Na een jaar nog niet zwanger
zondag 1 juli 2018 om 11:23
Hallo meiden,
Ik ben 28 en mijn man 34. We proberen al bijna een jaar zwanger te worden, maar helaas heeft het ons nog niet tot resultaat gebracht. Wie heeft dit probleem ook en wil samen elkaar steunen in deze topic.
Sept tot maart geprobeerd natuurlijk zonder plannen
Maart tot mei geprobeerd natuurlijk met plannen
Mei en juni geprobeerd met ovulatietesten
Volgende stap in juli, wil ik de zwemmers van mijn man laten controleren
Ik ben 28 en mijn man 34. We proberen al bijna een jaar zwanger te worden, maar helaas heeft het ons nog niet tot resultaat gebracht. Wie heeft dit probleem ook en wil samen elkaar steunen in deze topic.
Sept tot maart geprobeerd natuurlijk zonder plannen
Maart tot mei geprobeerd natuurlijk met plannen
Mei en juni geprobeerd met ovulatietesten
Volgende stap in juli, wil ik de zwemmers van mijn man laten controleren
| Naam | Leeftijd | Ronde | Manier |
|---|---|---|---|
| New_girl1990 | 28 | 11 | Zwanger, 18 juni |
| Cherryblossem | 27 | - | Ovulatietesten. Tempen |
| Phoebe-buffay | 35 | 19 | Regelmatig kleuren. Wacht op uitslag zh |
| Juffie89 | 28 | 3 | Zwanger, 23 mei |
| Suna | 28 | 15 | ovulatietesten en tempen |
| Foxie | 34 | 12 | IUI in natuurlijke cyclus |
| Positiefje | 33 | 14 | ovulatietesten, wacht op huisarts |
| Mamavaneenboefje | 28 | 9 | regelmatige cyclus |
| Linda101 | 33 | 15 | wacht op huisarts |
| Cin88 | 30 | 13 | fertiliteitsarts |
| Aardbei_1990 | 28 | 13 | ovulatie testen |
| Sunflower23 | 27 | 9 | regelmatige cyclus |
| Emili2004 | 32 | 11 | gyneacoloog |
anoniem_369915 wijzigde dit bericht op 25-11-2018 10:48
43.49% gewijzigd
dinsdag 22 januari 2019 om 15:24
Yes ik duim
. Mijn NOD is officieel morgen. Maar ik denk niet dat het raak is. Vorige maand voelde ik achteraf gezien aan alles dat ik wel degelijk zwanger was. Nu voel ik helemaal niets....dus op basis daarvan zou ik kunnen zeggen dat het niks is geworden dit keer...maarja je hoort zo vaak tegenstrijdige verhalen. Er is geen peil op te trekken. We gaan het zien!
vrijdag 25 januari 2019 om 07:19
Balen Cin88! Op naar de volgende ronde, ik hoop vol goede moed.
Ik zou donderdag dus ook ongesteld moeten worden. Dat gebeurde niet. Kan natuurlijk best een keer een dagje later zijn. Maar ik kon niet wachten dus maar getest vanmorgen. En: een heeeeeeel dun streepje!! Ik heb begrepen dat een heel dun streepje ook telt dus zwanger. Ik begin nu wel aan alles te twijfelen. Het is een test van het Kruidvat, van die goedkope. Daar staat: 5 min timen. Ik heb de stopwatch aangezet, maar mss 20 seconden nadat ik de test had afgenomen. Telt het dan wel...? Ik durf bijna niet te hopen, dus ik denk dat ik nog maar een test ga doen. Oooooh zou het echt?
Daarnaast zit ik ook te twijfelen: ik heb gister twee (kleine) glazen wijn gedronken. De rest van de week niets. Nu heb ik daar zo spijt van.... nou ja, vanavond bij een etentje hou ik het wel bij water.
Ik zou donderdag dus ook ongesteld moeten worden. Dat gebeurde niet. Kan natuurlijk best een keer een dagje later zijn. Maar ik kon niet wachten dus maar getest vanmorgen. En: een heeeeeeel dun streepje!! Ik heb begrepen dat een heel dun streepje ook telt dus zwanger. Ik begin nu wel aan alles te twijfelen. Het is een test van het Kruidvat, van die goedkope. Daar staat: 5 min timen. Ik heb de stopwatch aangezet, maar mss 20 seconden nadat ik de test had afgenomen. Telt het dan wel...? Ik durf bijna niet te hopen, dus ik denk dat ik nog maar een test ga doen. Oooooh zou het echt?
Daarnaast zit ik ook te twijfelen: ik heb gister twee (kleine) glazen wijn gedronken. De rest van de week niets. Nu heb ik daar zo spijt van.... nou ja, vanavond bij een etentje hou ik het wel bij water.
vrijdag 25 januari 2019 om 09:34
Ohh spannend luiwammes! Heb je een foto? Kunnen we meekijken
Gisteren was ik door krampen en bloedverlies ervan overtuigd dat ik aan het menstrueren ben. Het gekke is....De krampen hielden misschien 3 uurtjes aan en niet heel hevig (normaal gesproken een hele dag). Ik had 1 veeg helder bloedverlies en daarna was alles bruin. Nu heb ik amper bruinverlies. Dus ik dacht vanmorgen...laat ik toch maar een testje doen. Ook van de kruidvat. En ja hoor.... een streepje binnen de afleestijd. Maar die testen staan bekend om indroogstrepen dus ik weet het even niet meer. Wie kijkt mee?
Ander scenario, ik was, net zoals de vorige keer, wel zwanger en nu niet meer, alleen de vorige keer was ik 7 dagen ongesteld en nu amper. Stond net onder de douche en het viel me op dat mijn tepels ineens 3 schijven groter zijn....
Man man wat een onzekerheid
Ik heb gisteren de fertiliteitsarts gesproken. Maandag even bloedtestje doen toch maar.
http://nl.tinypic.com/r/aoxo9c/9
Gisteren was ik door krampen en bloedverlies ervan overtuigd dat ik aan het menstrueren ben. Het gekke is....De krampen hielden misschien 3 uurtjes aan en niet heel hevig (normaal gesproken een hele dag). Ik had 1 veeg helder bloedverlies en daarna was alles bruin. Nu heb ik amper bruinverlies. Dus ik dacht vanmorgen...laat ik toch maar een testje doen. Ook van de kruidvat. En ja hoor.... een streepje binnen de afleestijd. Maar die testen staan bekend om indroogstrepen dus ik weet het even niet meer. Wie kijkt mee?
Ander scenario, ik was, net zoals de vorige keer, wel zwanger en nu niet meer, alleen de vorige keer was ik 7 dagen ongesteld en nu amper. Stond net onder de douche en het viel me op dat mijn tepels ineens 3 schijven groter zijn....
Man man wat een onzekerheid
Ik heb gisteren de fertiliteitsarts gesproken. Maandag even bloedtestje doen toch maar.
http://nl.tinypic.com/r/aoxo9c/9
vrijdag 25 januari 2019 om 10:27
Oooohhh Cin wat spannend! Het zou echt heel goed kunnen hoor dat het toch raak is. Krampen kunnen ook betekenen dat je zwanger bent en bruinverlies is heel normaal. En die test, die zag er bij mij vanmorgen echt precies het zelfde uit!! Ik las dat ook van die indroogstrepen en wist het niet meer....
Nu net van Clearblue nog eentje en die streep is niet te missen!!!
Als ik jou was zou ik er gewoon nog eentje doen van een ander merk (cb bijvoorbeeld) en kijken wat daar dan uit komt. Ik hoop dat je hetzelfde ziet als ik.
Nu net van Clearblue nog eentje en die streep is niet te missen!!!
Als ik jou was zou ik er gewoon nog eentje doen van een ander merk (cb bijvoorbeeld) en kijken wat daar dan uit komt. Ik hoop dat je hetzelfde ziet als ik.
vrijdag 25 januari 2019 om 12:53
vrijdag 25 januari 2019 om 13:19
Ik kan het me voorstellen, Cin, na die test vorige maand.... vorige maand is voor mij ook een beetje gek verlopen met 6 dagen overtijd terwijl ik zo regelmatig ongesteld ben. Ik kan het nog nauwelijks bevatten. Ik heb vanmorgen nog niets uit mn handen gekregen op mn werk. Ik ga duimen voor ons allebei!!!
zaterdag 26 januari 2019 om 10:38
Hi dames.
Helaas denk ik dat het niks is of toch vroeg mis gegaan. Vannacht werd ik wakker door een aantal klachten. (Ik ben enorm allergisch). Ik ben naar de wc gegaan en zag toen dat de ongesteldheid doorgezet heeft. Test erna was ook negatief. Ik ga maandag nog bloed prikken maar daar zal denk ik niets meer uit komen.
Helaas denk ik dat het niks is of toch vroeg mis gegaan. Vannacht werd ik wakker door een aantal klachten. (Ik ben enorm allergisch). Ik ben naar de wc gegaan en zag toen dat de ongesteldheid doorgezet heeft. Test erna was ook negatief. Ik ga maandag nog bloed prikken maar daar zal denk ik niets meer uit komen.
zondag 27 januari 2019 om 09:11
Dankjewel. Ik had ergens nog hoop dat ik een deze dagen (vanmorgen) alsnog positief zou testen ondanks het bloedverlies maar helaas zijn alle testen negatief gebleven. Ik probeer het maar zo te zien: de bevruchting lukt in elk geval.... dat is positief. (Dit dan al de 3e vmk waarschijnlijk). Het zwanger blijven moet misschien nog even naar gekeken worden. Gelukkig zit ik daarom bij een arts die mij onwijs goed en lief helpt. En misschien is het iets wat heel simpel opgelost kan worden. In februari krijg ik mijn tweede uitstrijkje en ik hoop dat ik de uitslag optijd krijg zodat als alles goed zou zijn wij nog een keer kunnen proberen. Anders moet ik die maand zeker overslaan. Voor nu leg ik mij er even bij neer.
zondag 27 januari 2019 om 09:30
vrijdag 15 februari 2019 om 14:35
Hi dames.
Even een bericht van mij en daarna ga ik jullie verlaten. Zojuist uitslag gekregen dat mijn uitstrijkje weeer niet goed is. Ik moet opnieuw behandeld worden en moet dus weer een half jaar wachten. Lekker frustrerend dus. Maargoed dat betekend dat ik nu weer aan de pil ga gewoon om mezelf wat rust te geven. Bedankt voor alle goede zorgen en uiteraard jullie veel succes!
Even een bericht van mij en daarna ga ik jullie verlaten. Zojuist uitslag gekregen dat mijn uitstrijkje weeer niet goed is. Ik moet opnieuw behandeld worden en moet dus weer een half jaar wachten. Lekker frustrerend dus. Maargoed dat betekend dat ik nu weer aan de pil ga gewoon om mezelf wat rust te geven. Bedankt voor alle goede zorgen en uiteraard jullie veel succes!