Niet te doen die kledingreclame!

27-01-2019 00:31 42 berichten
Ok ik weet dat t viva forum technisch prut is en dat er veel reclames zijn. Op m’n laptop heb ik adblock en dan gaat t wel. Maar tegenwoordig zit ik vaak op m’n telefoon en ik krijg in IEDER topic een hele lange lijst van afschuwelijke kleding en schoenen die ik never nooit ga kopen. Reclame ok, maar dit is toch niet te doen??!!

Viva: wtf?!

Je zet me niet aan tot kopen hoor, je jaagt me weg. Tot wanneer loopt deze reclame? Dan kom ik daarna wel weer terug. Of iemand een tip hoe ik reclames kan blokken op m’n telefoon? (iPhone)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee! Superirritant inderdaad!
LG telefoon kopen. Nergens last van.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik gebruik AdBlock in combinatie met safari en kan reclamevrij forummen.
Eens kijken hoe lang dit topic in de lucht blijft..
Gewoon omdat het wel werkt. Ik heb via via van een site ook wel eens een wat gekocht waar ik nog steeds blij mee ben. Je hoeft niks te kopen en als je net als ik wel wat heb gekocht en er ook nog blij mee bent , niks mis mee toch!
Blondie456 schreef:
27-01-2019 00:50
Gewoon omdat het wel werkt. Ik heb via via van een site ook wel eens een wat gekocht waar ik nog steeds blij mee ben. Je hoeft niks te kopen en als je net als ik wel wat heb gekocht en er ook nog blij mee bent , niks mis mee toch!
Het gaat niet om de reclame an sich, maar om het feit dat er halverwege een topic ineens een enorme rij met kleding komt. Echt ellenlang scrollen tot je bij de volgende reactie bent.
En dat is echt schijtirritant!
Vreselijk onrustig voor het lezende oog en opdringerig bovendien.
Crystal downloaden.
Ik browse met Brave browser, just vanwege reclame in het verleden. Ik had nergens last van, geen pop ups, geen harde muziek ineens, ik was happy. Maar sinds kort is die lijst met kleding ineens ellenlang!
SUPERvervelend. Ik heb nog geen oplossing. Wie wel?
Wat gek, ik lees hier steeds over, maar ik heb helemaal geen lange rij. Ik heb één rij, met daarin bijvoorbeeld 2 jurken en pijltjes om in de reclame naar links of naar rechts te scrollen. De reclames bovenin de pagina zijn bij mij veel erger. Die zijn enorm en de naar-beneden-scroll-knop zit ervoor, dus als ik die aanklik raak ik per ongeluk de advertenties aan en beland op de site van de adverteerder.
Ik gebruik Chrome op mijn mobiel en heb geen ad blocker.
Voor mij eengoed moment om adblock te installeren. Is die advertentie bovenaan de pagina ook eindelijk weg. Heerlijk rustig
Moccachino schreef:
27-01-2019 01:05
Het gaat niet om de reclame an sich, maar om het feit dat er halverwege een topic ineens een enorme rij met kleding komt. Echt ellenlang scrollen tot je bij de volgende reactie bent.
En dat is echt schijtirritant!

Ik heb daar laatst ook al over geklaagd in het bugtopic, maar dat werd genegeerd. Blijkbaar is dit dus gewoon de bedoeling en vindt men dat men dit wel kan maken.
citronella schreef:
27-01-2019 06:36
Voor mij eengoed moment om adblock te installeren. Is die advertentie bovenaan de pagina ook eindelijk weg. Heerlijk rustig
Voor mij ook...
Ik wist helemaal niet dat dat kon :$ , ik ben niet zo handig met het internet..
Ik merk het verschil, heerlijk...
Die reclame met 2 jurkjes naast elkaar trek ik idd ook nog wel, maar een ellenlange rij schoenen... :whip:
Je zou toch denken dat dat averechts werkt!
Oh in het moderatortopic staat ook al een klacht hierover en dat het blijkbaar gewoon door adblock heen kan verschijnen.
Het werkt voor mij als reclame dus echt niet, want ik scroll er sneller langs dan ik het kan bekijken.
Het is echt alleen maar pure irritatie.
Ik heb een adblocker, maar ik zie die eindeloze rij kleding gewoon. Kennelijk piept hij erdoor. Belachelijk.
Ik heb er ook last van, superirritant. Reden voor mij om iig niks bij dat bedrijf te kopen :hamer:
Voor iedereen een groene tuin
stippensokken schreef:
27-01-2019 07:58
Ik heb een adblocker, maar ik zie die eindeloze rij kleding gewoon. Kennelijk piept hij erdoor. Belachelijk.
Op mijn iPhone werkt het alleen in combinatie met safari, niet met Chrome.
Dus wellicht werkt het bij jou daarom niet, misschien even Googlen naar de combinatie.
rafs schreef:
27-01-2019 08:09
Op mijn iPhone werkt het alleen in combinatie met safari, niet met Chrome.
Dus wellicht werkt het bij jou daarom niet, misschien even Googlen naar de combinatie.
Ik gebruik inderdaad Chrome, maar andere reclames worden wel gewoon geblokkeerd.
Sanoma krijgt nu eenmaal geld voor het tonen van (ook heel stom gemaakte) reclame.

Pas als er onvoldoende op geklikt wordt zal het niet meer worden aangeboden, maar kennelijk heeft men toch genoeg belangstelling om het te blijven tonen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
stippensokken schreef:
27-01-2019 08:14
Ik gebruik inderdaad Chrome, maar andere reclames worden wel gewoon geblokkeerd.
Heb je safari al geprobeerd?
Er bestaan reclamevrije browsers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Grappig, het zijn steeds die 48 paar ontzettend irritante laarzen en juist bij dit toic zie ik gewoon netjes 2 jurkjes naast elkaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven