Niet te doen die kledingreclame!

zondag 27 januari 2019 om 00:31
Ok ik weet dat t viva forum technisch prut is en dat er veel reclames zijn. Op m’n laptop heb ik adblock en dan gaat t wel. Maar tegenwoordig zit ik vaak op m’n telefoon en ik krijg in IEDER topic een hele lange lijst van afschuwelijke kleding en schoenen die ik never nooit ga kopen. Reclame ok, maar dit is toch niet te doen??!!
Viva: wtf?!
Je zet me niet aan tot kopen hoor, je jaagt me weg. Tot wanneer loopt deze reclame? Dan kom ik daarna wel weer terug. Of iemand een tip hoe ik reclames kan blokken op m’n telefoon? (iPhone)
Viva: wtf?!
Je zet me niet aan tot kopen hoor, je jaagt me weg. Tot wanneer loopt deze reclame? Dan kom ik daarna wel weer terug. Of iemand een tip hoe ik reclames kan blokken op m’n telefoon? (iPhone)

zondag 27 januari 2019 om 01:05
Het gaat niet om de reclame an sich, maar om het feit dat er halverwege een topic ineens een enorme rij met kleding komt. Echt ellenlang scrollen tot je bij de volgende reactie bent.Blondie456 schreef: ↑27-01-2019 00:50Gewoon omdat het wel werkt. Ik heb via via van een site ook wel eens een wat gekocht waar ik nog steeds blij mee ben. Je hoeft niks te kopen en als je net als ik wel wat heb gekocht en er ook nog blij mee bent , niks mis mee toch!
En dat is echt schijtirritant!

zondag 27 januari 2019 om 02:00
Wat gek, ik lees hier steeds over, maar ik heb helemaal geen lange rij. Ik heb één rij, met daarin bijvoorbeeld 2 jurken en pijltjes om in de reclame naar links of naar rechts te scrollen. De reclames bovenin de pagina zijn bij mij veel erger. Die zijn enorm en de naar-beneden-scroll-knop zit ervoor, dus als ik die aanklik raak ik per ongeluk de advertenties aan en beland op de site van de adverteerder.
Ik gebruik Chrome op mijn mobiel en heb geen ad blocker.
Ik gebruik Chrome op mijn mobiel en heb geen ad blocker.

zondag 27 januari 2019 om 07:47
Moccachino schreef: ↑27-01-2019 01:05Het gaat niet om de reclame an sich, maar om het feit dat er halverwege een topic ineens een enorme rij met kleding komt. Echt ellenlang scrollen tot je bij de volgende reactie bent.
En dat is echt schijtirritant!
Ik heb daar laatst ook al over geklaagd in het bugtopic, maar dat werd genegeerd. Blijkbaar is dit dus gewoon de bedoeling en vindt men dat men dit wel kan maken.

zondag 27 januari 2019 om 07:49
Voor mij ook...citronella schreef: ↑27-01-2019 06:36Voor mij eengoed moment om adblock te installeren. Is die advertentie bovenaan de pagina ook eindelijk weg. Heerlijk rustig
Ik wist helemaal niet dat dat kon

Ik merk het verschil, heerlijk...

zondag 27 januari 2019 om 08:09
Op mijn iPhone werkt het alleen in combinatie met safari, niet met Chrome.stippensokken schreef: ↑27-01-2019 07:58Ik heb een adblocker, maar ik zie die eindeloze rij kleding gewoon. Kennelijk piept hij erdoor. Belachelijk.
Dus wellicht werkt het bij jou daarom niet, misschien even Googlen naar de combinatie.
zondag 27 januari 2019 om 08:14
zondag 27 januari 2019 om 08:19
zondag 27 januari 2019 om 08:21
Heb je safari al geprobeerd?stippensokken schreef: ↑27-01-2019 08:14Ik gebruik inderdaad Chrome, maar andere reclames worden wel gewoon geblokkeerd.