Date starten en afsluiten

27-01-2019 10:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Hoe beginnen jullie en eindigen jullie een date altijd?

Van zoenen is het nog niet gekomen en dan is het zo ‘boer zoekt vrouw’ achtig om elke keer drie zoenen te geven.

Twee dates gehad. Drie komt vast.
Een knuffel?

Een gewone kus op de mond? Of gewoon initiatief nemen tot zoenen😅
where ever you go, go with your heart
Nou op date drie mag er wel gezoend worden hoor. Zeker bij het afscheid.
Anders zit je binnen no time in de friendzone.

Beginnen met een dikke knuffel denk ik. En eindigen met een kus. Je hoeft elkaar echt niet af te lebberen op de parkeerplaats.
Hangt van de date af. De keer dat iemand 30 kilo zwaarder en 40 centimeter korter was dan op zijn profiel vermeld heb ik bij de start een ferme handdruk gegeven met uitgestrekte arm (zoals ik ook doe bij oud en nieuw) en mezelf voorgesteld. Het afscheid weet ik niet eens meer. Meest saaie date die ik ook heb gehad.

Bij mijn nu partner verliep de start heel natuurlijk en bij het afscheid liep hij mee naar het station en daar hebben we als een stel pubers staan zoenen. Was leuk :proud:
Ooooh 3 dates met dezelfde man? Nou dan zou ik maar eens gaan zoenen (maar ik ben zoenerig ingesteld). Bij de start een knuffel.
Opzich geen excuus natuurlijk, maar tussen elke date zit er ook veel tijd, omdat we beide een best druk leven hebben. 2 weken.

Wel elke appen hoor.

Maar naar mijn idee is het dan anders als dat je elkaar 3 dagen niet hebt gezien.
Welnee! Gewoon er voor gaan!
Niet zo analyseren. En een vrouw mag ook initiatief nemen, we leven niet in 1950. Als het goed voelt en jij wilt, ga ervoor, zoen hem gewoon. Dan weet je het snel genoeg. Ik heb meteen op de eerste date met mijn huidige vriendin al gezoend.
Ik heb de gekke gewoonte om gewoon te vragen wat ik wil doen , bijvoorbeeld "mag ik je een knuffel geven" of "mag ik je kussen" of na 1ste date "ik geef je nog een kus op de wang"

Maar ik heb dan ook autisme dus voor mij voelt dit als de enige juiste manier waarop ik zeker weet dat ik niks ongewenst doe...

Kussen op de mond doe ik overigens helemaal niet vaak , knuffelen wel en als ik dat vraag of zeg van die kus op de wang dan merk ik dat de dame voor mij dat wel fijn lijkt te vinden dat ik het op deze manier aanpak , er heeft nog nooit iemand nee gezegd ;-)
Als er nog niet gezoend is ga ik voor de knuffel met 1 zoen op wang. Ik vind drie zoenen echt iets voor tantes enzo
Verschilt. Meestal wordt er bij mij op een 3e date wel gezoend, maar als het niet goed voelt niet. Maar als het al bij voorbaat, of tijdens de 3e date, niet goed voelt, dan niet. Dan komt er ook geen vervolg :P
Deed altijd drie zoenen bij een kennismaking. Kreeg van de laatste een kusje op mijn wang bij afscheid .. hij leek zo onschuldig 😜
Bij de tweede date met mijn (nu) man heb ik hem bij aankomst op zijn mond gekust. Ik ga niet wachten tot een man dat doet hoor, als ik zeker van mijn zaak ben ;-)
Emceetje schreef:
27-01-2019 12:47
Bij de tweede date met mijn (nu) man heb ik hem bij aankomst op zijn mond gekust. Ik ga niet wachten tot een man dat doet hoor, als ik zeker van mijn zaak ben ;-)
Haha ik heb enorm zitten flirten met mijn vriend. Hij bedacht zich op het laatst moment en gaf me toch een kus op de mond i.p.v. mn wang. Maar we hadden elkaar wel een aantal keer aangeraakt bij de knie, onze benen tegen elkaar. Dat soort dingen. Die spanning een beetje opbouwen is toch leuk.

Ik kreeg de volgende date echt payback. We hebben echt 3 uur liggen zoenen voor hij een stap verder ging 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven