Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland seizoen 9

30-11-2018 20:51 2469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Post hier dan alles wat jij erover kwijt wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En het leuke is dat je toch nooit meer wat van iemand gaat horen. Of ze nou vroegtijdig naar huis gestuurd worden of niet, winnen of niet, onterecht of niet...
We horen er na afloop nooit meer iets over. Met alleen een goede stem maak je geen goed nummer.
En dat is ook niet erg. Het gaat om de show.
Sch0rpioen schreef:
27-01-2019 14:52
Zojuist the voice teruggekeken, samen met de commentaren in dit topic. Hilarisch! Over seriemoordenaars, van de bank glijden, vingers afhakken, de kleding van Wendy enz. :-D Toch extra vermaak zo’n topic..

Ik ben fan van Harry Potter trouwens. De rest... mwah..

Ik ook.
LOEP ME MAAR aub.
Wel ongelooflijk handig, al die linkjes. Ik heb tenslotte niet het programma bekeken.
Sophie en ook Dennis, zo mooi en apart. Menno ook. Jammer dat Sophie geen stoel kreeg.

https://youtu.be/521D3vsu4Zw Sophie van der Stok – At Last | The voice of Holland | The Blind Auditions | Seizoen 9 :flirting:

https://youtu.be/xCH-EMJt2p4 Dennis van Aarssen – That’s Life | The voice of Holland | The Blind Auditions | Seizoen 9

https://youtu.be/Qs3RcaYyrk4 Menno Aben – Make It Rain | The voice of Holland | The Blind Auditions | Seizoen 9
LOEP ME MAAR aub.
Deze twee zijn ook rete-goed.

https://youtu.be/HxTPybLFoCw Talita Blijd vs Patricia van Haastrecht
LOEP ME MAAR aub.
Betty_Slocombe schreef:
28-01-2019 20:05
Wel ongelooflijk handig, al die linkjes. Ik heb tenslotte niet het programma bekeken.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
appelientjex schreef:
28-01-2019 09:09
En het leuke is dat je toch nooit meer wat van iemand gaat horen. Of ze nou vroegtijdig naar huis gestuurd worden of niet, winnen of niet, onterecht of niet...
We horen er na afloop nooit meer iets over. Met alleen een goede stem maak je geen goed nummer.
En dat is ook niet erg. Het gaat om de show.
Naja! Zo niet waar dit! Ik weet nog precies de winnaars van alle seizoenen. Nou ja.. de eerste weet ik zeker. :roll:

Waar kijk ik nu naar? Zijn dit allemaal deelnemers?
Ik moet de hele dag al overgeven, maar het lukt niet. Dit optreden is net het zetje dat ik nodig had.
Ik dacht bij die meiden: niet op de stoel... blijken het Heule bekende dames te zijn.

Ok.

:hello:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ze zitten anders.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wie waren deze dames?
Wie waren dat dan?
Gatekeeper* schreef:
01-02-2019 20:43
Wie waren deze dames?
Little mix

( zegt dochter)
Ah gezellig, de wed woom met Jamai.
Ze komen uit Engeland en het is gewoon een girlband en ze maken liedjes en ze gaan zingen en ze doen een ton make-up op.... schudden met hun kont... enzo.

Aldus dochter *bedenk er een sarcastische toon bij en rollende ogen*
Enn schreef:
01-02-2019 20:44
Little mix

( zegt dochter)
Ah oké, ik wilde al zeggen, uitgebreide Spice Girls.
Nouschi schreef:
01-02-2019 20:46
Ah oké, ik wilde al zeggen, uitgebreide Spice Girls.
Haha dat zei ik ook gelijk.
Enn schreef:
01-02-2019 20:44
Little mix

( zegt dochter)
Thnx :rose:
Tsja.
Cool dat ze de coaches pas laat in beeld brengen.

Oh hemel, nu komt net Ali in beeld. Vandaar... Moeten ze niet te veel in beeld brengen.
Wat ziet Jamai er verwijfd uit in dat afschuwelijke jasje. Ziet er sowieso slecht uit sinds hij is afgevallen, vind ik.
Am Yisrael Chai!
Menno: mooi!!!!
Wat ziet Anouk er ineens weer mooie en goed uit.
En wow, wat ziet Anouk er goed uit.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven