Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

donderdag 24 januari 2019 om 22:56

donderdag 24 januari 2019 om 23:10
Ik doe nog even in t wit..
Nou, Heins dagje uit is begonnen, de route wordt op het laatste moment gewijzigd en in ruil voor geld verteld Daan dit aan Ludo.
Lucas wordt krijgt een injectie met een of ander spulletje waar hij van omvalt. Hij wordt vervolgens in het vloerkleed gerold (geen woorden voor). Het busje met Janine erin, die een of ander kruidentabletje (gekocht via internet) in haar medaillon heeft gestopt rijd achter het busje aan waar Hein in zit. Eerder op de parkeerplaats had ze al geveld met de notaris dat ze brieven opgestuurd heeft welke aan haar kinderen moeten worden gegeven na haar overlijden.
Afijn, opeens verschijnt daar een auto met gewapende mannen en bivakmutjes welke Hein en Janine meenemen. Op het laatst zie je hoe Lucas halfgaar de deur van "het paleis" binnenvalt. Lucas is dus weer terug, Janine daarentegen niet..
Nou, Heins dagje uit is begonnen, de route wordt op het laatste moment gewijzigd en in ruil voor geld verteld Daan dit aan Ludo.
Lucas wordt krijgt een injectie met een of ander spulletje waar hij van omvalt. Hij wordt vervolgens in het vloerkleed gerold (geen woorden voor). Het busje met Janine erin, die een of ander kruidentabletje (gekocht via internet) in haar medaillon heeft gestopt rijd achter het busje aan waar Hein in zit. Eerder op de parkeerplaats had ze al geveld met de notaris dat ze brieven opgestuurd heeft welke aan haar kinderen moeten worden gegeven na haar overlijden.
Afijn, opeens verschijnt daar een auto met gewapende mannen en bivakmutjes welke Hein en Janine meenemen. Op het laatst zie je hoe Lucas halfgaar de deur van "het paleis" binnenvalt. Lucas is dus weer terug, Janine daarentegen niet..

vrijdag 25 januari 2019 om 15:52
Dat viel mij ook op ja! En dat wil wat zeggen, want ik merk het nooit als mensen slecht acteren.watdachtjehiervan schreef: ↑25-01-2019 07:18Ik zag gisteren na lange tijd weer een stukje van gtst. Die vrouw met die rode krullen acteert echt heel slecht!!!!!!

Kan iemand mij misschien uitleggen wat nou precies de grap met Daan was? Ik dacht 'Nu komt er heel wat', is ie alleen maar verkleed als bouwvakker (zo'n helm en gereedschapsriem heb je natuurlijk in huis liggen).

vrijdag 25 januari 2019 om 19:43
Nee natuurlijk niet in huis, zoiets bewaar je in de schuur.Chocopinda schreef: ↑25-01-2019 15:52Dat viel mij ook op ja! En dat wil wat zeggen, want ik merk het nooit als mensen slecht acteren.![]()
Kan iemand mij misschien uitleggen wat nou precies de grap met Daan was? Ik dacht 'Nu komt er heel wat', is ie alleen maar verkleed als bouwvakker (zo'n helm en gereedschapsriem heb je natuurlijk in huis liggen).

woensdag 30 januari 2019 om 12:37
Zelfs 2 huwelijken.daenerys79 schreef: ↑30-01-2019 10:50nou mensen, er komt weer een huwelijk aan. Zouden ze dit weer rekken tot de zomercliff?

woensdag 30 januari 2019 om 12:53
Ah nee toch, van wie? Lucas en Flo?
woensdag 30 januari 2019 om 12:59
Lijkt me heerlijk

woensdag 30 januari 2019 om 17:02