VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Wind, hoe was de echo? Ik hoop dat alles er goed uitzag.

Zo, mijn mannen zijn weg. Moest wel even slikken maar nu voelt het ook wel lekker relaxed. De 7 uren voor mezelf zijn begonnen en ik ga nu naar de zonnebank. Laterz!
quote:Pebbles schreef op 19 maart 2009 @ 23:10:

Lien, entree sauna is € 13,- inclusief huur badjas. Nu zit ik weer te denken of ik badjas uit tas zal halen en dan kleiner tasje meenemen.... Mmmm.

Er staat trouwens dat je voor de bahndelingen en liever nog bij reservering mediche dingen moet melden waaronder zwangerschap. Maar dat is toch niet relevant voor een facial of hot stone massage?

Ik zag het ook, dan mik ik die badjas er mooi uit! En ik zou het gewoon voor de zekerheid zeggen Peb. Kan me niet voorstellen dat het voor die behandelingen belangrijk is, maar goed

Morrie, lekker zo'n dagje! Ik ben nu net thuis, zodat Millenium nog even een paar uurtjes naar zijn werk kan, en zit hier met een stikchagrijnige zeikende zeurende piepMini. Ze is wel aardig opgeknapt, maar helaas nog net niet zo dat ze naar school kan.

Ben ik even blij dat ik zo weg mag...
Dames, heel veel plezier dit weekend!
Ben al naar de zonnebank en naar de kapper geweest. Heb een zomers koppie, qua kleur. Het valt niet echt erg op, maar dat was ook wat ik wilde zo voor de eerste keer.

Twee kapsters merkte wel afzonderlijk van elkaar op dat mijn hoofdhuid geirriteerd was en dat ik dat nooit eerder gehad had. Kon komen van stress. Maandag mijn baas maar eens vertellen .

Ik zit maar te dubben over wat voor kleding ik mee moet .

Bedankt trouwens voor de plezier wensen Mutsen en Toet!
Ik word vast niet (meer) gelezen, maar wens jullie heel veel plezier dit weekend!
anoniem_38830 wijzigde dit bericht op 20-03-2009 16:27
Reden: typo
% gewijzigd
Have fun meiden! Stil hier
Ja, inderdaad stil!

Vandaag heeeel drukke dag gehad op werk met alleen maar doorwerken en brandjes blussen, mezelf moeten dwingen om nog even lunchpauze te nemen om 1430u en ben thuis op de bank geploft. Geen puf meer dus om 2 uur in de auto te gaan zitten...
Hahaha..gister lekker de kroeg ingedoken met vriendin aangezien zij heel veel te vertellen had en ondanks 'heeeel even' woorden werd het dus middernacht. Ik dus ook niet 2 uur in auto en Vrolijkerd is op autojacht, kindjes zijn gaar en ik wil niet 2 uur in auto zitten.

Meisjes, jullie hebben heerlijk weer dus geniet er lekker van!
Mag ik mijn kinderen wegdoen alsjeblieft? Ik word echt een beetje gestoord van ze aangezien ze elkaar constant in de haren zitten de afgelopen 2 dagen en dan nog gaan zitten piepen ook. Daarnaast heeft Mormel nu een spontane 'ik kan niets meer zelf' fase bedacht en Loeder een 'ik zal eens lekker over je klikken' fase. Maak me gek, ik ben geneigd om een pakje sigaretten te halen of toch maar 5 dagen te gaan werken

Even om mezelf op te vrolijken...
Vrolijkerd vindt 'm een kleurboek. Ik zeg: doe mij Eric maar zonder kleding en wat stiften
Wiesda? Kennemniet. Snap wel wat Vrolijkerd bedoelt met kleurboek .

Poeh, Vrolijk, trek je het nog een beetje? Ze doen hun nicks wel recht aan nu!

Ik heb vandaag een 'vrije dag'. Vent is met de kinderen en een vriend van ons met zoon (zoon zat bij Suske in de klas op vorige school) naar de dierentuin, daar is een 'Studio 22' dag o.i.d.. Ben wezen sporten en daarna naar de zonnebank. Minpuntje is dat ik gisteren mijn portemonnee ben kwijtgeraakt (in de zin van gestolen) met al mijn bankpassen, credit card en rijbewijs. Vandaag bericht op mijn voicemail dat de portemonne gevonden is, ik hoop vooral dat mijn rijbewijs er nog in zit, de passen e.d. zijn al geblokkeerd.

Het was vanmorgen stralend weer, maar op dit moment dreigt het naar regen. Ik had gisteren wat planten gekocht om in de tuin te zetten, 'ns kijken of dat nog gaat lukken.
Eric Corton

Nee man, ik ben lekker nu boven aan het werk aangezien ik nog wat moest doen en heb Vrolijkerd met ze achter gelaten. Ik ga zo alvast eten maken, we eten vroeg en om 18.30 met ze naar boven

Balen Drop dat je portemonnaie gestolen was. Ik hoop inderdaad dat je rijbewijs er nog inzit! Pff...wat een gedoe he om alles opnieuw aan te vragen en te zoeken. Wel fijn dat jij het rijk even alleen hebt en even lekker aan de sport kan. Misschien is mijn lontje ook korter daardoor aangezien ik vorige week niet ben geweest door ouderavond, werk, Vrolijkerd & vergadering en haren knippen. Wat dat betreft merk ik gewoon dat ik dan een stuk minder ook kan hebben.
Yes, alles ligt al op bed
En ik lig ook zo op bed!

Weekend was superleuk! Heerlijk weer, heerlijk park met faciliteiten en belangrijkste, een stel heerlijke meiden! Echt super hoe soepel en gemakkelijk alles verlopen is en het was echt echt echt heel erg leuk. Als jullie er bij waren geweest weet ik zeker dat jullie het de moeite van ruim 2 uur rijden waard hadden gevonden!

Pebbeltjes waren toen ik thuiskwam 2 kleefaapjes en net van mijn overgebleven weekend centen nog even een pizzeriaatje gepakt.

Nu ga ik even in bad liggen en daarna huppetee mijn bed in!
Het was leu-heuk!

En lekker, gezellig, mooi, genieten, relax en veeeeeeeeel te

kort

Nu lekker op de bank onder één dekentje met GW.

Foto's staan daar achter... op die plek.
Leuk meiden dat het zo geslaagd was! Dus wel voor herhaling vatbaar

Maar ook ik ga eens vroeg naar bed met mijn man gezien we dan samen nog wat CM gaan kijken (seizoen 2!) We zijn verslaafd!
Het was inderdaad puur genieten, het weekendje weg op zich al, op die plek, en dan nog zulk geweldig leuk gezelschap erbij! Ik heb genoten -en wat was het inderdaad ook weer heerlijk om meteen bij thuiskomst 3 kleffe kinderen om je nek te hebben hangen

Nano zei vanavond toen ik hem op bed legde heel vergnoegd: mama nu bij je, mama morgen ook niet weg

En Min was minstens net zo schattig door helemaal niks te zeggen en me alleen maar heel stil heeeel stevig vast te houden

Ik ben mijn foto's bij die van Wind aan het mikken! Veel behoorlijk overeenkomende foto's, maar toch ook soms wel net weer andere dingen -of mensen net op een meer of minder gunstig moment

Zie LP dus!
Ik heb volgens mij nog nooit eerder zo'n klef hartjesbericht geplaatst
Jullie klinken superenthousiast, leuk zeg!!! Aan een kant was ik er graag bij geweest, maar vrijdag was ik zo ontiegelijk moe en zaterdag zoveel te doen gehad, dat ik er 'vrede' mee had dat ik er niet bij was. Al heb ik wel veel aan jullie gedacht!

Vandaag nog telefonisch contact gehad met de politie, er was - al gisteravond - op mijn gsm ingesproken dat mijn portemonnee was gevonden door iemand, heb het telefoonnr van die persoon gekregen, dus morgen maar ff bellen en hopen dat mijn rijbewijs er nog in zit.

Vanavond op dansles veeeeel gedraaaaaaaid, we hadden derwishdraaien, heel bijzonder. Minder was dat een paar meiden echt misselijk werden van het vele draaien, ik niet gelukkig, vind het erg leuk!
Het was zo gezellig! Ik heb ervan genoten!

Toen ik gisteren thuiskwam vloog Japie op me af: "jaaaaa, mama!" roepend. En Apie gingen we bij een vriendinnetje ophalen en die reageerde precies zo.

Toen snel omkleden om naar vaders etentje te gaan met het hele gezin, was ook erg gezellig maar voelde toen pas hoe moe ik was. We hadden toch gerelaxed gedaan? Al zal die kletsmarathon niet echt bijdrage hebben geleverd.

Ik vond de sauna echt super! In de jacuzzi met de zon op je snoet was wel erg lekker!

Kortom zeker voor herhaling vatbaar!

En Wind, hoe was jouw avond verder?
Wat zijn de foto's leuk! (hoewel in de serie van Mille echt een paar vreselijke foto's van mij erbij zitten maar goed). Ik kreeg spontaan weer een lachbui van de lach foto's van het etentje.

Ik hoop dat je portemonnee weer snel terug is Drop en hopelijk met je rijbewijs! (hebben ze je misschien via die weg weten te vinden?)

Oja, Lien ik dacht vannacht nog even dat je naast me lag, maar je had opeens heel veel krullen. Ik werd wakker en ik moest echt even kijken "waar ben ik ook al weer..."
Ik vond Millenium ineens zo bewegen in bed. Je went wel heel snel aan geen gedraai op dezelfde matras!

En ik sliep gisteren ook zo hoor Nathje, maar vaak ga je als je eenmaal goed gaat ontspannen ook meteen een inhaalslag maken..

Allemaal weer lekker aan het werk?

Balen van je portemonnaie Dropje! Ik duim mee dat je je rijbewijs in elk geval nog hebt!
Knorrie heeft waterpokken, hij slaapt nu op mijn schoot. Kan ik gelijk het gemis inhalen .

Ik sliep vannacht minder lekker dan de nachten in hvs.

Gisteravond heb ik wel gekeken wanneer ik nog een keer zal gaan zodat ik nog eens van de wildwaterbaan kan .

Drop, rijbewijs terug?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven