Niet te doen die kledingreclame!

27-01-2019 00:31 42 berichten
Ok ik weet dat t viva forum technisch prut is en dat er veel reclames zijn. Op m’n laptop heb ik adblock en dan gaat t wel. Maar tegenwoordig zit ik vaak op m’n telefoon en ik krijg in IEDER topic een hele lange lijst van afschuwelijke kleding en schoenen die ik never nooit ga kopen. Reclame ok, maar dit is toch niet te doen??!!

Viva: wtf?!

Je zet me niet aan tot kopen hoor, je jaagt me weg. Tot wanneer loopt deze reclame? Dan kom ik daarna wel weer terug. Of iemand een tip hoe ik reclames kan blokken op m’n telefoon? (iPhone)
Alle reacties Link kopieren
De browser van de smartphone (ik neem aan Chrome of Safari) wordt dan gebruikt maar de app maakt dan dat bepaalde voorkeuren van de gebruiker (zoals geen trackers of geen reclame) worden doorgevoerd.

Op een laptop daarentegen heeft elke browser zijn eigen engine; Firefox is een totaal ander programma dan Chrome, hoewel ze tegenwoordig wel hele gedeelten van elkaar overnemen omdat ze allemaal denken dat snelheid prioriteit nummer één is en daar wordt alles wat leuk was aan geofferd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik wilde even de nieuwe reacties hier lezen. Net, toen ik 1e reactie plaatste, 2 jurkjes. Nu een reeks van 20!!! onder elkaar. Heb ze even geteld!
Echt irritant ja. Heb al tijden een addblocker, maar deze giga rij schoenen en jurken komt er gewoon doorheen. Je scrollt je suf.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Ik heb een adblocker op mijn telefoon die het uitstekend doet, maar die ***reclame met die jurkjes zie ik ook, verschrikkelijk irritant! En ze testen heus van te voren niet hoe dit er op een telefoon uitziet hoor, daar hebben ze echt de schijt aan. Ik zal ook een Chrome proberen op mijn telefoon, misschien dat het dan minder is.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Jullie dachten dat het forum er alleen voor jullie plezier was?
Jammer we dan, er moet aan ons verdiend worden.

Ik zit alleen op de laptop en heb daar Adblock Plus op werkt super
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Materiaalblokkering op je iPhone aanzetten! Ik heb echt nergens last van en dat is de enige instelling die ik voor reclames heb gedaan.
Enig nadeel is dat je dan, als je een product via Google zoekt, bij de zoekresultaten die eerste rij met Google shopping niet kan aanklikken. Die blokkeert ‘ie ook! Het tabblad Google shopping werkt wel geloof ik.
ClumsyNinja schreef:
27-01-2019 07:55
Het werkt voor mij als reclame dus echt niet, want ik scroll er sneller langs dan ik het kan bekijken.
Het is echt alleen maar pure irritatie.
Idem!

Op mijn laptop werkt de adblock prima, maar op m'n telefoon moet ik ook die hele lange lijst doorscrollen.
Soms is het gewoon 'n blokje net zo groot als de lees ook, maar nu is het vaak 'n enorme rij met schoenen of rokken. Ik scroll me 'n ongeluk en heb gewoon steeds minder zin om mobiel te forummen. Blijkbaar denken er meer mensen zo over want 't wordt steeds stiller hier.
moizer schreef:
27-01-2019 08:58
Ik wilde even de nieuwe reacties hier lezen. Net, toen ik 1e reactie plaatste, 2 jurkjes. Nu een reeks van 20!!! onder elkaar. Heb ze even geteld!
Haha, ik noemde gister intuitief de hele tijd 't getal 20 als ik 't over die kleding ellende had, blijkt 't nog waar te zijn ook. Ik heb ze nooit geteld en scroll er zo snel overheen dat ik niet eens de naam van die hinderlijke adverteerder kan lezen.
Moccachino schreef:
27-01-2019 01:05
Het gaat niet om de reclame an sich, maar om het feit dat er halverwege een topic ineens een enorme rij met kleding komt. Echt ellenlang scrollen tot je bij de volgende reactie bent.
En dat is echt schijtirritant!
Oke, dat heb ik nog nooit gehad.
De grap is, ik dacht even kijken welk ellendig bedrijf mij lastig valt, maar dat blijkt dus helemaal niet uit die lijst. Het zijn idd 20 wanstaltige jurken bij mij. Ik twijfel nu: klikken en voor altijd dat bedrijf negeren, of niet en er per ongeluk klant zijn....
Oh, het is Powered bij fashionchick.
moizer schreef:
27-01-2019 08:34
Grappig, het zijn steeds die 48 paar ontzettend irritante laarzen en juist bij dit toic zie ik gewoon netjes 2 jurkjes naast elkaar!
Viel mij ook op :HA:
Voor iedereen een groene tuin
Ik gebruik Purify in Safari en ik zie geen enkele reclame of wat dan ook meer. Is voor mij de enige adblocker die echt goed werkt.
ippy schreef:
27-01-2019 10:19
Oh, het is Powered bij fashionchick.
Dat merk ken ik gelukkig niet, dus ik ben er niet per ongeluk klant.
Ohhh ik had hier niks moeten zeggen! Ik moest net ineens door tig lilluke rokjes scrollen :facepalm:
Het zijn er nu nog 10 in nieuwe topics, dus ergens heeft iemand iets aangepast :thumbsup:
Android hier met de standaard browser van Samsung plus Adblock Fast, geen reclame te zien.
Op mijn PC Firefox en Adblock Plus, óók geen reclame te zien :)
What have we done....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven