch helemaal in je buik?! Wat fijn trouwens dat je je kleding weer past, ik sta (als Joy dat goed vindt) ook bijna dagelijks weer wat dingen door te passen ;) Pas al een tijd mijn favo jeans en dat maakt me zo blij.

Ik denk ook niet dat ik ongesteld ben geworden, maar het voelde echt zo, in combi met hoe ik me gisteren voelde; belabberd en als een dweil -> heb ik altijd op die manier op de dag dat ik het moet worden.

RR wat is er dan met je? voel je je een beetje opgesloten? In dat geval; let's shak hands.. hier net zo. Zit nu lekker in de zon op het balkon maar de hele dag de deur niet uitgeweest.

Joy was zo hangerig en huilerig, wilde niet slapen. Ben ik al uren mee bezig en nu is ze eindelijk stil.. shit... dan wordt het waarschijnlijk vannacht weer bingo want zo ging het gisteren ook en vriend is vanmorgen naar schotland gevlogen..

Ik heb nog de puckababy geprobeerd, geen succes.. huilen.. en net toe ik haar na de voeding terug in bedje wilde leggen begon ze direct te huilen en de paniek straalde uit haar oogjes. die dacht natuurlijk dat haar moeder haar weer in die dwangbuis ging proppen. Nou nee hoor... zieluuuuuug!!!

Midejo, lekkerrrrr biefstuk! geniet er maar van! en dat voeden in openbaar, ik denk niet dat ik me daar ooit ok bij zal voelen met die cup E. Maar het maakt je leven wel een stuk makkelijker!!
Voordat we deze kwijt zijn, kan iemand nog eens die site waar je haken voor de bugaboo om tassen aan te hangen geven?

Ik kan het niet meer vinden!!
DAMES ER IS EEN NIEUW DEEL....

ZIE UITGEREKEND MEI 2009 DEEL 3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven