Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

vrijdag 18 januari 2019 om 20:31
Ik durfde niet te kijken. Hadden ze ook wel even kunnen laten weten dat dit de échte wintercliff was.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

vrijdag 18 januari 2019 om 20:48
Lukas denk ik. Ik herkende hem niet maar iemand had een verrassing voor hem en hij dacht dat het Flo was. Waarschijnlijk niet dus.

vrijdag 18 januari 2019 om 20:48
Calamitycat schreef: ↑18-01-2019 20:31Ik durfde niet te kijken. Hadden ze ook wel even kunnen laten weten dat dit de échte wintercliff was.

vrijdag 18 januari 2019 om 21:02
vrijdag 18 januari 2019 om 21:19
Is lucas idd dacht ik te zien. En tjonge jonge veel seks vandaag nou ja pogingen daartoe. Laura heeft Anton wel al goed door met zijn geile blikken.
Overigens denken wij (man en ik) dat die nieuwe vrouw (naam kwijt) niet kan lezen.
Ik dacht ook dat Marc weer ging wieberen en vond dat ook terecht want hij hoort er idd niet bij maar goed toen kwam hij blijkbaar weer terug.
Snap wel dat Q klaar is met Lana trouwens dat ging wel erg ver wat ze deed.
Overigens denken wij (man en ik) dat die nieuwe vrouw (naam kwijt) niet kan lezen.
Ik dacht ook dat Marc weer ging wieberen en vond dat ook terecht want hij hoort er idd niet bij maar goed toen kwam hij blijkbaar weer terug.
Snap wel dat Q klaar is met Lana trouwens dat ging wel erg ver wat ze deed.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 18 januari 2019 om 22:08
Volgens mij het eerste. En ik ben ook ff kwijt waar Flo is gebleven. Het was wel weer erg doorzichtig 'oh een verrassing, vast van Flo'. Ja hoor, het was toch bekend dat 'De Beer' met iemand samenwerkte...?

zaterdag 19 januari 2019 om 23:09
Het ligt er inderdaad wel erg dik bovenop.
En waar Flo ook is, ik hoop dat hij daar blijft.
Ik vind Daan leuk.
Als ik honderd jaar jonger zou zijn, zou ik bij de uitgang van de studio gaan staan

maandag 21 januari 2019 om 20:34
Ik vind Daan ook wel een leuk jong knulleke. Hij trekt oude vrouwen aan.

dinsdag 22 januari 2019 om 13:14
In het wit:
Nee niet echt, het is best een saaie week. Lucas zit nog steeds gevangen. Hij schreef een brief en smeekte de bewaarders deze te versturen maar dat deden ze niet. Vervolgens heeft Lucas een vork (van het avondeten) achterovergedrukt en in een kast of tafel een liefdesverklaring aan Flo gekerfd. Flo is trouwens weer terug uit Scandinavië en is ook heel bezorgd. Ludo heeft een eigen plan bedacht om Hein, tijdens zijn vrije dag, te onderscheppen en om dan op geheel eigen wijze de waarheid uit het te krijgen. Mark weet hiervan maar die heeft volgens mij weer zijn eigen wraakplan wbt de dood van Marieke.
Verder heeft Amir Sjors ten huwelijk gevraagd tijdens een oppassessie. Ze heeft ja gezegd. Ik vind die verhaallijn trouwens heel irriterend en ik sta voor het eerst achter Bing. Amir noemt Max continu Ravie, Sjors noemt hem Raffie. Heel ergerlijk. Hij is een donor die duidelijk zijn plek niet kent.
Lana en Q, die nog steeds niet in New York zit, hebben een moeizame omgang. Kimberly, JoJo en Rover proberen te bemiddelen. Wanneer Lana besluit om zelf te proberen het goed te maken in Boks, ziet ze hoe Q met een ander meisje staat te zoenen.

woensdag 23 januari 2019 om 09:23