The Voice Of Holland seizoen 9
vrijdag 1 februari 2019 om 22:50
precies
LOEP ME MAAR aub.

vrijdag 1 februari 2019 om 23:03
je weet toch dat de gekleurde kandidaten er altijd als eerste uit vliegen.Lachattenoir schreef: ↑01-02-2019 23:01Dit gaat echt weer nergens over. Wederom merkwaardig stemgedrag van Nederland. Mikki door ipv Talitha... onzin.
Am Yisrael Chai!

vrijdag 1 februari 2019 om 23:09
Is dat echt zo? Nee toch?fashionvictim schreef: ↑01-02-2019 23:03je weet toch dat de gekleurde kandidaten er altijd als eerste uit vliegen.
Always look on the bright side of life
vrijdag 1 februari 2019 om 23:15
Meestal wel, hoor. Blijft over het algemeen 1 excuustruus over maar The Voice staat daar wel om bekend. Maar goed, straks wordt dit weer een enorme discussie en daar heb ik geen zin in, dus ik laat het hier bij. Ik lig er niet wakker van, ik vind het eerder nogal voorspelbaar.
Am Yisrael Chai!

vrijdag 1 februari 2019 om 23:17
Het zou zo leuk zijn als de Voice echte succesvolle artiesten zou voortbrengen. Maar omdat mensen elk jaar weer stemmen op sympathiek maar saai dan gaat dat natuurlijk nooit gebeuren. Leuk dat die Patricia, Dennis of Menno en noot heel mooi recht kunnen zingen, maar het is allemaal zo inspiratieloos en gezapig.
Enige winnaar die echt potentie had (zou bijvoorbeeld ook the voice USA kunnen winnen) was Julia van der Toorn.
Enige winnaar die echt potentie had (zou bijvoorbeeld ook the voice USA kunnen winnen) was Julia van der Toorn.