Die EX van je vriend
dinsdag 29 januari 2019 om 16:21
tja als je hier al zegt (hoe gestoord kan je zijn toch)
kan ik begrijpen dat ze je misschien niet moeten
ben je bezig een obsessie te krijgen voor zijn ex
Boeiend dat ze nog contact heeft met sommige familie leden van jouw vriend
dat moet toch totaal los kunnen staan van jullie relatie en of jou als persoon
als je bang bent dat wat jij en ex zeggen bij haar komt
praat dan niet zoveel
voor de rest kan jij er niks tegen doen,,
die meid (ik denk dat jullie nog heel jong zijn) mag omgaan met wie zij wenst
weet je vriend ook van je apart Instagram account af ?
kan ik begrijpen dat ze je misschien niet moeten
ben je bezig een obsessie te krijgen voor zijn ex
Boeiend dat ze nog contact heeft met sommige familie leden van jouw vriend
dat moet toch totaal los kunnen staan van jullie relatie en of jou als persoon
als je bang bent dat wat jij en ex zeggen bij haar komt
praat dan niet zoveel
voor de rest kan jij er niks tegen doen,,
die meid (ik denk dat jullie nog heel jong zijn) mag omgaan met wie zij wenst
weet je vriend ook van je apart Instagram account af ?
mamsvan wijzigde dit bericht op 29-01-2019 16:25
28.45% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 29 januari 2019 om 16:21
Stap 1: doe wat aan je Nederlands, het is zij en niet zei.
Stap 2: zeur niet zo, dat zijn familie over haar praat zegt niks over jou wel of niet mogen. Het is niet zo dat jij kan bepalen waar een ander wel of niet over mag praten in jouw buurt.
Stap 3: wordt volwassen of zo, een instagram account om haar in de gaten te houden, Jezus wat triest
Stap 2: zeur niet zo, dat zijn familie over haar praat zegt niks over jou wel of niet mogen. Het is niet zo dat jij kan bepalen waar een ander wel of niet over mag praten in jouw buurt.
Stap 3: wordt volwassen of zo, een instagram account om haar in de gaten te houden, Jezus wat triest
dinsdag 29 januari 2019 om 16:25
Zo, dat scheelt schrijven.stellar schreef: ↑29-01-2019 16:21Stap 1: doe wat aan je Nederlands, het is zij en niet zei.
dinsdag 29 januari 2019 om 16:26
stellar schreef: ↑29-01-2019 16:21Stap 1: doe wat aan je Nederlands, het is zij en niet zei.
Word.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 29 januari 2019 om 16:27
dinsdag 29 januari 2019 om 16:28
Ik vind het juist fijn dat mijn vriend zo aardig praat over zijn ex-vrouw en ook nog met haar familie contact heeft. De liefde tussen hun was weg (nou, zijn ex-vrouw heeft een behoorlijke stunt geflikt), maar ze hebben een lange tijd hun leven gedeeld en dat ze goed met elkaar omgaan zegt wat mij betreft heel veel over mijn vriend. Mocht het ooit tussen ons niet meer gaan, dan weet ik dat we altijd goed contact zullen houden.
Vind het juist lekker volwassen en met respect voor anderen. Weer eens wat anders dan dat 'ik sla je harsens in met de volle asbak'-achtige taferelen.
Vind het juist lekker volwassen en met respect voor anderen. Weer eens wat anders dan dat 'ik sla je harsens in met de volle asbak'-achtige taferelen.
dinsdag 29 januari 2019 om 16:28
Doe zelf wat aan je Nederlands! Het is 'word volwassen' (gebiedende wijs)stellar schreef: ↑29-01-2019 16:21Stap 1: doe wat aan je Nederlands, het is zij en niet zei.
dinsdag 29 januari 2019 om 16:32
Jij bent vast een gezellige meid. Hoe oud ben jij, hoe oud is 'ex' en hoe oud is je vriendje?
1. Je Nederlands is om te huilen
2. Soms gaan 'exen' nog steeds goed met de familie om, niets mis mee zolang ze niet jouw relatie kapot maakt (wat ik niet uit jouw verhaal opmaak).
3. Je bent zelf gestoord.
2. Soms gaan 'exen' nog steeds goed met de familie om, niets mis mee zolang ze niet jouw relatie kapot maakt (wat ik niet uit jouw verhaal opmaak).
dinsdag 29 januari 2019 om 16:42
Dit dus.fotoroid schreef: ↑29-01-2019 16:32Jij bent vast een gezellige meid. Hoe oud ben jij, hoe oud is 'ex' en hoe oud is je vriendje?
Zouden meer mensen moeten doen: normaal met een ex omgaan. Zou de wereld ontzettend van opknappen.
girasole3 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 16:44
0.00% gewijzigd
dinsdag 29 januari 2019 om 16:45
dinsdag 29 januari 2019 om 16:47
Ik zou het ook niet leuk vinden als ik net verkering had hoor TO. En ik zou heel blij zijn als mijn vriend mij serieus nam, en ervoor zorgde dat zijn familie niet steeds over haar zou praten waar ik bij ben.
En dan verder niks meer eigenlijk. Het is dan toch goed? Jullie zijn al bijna 1,5 jaar samen, dan heeft je vriend toch heel duidelijk voor jou gekozen? Als ik haar was dan zou ik me eerder ongemakkelijk voelen als jij er zou zijn. Want jij bent zijn nieuwe vlam. Maar blijkbaar heeft ze geen probleem met jou en is ze er overheen. Fijn geregeld toch!
En dan verder niks meer eigenlijk. Het is dan toch goed? Jullie zijn al bijna 1,5 jaar samen, dan heeft je vriend toch heel duidelijk voor jou gekozen? Als ik haar was dan zou ik me eerder ongemakkelijk voelen als jij er zou zijn. Want jij bent zijn nieuwe vlam. Maar blijkbaar heeft ze geen probleem met jou en is ze er overheen. Fijn geregeld toch!
anoniem_370078 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 16:48
0.54% gewijzigd
dinsdag 29 januari 2019 om 16:48
Ze hebben al bijna 1,5 jaar. Neem aan dat je het dan wel aan de kant hebt gezet, de 'ex'.*Labalade* schreef: ↑29-01-2019 16:47Ik zou het ook niet leuk vinden als ik net verkering had hoor TO. En ik zou heel blij zijn als mijn vriend mij serieus nam, en ervoor zorgde dat zijn familie niet steeds over haar zou praten waar ik bij ben.
En dan verder niks meer eigenlijk. Het is dan toch goed? Jullie zijn al bijna een jaar samen, dan heeft je vriend toch heel duidelijk voor jou gekozen? Als ik haar was dan zou ik me eerder ongemakkelijk voelen als jij er zou zijn. Want jij bent zijn nieuwe vlam. Maar blijkbaar heeft ze geen probleem met jou en is ze er overheen. Fijn geregeld toch!