Een jaar verder en nog niet zwanger

05-01-2019 08:20 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Inmiddels meer dan een jaar verder en nog steeds zijn we niet zwanger. Er zijn meerdere topics over zie ik, maar deze dames schrijven al langer samen. En hebben samen al heel wat besproken/meegemaakt.
Zijn er toevallig nog meer dames die hier hun “ei” over kwijt willen? Of gewoon gezellig willen kletsen?

Groetjes
Ja hè, daarom.. ik geloof dat ik liever de teleurstelling heb in de vorm van menstruatie dan een negatieve test :)
Ineens kon ik toch niet meer wachten, geen zin meer in spanning en dan weer een slechte uitslag.
Maar wat zegt de test nu?? Is dit een streepje?! o_o

https://www.mupload.nl/img/7w2od4s2707ce.jpg
Waaaaaaaaaaaaaaaaah dit is een duidelijke!!!!

Gefeliciteerd!!
Ja vind je?
Ik heb het ongeveer bij elke lamp bekeken gisteravond omdat ik hem zo vaag vond.. :hihi:
Test van vanochtend nog elnet zo licht van kleur.

Wauw, dit had ik dus totaal niet meer verwacht!
Nu maar hopen dat het blijft plakken :lol:

Jongens, hou moed! Steeds was er op het forum (in een andere groep) iemand zwanger.. dan was ik wel blij voor diegene, maar zelf extra verdrietig of teleurgesteld. Misschien herkennen jullie dat wel.
Geduld is misschien toch echt een schone zaak :A:
Ik gun het jullie ook van harte!
:heart:
Dat heb ik ook altijd. Iedereen wordt zwanger in de andere groepen.

Kun je het al bevatten?

Hier is mijn menstruatie doorgebroken helaas :(
Hoi dames!

Hoe is het met jullie? Vorderingen?

Mijn prille zwangerschap gaat eindigen in een miskraam helaas :(
Heb ongeveer een week in spanning gezeten, er werd rekening gehpuden met een buitenbaarmoeerlijke zwangerschap.. gelukkig niet het geval.
Het vruchtzakje was goed te zien, maar helaas geen vruchtje er in. Nu de miskraam afwachten en hopelijk dan weer snel een nieuwe kans!
Oh Caatje nee! Wat vervelend...hoe gaat ie nu?
Erg opgelucht dat het niet buitenbaarmoederlijk is! (Want dat kan aardig heftige gevolgen hebben)
Maar de miskraam is tot nu toe nog niet op gang gekomen, geduldig afwachten dus :A:

Hoe gaat het met jou Leeuw?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven