Fruitschaal etagère
woensdag 30 januari 2019 om 11:15
Hoi!
Ik ben op zoek naar een grote fruitschaal en ivm de ruimte in de keuken liefst een etagère model. Uiteraard al gezocht maar kan tot nu toe niets vinden.
Voorkeur gaat uit naar wit porselein of desnoods hout. Ik heb een porseleinen etagère gevonden maar die is te klein.
Ter indicatie; er zullen ongeveer 8 appels, netje mandarijnen, wat bananen, en dan nog mango of ananas ofzo op moeten. Het komt op het aanrecht te staan.
Ik heb geen bijkeuken oid waar de fruit voorraad bewaard kan worden en vindt het wel handig dat het pakklaar voor de kids zichtbaar en bereikbaar is.
Iemand tips of ideeën waar nog niet aan heb gedacht?
Ik ben op zoek naar een grote fruitschaal en ivm de ruimte in de keuken liefst een etagère model. Uiteraard al gezocht maar kan tot nu toe niets vinden.
Voorkeur gaat uit naar wit porselein of desnoods hout. Ik heb een porseleinen etagère gevonden maar die is te klein.
Ter indicatie; er zullen ongeveer 8 appels, netje mandarijnen, wat bananen, en dan nog mango of ananas ofzo op moeten. Het komt op het aanrecht te staan.
Ik heb geen bijkeuken oid waar de fruit voorraad bewaard kan worden en vindt het wel handig dat het pakklaar voor de kids zichtbaar en bereikbaar is.
Iemand tips of ideeën waar nog niet aan heb gedacht?
woensdag 30 januari 2019 om 11:29
Fruit hoeft echt niet in de ijskast, behalve op hete zomerdagen misschien, en dingen als bramen enzo. Ik koop 1 keer per week fruit, ligt gewoon op fruitschaal op tafel, en dat gaat altijd goed.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
woensdag 30 januari 2019 om 11:43
woensdag 30 januari 2019 om 12:18
woensdag 30 januari 2019 om 15:44

https://www.fonq.nl/product/light-livin ... gs/273808/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 30 januari 2019 om 15:47

https://www.fonq.nl/product/light-livin ... gs/336116/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 30 januari 2019 om 16:17
Deze inderdaad!Polkadot28 schreef: ↑30-01-2019 11:43https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90279842/
Deze hebben wij. Die is erg fijn.
vrijdag 1 februari 2019 om 06:45
Ik heb zelf een etagère gemaakt met borden en bovenop een schaal. Tussenin staan kopjes van hetzelfde servies. Geplakt met 2-componentenlijm en gebruik hem al jaren
is heel simpel te maken en je kan er elk servies voor gebruiken dat je mooi vind. Zoiets dus, maar ik hem 2 grote borden en bovenop een schaal dus.
vrijdag 1 februari 2019 om 07:45
Ik heb de Ikea Garnera. Op die glazen etagère past het er niet goed tussen. Deze is van metaal, crèmekleur en de hoeveelheid fruit die je noemt, past er op. Minus de ananas.
Ik heb meestal een zak appels, een netje mandarijnen, tros bananen en twee mango’s.
Ik heb er nog 1 in de kast met citroenen, tomaten, paprika’s, courgette, aubergine, avocado; alles wat niet in de koelkast gaat.
Er passen precies 2 van die etagères naast elkaar in mijn keukenkast.
Ik heb meestal een zak appels, een netje mandarijnen, tros bananen en twee mango’s.
Ik heb er nog 1 in de kast met citroenen, tomaten, paprika’s, courgette, aubergine, avocado; alles wat niet in de koelkast gaat.
Er passen precies 2 van die etagères naast elkaar in mijn keukenkast.
vrijdag 1 februari 2019 om 20:04
Bedankt allemaal!
Wegens nachtdiensten etc niet eerder kunnen reageren. Dat zelf stapelen lijkt me met kids niet handig, maar de oplossing met lijm wel. En dan idd bovenop een schaal!
Die bamboe van IKEA is niet mijn smaak en de glazen niet van mijn man
Ik ga waarschijnlijk zelf bouwen en lijmen. Bedankt!!
Wegens nachtdiensten etc niet eerder kunnen reageren. Dat zelf stapelen lijkt me met kids niet handig, maar de oplossing met lijm wel. En dan idd bovenop een schaal!
Die bamboe van IKEA is niet mijn smaak en de glazen niet van mijn man
Ik ga waarschijnlijk zelf bouwen en lijmen. Bedankt!!
vrijdag 1 februari 2019 om 20:06
Vraagje: is deze niet te klein voor mijn hoeveelheid fruit?