NIET-groepje
zondag 22 maart 2009 om 12:21
Ik kan me die dag nog zo goed herinneren...de hele dag in Hoog-Catharijne hangen, in mijn Paul Young shirtje...
Liedjes zingen met de fans voor de ingang van Vredenburg.
En iets wat nu nooit meer zou gebeuren: Paul Young kwam gewoon door dezelfde ingang als waar wij zaten te zingen naar binnen!! Rennen toen de zaal openging om vooraan te staan...
2 Uur lang in hypnose naar die mooie man kijken in extase en meegalmen.....
En daarna huilen omdat het zooooo moooooi was
Brieven schrijven met mensen die we daar ontmoet hadden om afdrukjes van foto's uit te wisselen....
Leuke tijd!
Liedjes zingen met de fans voor de ingang van Vredenburg.
En iets wat nu nooit meer zou gebeuren: Paul Young kwam gewoon door dezelfde ingang als waar wij zaten te zingen naar binnen!! Rennen toen de zaal openging om vooraan te staan...
2 Uur lang in hypnose naar die mooie man kijken in extase en meegalmen.....
En daarna huilen omdat het zooooo moooooi was
Brieven schrijven met mensen die we daar ontmoet hadden om afdrukjes van foto's uit te wisselen....
Leuke tijd!
zondag 22 maart 2009 om 12:23
zondag 22 maart 2009 om 12:33
quote:Marels schreef op 22 maart 2009 @ 12:23:
Ah, ik ben twee jaar later geloof ik in de Arena geweest, en het jaar ervoor in Gent.
Was de jouwe niet in 97 dan? Ik meen mij te herinneren dat de mijne 98 en 99 waren.....
Omdat ik een krap jaar na de Backstreet Boys drie dagen op Pinkpop zat Ja klopt! Ik zat idd ook het jaar daarna op Pinkpop geloof ik...was dat de pinkpop met de pumpkins, anouk, the verve?
Ah, ik ben twee jaar later geloof ik in de Arena geweest, en het jaar ervoor in Gent.
Was de jouwe niet in 97 dan? Ik meen mij te herinneren dat de mijne 98 en 99 waren.....
Omdat ik een krap jaar na de Backstreet Boys drie dagen op Pinkpop zat Ja klopt! Ik zat idd ook het jaar daarna op Pinkpop geloof ik...was dat de pinkpop met de pumpkins, anouk, the verve?
zondag 22 maart 2009 om 14:51
zoiets ja. Sunzoon was al vroeg, maar dit is echt vroeg als t zo is. tekenen zijn er wel: huilen, andere poep, kwijlen, kauwen, verhoging etc. O ja, en een zichtbaar en voelbaar wit puntje op de plek waar zijn ondertandje door gaat komen. Dus.
Ik wil dat helemaal nog niet een tand, met tanden is het geen zuigeling meer, en ik wil dat ie nog even zuigeling blijft
Ik wil dat helemaal nog niet een tand, met tanden is het geen zuigeling meer, en ik wil dat ie nog even zuigeling blijft